Όμιλος Σαράντη: Εξαγορά των προϊόντων LUKSJA

Την ολοκλήρωση της εξαγοράς των προϊόντων LUKSJA ανακοίνωσε ο όμιλος Σαράντη έναντι τιμήματος 9,22 εκατ. λιρών.Συγκεκριμένα, ο ελληνικός όμιλος υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του σήματος LUKSJA, που ανήκε μέχρι τώρα στην εταιρεία PZ Cussons Plc, με τα εν λόγω προϊόντα να διαθέτουν σημαντική παρουσία στην Πολωνική αγορά προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Η εξαγορά τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Τα προϊόντα LUKSJA είναι ευρέως γνωστά και βραβευμένα, ενώ διαθέτουν 30 χρόνια παρουσίας στην Πολωνία στην κατηγορία bath & shower, κατέχοντας ηγετική θέση στις υποκατηγορίες σαπουνιού (bar & liquid) και αφρόλουτρου. Οι πωλήσεις των προϊόντων LUKSJA κατά το 2018 ανήλθαν 16 εκατ. ευρώ. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο όμιλος Σαράντη θα καταστεί ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος σημάτων της PZ Cussons που σήμερα διανέμονται στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Morning Fresh, Carex, Original Source κ.α. Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την δραστηριότητα αυτή ανέρχονται σε περίπου 6 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι για την ανάληψη της αντιπροσωπείας ο όμιλος δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη. Η διοίκηση επισημαίνει ότι η εξαγορά αυτή, πλήρως ευθυγραμμισμένη με την στρατηγική του Ομίλου, ταιριάζει απόλυτα με το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό του, ισχυροποιεί την θέση του ως ηγετική εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων και υποστηρίζει περαιτέρω την γεωγραφική του παρουσία στην αγορά που δραστηριοποιείται. Επιπρόσθετα, το LUKSJA προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω επέκτασης σε γειτονικές υποκατηγορίες στην αγορά της προσωπικής περιποίησης. Let's block ads! (Why?)