Την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου έρχεται το δεύτερο 100% Broadcasting

Ξενοδοχία Την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου έρχεται το δεύτερο 100% Broadcasting Τατιάνα Ρόκου - 20 Ιανουάριος 2021, 15:52 Προσωπικότητες από το ξενοδοχειακό design, από επιλεγμένους τουριστικούς προορισμούς (Κρήτη και Ιωάννινα), αλλά και από τον κλάδο των τουριστικών πρακτόρων, συνυπάρχουν στις εκπομπές του 100% Broadcasting αυτής της εβδομάδας. Μετά το επιτυχημένο πρώτο 100% Broadcasting, το δεύτερο έρχεται να ‘καθιερώσει’ το εβδομαδιαίο του ραντεβού με τους επαγγελματίες του τουρισμού, λαμβάνοντας πλέον την οριστική δομή του.11.00-11.45: 100% Hospitality PersonΚαλεσμένος: Ιωάννης ΣολωμόζηςΤο Hospitality Person αυτής της εβδομάδας είναι ένας Product Designer, που συνδύασε τις σπουδές του στο marketing με την αγάπη για το design δημιουργώντας την εταιρεία Solo, ένα από τα πιο γνωστά brand υφασμάτων στον ξενοδοχειακό κλάδο, με διεθνείς διακρίσεις και πολύ σημαντικές συνεργασίες.17.00-18.10: 100% Tourism DestinationsΟ κ. Δημήτρης Αντωνάκος, διευθύνων σύμβουλος της Demand Fairs & Media, και ο κ. Δημήτρης Βασιλείου, επιχειρηματίας Γαστροτουρισμού και συνιδρυτής του Flatod-19, συντονίζουν μια συζήτηση και μαζί με τους καλεσμένους τους θα “ταξιδέψουν” σε δύο προορισμούς και θα αναλύσουν το παρόν και το μέλλον του ελληνικού τουρισμού.Προορισμός: ΚρήτηΚαλεσμένοι: Μιχάλης Βλατάκης, πρόεδρος Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης, αντιπρόεδρος Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού, Μανώλης Τσακαλάκης, πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου, γενικός γραμματέας ΠΟΞΠροορισμός: ΙωάννιναΚαλεσμένος: Σπύρος Σουρέλης, πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Νομού ΙωαννίνωνΘέμα: Ο ελληνικός τουρισμός στις προκλήσεις του 2021Καλεσμένος: Γιώργος Πελεκανάκης, πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών ΞενοδοχείωνΠροσωπικότητες από το ξενοδοχειακό design, από επιλεγμένους τουριστικούς προορισμούς (Κρήτη και Ιωάννινα), αλλά και από τον κλάδο των τουριστικών πρακτόρων, συνυπάρχουν στις εκπομπές του 100% Broadcasting αυτής της εβδομάδας. Διαρκής στόχος, η παροχή εξειδικευμένης επαγγελματικής γνώσης, αλλά και η δημιουργική ανταλλαγή απόψεων για τα επίκαιρα ζητήματα πουαπασχολούν τον κλάδο της φιλοξενίας. Let's block ads! (Why?)