Nielsen IQ : Συγκρατημένος πληθωρισμός στο ράφι, διατηρούν το τζίρο του 2020 τα σούπερ μάρκετ

Συγκρατημένος πληθωρισμός καταγράφεται στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα μέχρι και τον Οκτώβριο, με την κατανάλωση να μην έχει επηρεαστεί ακόμα σημαντικά. Σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen ΙQ η αγορά των ταχυκίνητων προϊόντων (FMCGs) στο δεκάμηνο καταγράφει  ρυθμό αύξησης εσόδων 2%, με τον Νοέμβριο ωστόσο το πρόσημο των πωλήσεων να “γυρνάει” αρνητικό. Σε ο,τι αφορά στο 2022, παρά το γεγονός ότι ήδη ακούγονται αρκετές φορές που υποστηρίζουν ότι δεν θα είναι αυτό εφικτό να παραμείνει συγκρατημένος ο πληθωρισμός στο ράφι, οι αναλυτές της NielsenIQ  εκτιμούν ότι το μείγμα μεταξύ της αύξησης του πληθωρισμού και πως θα επηρεάσει την κατανάλωση είναι αβέβαιο καθώς υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που πρέπει να προσμετρηθούν.