Η Honda θέλει νίκη στον 8ωρο της Suzuka με την CBR1000RRW

Δέκα ολόκληρα χρόνια έμεινε η εργοστασιακή ομάδα της Honda μακριά από το ιαπωνικό πρωτάθλημα Superbike (JSB). Φέτος επιστρέφει με το νέο Fireblade και μεγάλες φιλοδοξίες για τη νίκη.Ετοίμασε γι' αυτό μια νέα αγωνιστική μοτοσυκλέτα, την CBR1000RRW (στις φωτογραφίες πίστας) την οποία εμπιστεύθηκε στον Takumi Takahashi, οδηγό εξέλιξης του HRC. Μαζί έχουν ήδη κερδίσει δύο αγώνες του JSB φέτος, ενώ ο Takahashi είναι 2ος στη Βαθμολογία, 5 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο.Πέρα όμως από τον τίτλο στο JSB η Honda ποθεί διακαώς και το στέμμα στον 8ωρο Αγώνα Αντοχής της Suzuka, ο οποίος θα γίνει φέτος στις 29 Ιουλίου και περιβάλλεται από μεγάλη αίγλη στην Ιαπωνία. Είναι άγνωστοι ακόμη οι άλλοι δύο αναβάτες της ομάδας, όμως έντονα ακούγονται τα ονόματα των Franco Morbidelli και Thomas Luthi.Τα τελευταία τρία χρόνια τον αγώνα κέρδισε η ομάδα της Yamaha, ενώ φέτος κατεβαίνει εργοστασιακά και η Kawasaki με τον πολυπρωταθλητή του WSBK, Jonathan Rea.Ο Takumi-san έχει κερδίσει τρεις φορές στην Suzuka (2010, 2013, 2014).Με την ευκαιρία αυτή η Honda, σε μια τυπική κίνηση μάρκετινγκ παρουσίασε και ένα ειδικό μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, το Fireblade SP Custom Concept. Είναι γνωστό πως θα πωληθεί στην Ιαπωνία, άγνωστο όμως αν θα εμφανιστεί και στην ευρωπαϊκή αγορά.Βάση του Custom Concept είναι το Fireblade SP του 2018, πράγμα που σημαίνει πως η μοτοσυκλέτα φορά τον κινητήρα με τα 999 κ.εκ. και τους 189 ίππους, το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών «βοηθημάτων» και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες ανάρτησες από την Öhlins.Η μοτοσυκλέτα είναι «ντυμένη» με το γραφιστικό μοτίβο της αγωνιστικής CBR1000RRW.Ο «φαντεζί» εξοπλισμός συνεχίζεται με τους ελαφρείς τροχούς της OZ Piega, ίδιους με τους χρησιμοποιούμενους στην CBR1000RRW. Η αντλία των φρένων -μία Brembo RCS- επενεργεί πάνω σε μονομπλόκ δαγκάνες της ίδιας εταιρείας, ενώ οι προσεκτικοί θα διακρίνουν τα υπέροχα μαρσπιέ της Agras, τα προστατευτικά του κάρτερ από την GB Racing, την ανθρακονημάτινη προσθήκη στο φτερό από την Active, τα λεβιέ της Gilles Tooling και το σιλανσιέ της Akrapovic από ανθρακονήματα που πάντως λειτουργεί εντός των ορίων Euro4.Το κόστος των «ευγενών» εξαρτημάτων υπολογίζεται κατά προσέγγιση στα 4.700 ευρώ, είναι όμως άγνωστο αν η τιμή του Fireblade SP Custom Concept παραγωγής θα το καταστήσει ανταγωνιστικό του Fireblade SP2.