Επεκτείνεται η Καφεκοπτεία Λουμίδη

Από την έντυπη έκδοση Της Σοφίας Εμμανουήλ[email protected] Ho.Re.Ca. και shop in shop εισφέρουν το 40% του κύκλου εργασιών των καφεκοπτείων Λουμίδη, αλυσίδα με 11 καταστήματα σήμερα και με βλέψεις να εισέλθει στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, του take away (καφές στο χέρι) και στην εστίαση γενικότερα, διερευνώντας παράλληλα την επέκταση της δραστηριότητας σε τουριστικές περιοχές και σημεία διέλευσης τουριστών. Η τρίτη γενιά της γνωστής επιχειρηματικής οικογένειας ηγείται σχεδίου για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός brand που συμπληρώνει 100 χρόνια παρουσίας στην αγορά, έχοντας επιβιώσει σε δύσκολες συνθήκες, με σταθμό στη σύγχρονη ιστορία της το 1987, όταν η Λουμίδης Α.Ε. μεταβιβάστηκε στη Nestle και η οικογενειακή επιχείρηση συνέχισε τις δραστηριότητές της μέσα από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη. Σήμερα το επιτελείο της Καφεκοπτεία Λουμίδη, εταιρείας με 80 άτομα προσωπικό, διερευνά την αγορά προκειμένου να εντοπίσει κατάλληλο ακίνητο για την αναβίωση του ιστορικού «Παταριού» (οδός Σταδίου, 1938), καθώς και για την ανάπτυξη νέου εταιρικού καταστήματος, όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Ιάσων Α. Λουμίδης, εμπορικός διευθυντής της Καφεκοπτεία Λουμίδη, σε εκδήλωση που οργάνωσε χθες η εταιρεία.  H εταιρεία, η οποία φέρεται να μην έχει αποσβέσει ακόμη την επένδυση στο εμβληματικό κατάστημα των Χαυτείων (Αιόλου 104), στο ιστορικό μέγαρο της Ομόνοιας που πρωτολειτούργησε το 1932, βλέπει τις πωλήσεις της να αναπτύσσονται με θετικό πρόσημο. Ο τζίρος το 2018 εκτιμάται σε περίπου 6,5 εκατ. ευρώ και παραμένει κερδοφόρα, αν και απορρόφησε την αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στον καφέ. Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα έξι εταιρικά καταστήματα κι επιπλέον πέντε franchise - συνεργασίες που προϋποθέτουν μέσο κόστος αρχικής επένδυσης περίπου 70 με 80 χιλ. ευρώ. Το δίκτυο συμπληρώνουν σημεία χονδρικής πώλησης, ήτοι shop in shop εντός super market όπως Μy Market και Κρητικός. Η διοίκηση της Καφεκοπτεία Λουμίδης (της οποίας ηγούνται οι κ.κ. Άρης, Νικόλας και Βασίλης Λουμίδης) το τρέχον διάστημα πέρα από την εξωστρέφεια δίνει έμφαση στην επέκταση στον τομέα του private label έχοντας ήδη 3 μεγάλους πελάτες, στις συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς και στην ανάδειξη ποικιλίας συνδυασμών προϊόντων με επίκεντρο τον καφέ (π.χ. λικέρ καφέ, συνεργασία με τη χαλβαδοποιία Κοσμίδη Δραπετσώνας κ.ά.). Let's block ads! (Why?)