Στοχευμένη προώθηση του οινοτουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε Βέλγιο και Ολλανδία

<!-- --> Προώθηση προορισμού Στοχευμένη προώθηση του οινοτουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε Βέλγιο και Ολλανδία Τατιάνα Ρόκου - 27 February 2020, 14:55 Η Ελλάδα αποτελεί τον πέμπτο δημοφιλέστερο τουριστικό προορισμό για τη συγκεκριμένη αγορά, με τις αφίξεις από το Βέλγιο να καταγράφουν το 2019 συνεχόμενη αύξηση 6,4%. <!-- Lorel ipsum Ο κ. Philippe Chereque, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus, του χορηγού αυτής της μελέτης. Ομιλία του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλου Γερουλάνου στην 41η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Ξ.Α- --> Ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) με θέμα τον οινοτουρισμό στην Κεντρική Μακεδονία, διοργάνωσε πριν από λίγες ημέρες για τρεις τουριστικούς πράκτορες και δύο bloggers από το Βέλγιο και την Ολλανδία η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.Ο K. Meuleman από το βελγικό ταξιδιωτικό γραφείο από το Govaka & Pasar και η Ολλανδή blogger J. Mijts.Το ταξίδι, που πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια εκδήλωσης προβολής του οινοτουρισμού που είχε διοργανώσει η ίδια υπηρεσία του ΕΟΤ με τους ”Δρόμους του Κρασιού στη Βόρεια Ελλάδα” τον προηγούμενο Νοέμβριο στις Βρυξέλλες, είχε ως στόχο την προβολή και προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας στις τουριστικές αγορές του Βελγίου και της Ολλανδίας, τον εμπλουτισμό του προορισμού με θεματικές αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, όπως η οινογευσία, αλλά και την ενίσχυση σε αφίξεις τουριστών στις χαμηλές τουριστικές περιόδους μέσω εξειδικευμένων συμφωνιών με ΤOs.Στο fam trip συμμετείχαν η Ολλανδή blogger Jody Mijts, που στην εξιδικευμένη ιστοσελίδα της (50.000 μοναδικοί επισκέπτες το μήνα) προβάλει την οινογνωσία, τη γαστρονομία και τα ταξίδια και ο Rene van Hoof από τη βελγική γαστρονομική πλατφόρμα tasted4you.be (επίσης, με 50.000 μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα). Ακόμα έλαβαν μέρος στελέχη των, ειδικευμένων σε a la carte διακοπές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τουριστικών γραφείων DTS OTC Travel, Copco Travel και Govaka & Pasar.Στιγμιότυπο από την επίσκεψη στο οινοποιείο Ξηρομερίτη στην Πιερία. Από αριστερά, ο Αλ. Ξηρομερίτης (οινοποιός), η J. Mijts (blogger), ο K. Meuleman (τουριστικός πράκτορας), η L. Grim (Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών), η A. Braspenning (τουριστική πράκτορας), ο R. van Hoof (blogger), η Αλ. Ξηρομερίτη (οινοποιός) και η I. Brackman (τουριστική πράκτορας).Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού οι προσκεκλημένοι ξεναγήθηκαν στην πόλη της Θεσσαλονίκης και απόλαυσαν την τοπική γαστρονομία σε εστιατόρια της πόλης. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν οινογευσίες στα οινοποιεία της Θεσσαλονίκης και της Πιερίας ”Γεροβασιλείου”, “Koύρτη”, “Χρυσοστόμου”, “Αδάμου”, “Παντούλη”, “Ξηρομερίτη” και ”Πολυχρού”.Σημειώνεται ότι η βελγική αγορά είναι ιδανική για την προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού για διακοπές οινοτουρισμού, δεδομένης της προτίμησης των Βέλγων να επιλέγουν τον τόπο των διακοπών τους με βάση τις δυνατότητες που προσφέρει για ξεκούραση και δραστηριότητες, τις ευνοϊκές κλιματολογικές συνθήκες, τη γαστρονομία και τα ενδιαφέροντα πολιτιστικά δρώμενα. Ταυτόχρονα, ιδιαίτερη σημασία αποδίδουν τόσο στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και όσο και στο γενικότερο επίπεδο των τιμών.Η Ελλάδα αποτελεί τον πέμπτο δημοφιλέστερο τουριστικό προορισμό για τη συγκεκριμένη αγορά, με τις αφίξεις από το Βέλγιο να καταγράφουν το 2019 συνεχόμενη αύξηση 6,4%.Στη φωτογραφία, στιγμιότυπο από την επίσκεψη της αποστολής στο Οινοποιείο Γεροβασιλείου. Από αριστερά, η I. Brackman από το βελγικό DTS OTC Travel, η A. Braspenning από το Copco Travel, η ξεναγός που συνόδευε την αποστολή, οι bloggers J. Mijts και R. van Hoof, η δημοσιογράφος Aθ. Κολύβα, η L. Grim από την Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών και ο K. Meuleman από το βελγικό ταξιδιωτικό γραφείο Govaka & Pasar. Let's block ads! (Why?)