Χάρης Θεοχάρης: ‘Η Ελλάδα έχει ισχυρό brand’

<!-- --> Τουριστική πολιτική Χάρης Θεοχάρης: 'Η Ελλάδα έχει ισχυρό brand' Βίκυ Καραντζαβέλου - 24 January 2020, 16:16 Το κενό που άφησε η Thomas Cook καλύφθηκε γρήγορα για τη σεζόν του 2020, καθώς ο κλάδος βρήκε νέα συμβόλαια και αποκατέστησε τα χαμένα slot, δήλώσε ο υπουργός Τουρισμού στο Reuters. <!-- Lorel ipsum Ο κ. Philippe Chereque, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus, του χορηγού αυτής της μελέτης. Ομιλία του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλου Γερουλάνου στην 41η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Ξ.Α- --> Τη διψήφια αύξηση των εσόδων και την μονοψήφια άνοδο των αφίξεων έθεσε ως στόχο για το 2020 ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης μιλώντας στο Reuters, εκτιμώντας ότι το 2020 θα είναι καλύτερο από το 2019.Για την προηγούμενη χρονιά, επισήμανε ότι ”παρά τα σκαμπανεβάσματα, τις εκπλήξεις και τα εμπόδια, το 2019 μάς αντάμειψε με θετικά αποτελέσματα ενισχύοντας σημαντικά την εθνική οικονομία”. Ειδικότερα, τα έσοδα  αυξήθηκαν κατά 12-15% σε σύγκριση με το 2018, γεγονός που κατά κύριο λόγο οφείλεται στην αύξηση των αφίξεων κατά 4-5%.Αναφερόμενος στο θέμα της Thomas Cook και στον αντίκτυπό της στον ελληνικό τουρισμό, επισήμανε ότι είχε εκτιμηθεί το περασμένο φθινόπωρο κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, ωστόσο το κενό καλύφθηκε γρήγορα για τη σεζόν του 2020, καθώς ο κλάδος βρήκε νέα συμβόλαια και αποκατέστησε τα χαμένα slots. Κλείνοντας, ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι ”η Ελλάδα έχει ισχυρό brand και μπορεί να κερδίσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς, υπό την προϋπόθεση ότι θα το επιτρέψουν οι οικονομικές και άλλες συνθήκες”. Let's block ads! (Why?)