Κλοπή δεδομένων σε 380.000 τραπεζικές κάρτες πελατών της British Airways

<!-- --> Αεροπορικές εταιρείες Κλοπή δεδομένων σε 380.000 τραπεζικές κάρτες πελατών της British Airways Τατιάνα Ρόκου - 07 Σεπτέμβριος 2018, 15:16 Το περιστατικό αυτό είχε προκαλέσει χάος στα αεροδρόμια Heathrow και Gatwick του Λονδίνου, επηρεάζοντας 75.000 επιβάτες. Η British Airways ανακοίνωσε ότι πραγματοποιεί έρευνα. <!-- Lorel ipsum Ο κ. Philippe Chereque, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus, του χορηγού αυτής της μελέτης. Ομιλία του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλου Γερουλάνου στην 41η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Ξ.Α- --> Η βρετανική αεροπορική εταιρεία British Airways ανακοίνωσε ότι πραγματοποιεί έρευνα για ηλεκτρονική κλοπή δεδομένων, η οποία αφορά σε 380.000 τραπεζικές κάρτες πελατών της και έγινε κάποια στιγμή μεταξύ 21 Αυγούστου και 5 Σεπτεμβρίου, λόγω ηλεκτρονικής βλάβης, η οποία έχει τώρα διορθωθεί. Οι πληροφορίες που εκλάπησαν αφορούν στο όνομα, τη διεύθυνση, τη διεύθυνση email πελατών της και, κυρίως, όλα τα δεδομένα τραπεζικών τους καρτών, δηλαδή τον αριθμό, την ημερομηνία λήξης και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας, όσων έκαναν κρατήσεις από τον ιστότοπο της British Airways και από την εφαρμογή της για κινητά. Η εταιρεία δήλωσε ότι τα θύματα της κλοπής αυτής θα πάρουν αποζημίωση. Οι κυβερνοπειρατές δεν απέκτησαν πρόσβαση στα δρομολόγια των πτήσεων ή τις πληροφορίες που βρίσκονται στο διαβατήριο των επιβατών.“Συμβουλεύουμε τους πελάτες μας που πιστεύουν ότι μπορεί να επηρεάστηκαν από το περιστατικό να επικοινωνήσουν με την τράπεζά τους ή τον εκδότη της κάρτας τους και να ακολουθήσουν τις συστάσεις τους”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η αεροπορική εταιρεία. “Λυπούμαστε βαθύτατα γι’αυτήν την αναστάτωση, η οποία προκλήθηκε από μια εγκληματική δραστηριότητα”, δήλωσε ο γενικός διευθυντής της British Airways Álex Cruz, ο οποίος υπογράμμισε ότι προτεραιότητα της εταιρείας είναι να επικοινωνήσει με όλους τους πελάτες που αφορά το περιστατικό αυτό.Η βρετανική αεροπορική εταιρεία διαβεβαίωσε ότι η λειτουργία του ιστοτόπου της και της εφαρμογής της για κινητά έχει εξομαλυνθεί και ότι οι πελάτες της που θέλουν να κάνουν κράτηση μπορούν να προχωρήσουν κανονικά σε αυτήν μέσω Internet.