Συνεργασία της Emirates με την Amadeus για τη διάθεση των branded ναύλων της εταιρείας

<!-- -->ΑερομεταφορέςΣυνεργασία της Emirates με την Amadeus για τη διάθεση των branded ναύλων της εταιρείαςΤατιάνα Ρόκου - 27 Μάρτιος 2017, 13:42Οι branded ναύλοι Saver, Flex και Flex Plus της Emirates για την Οικονομική και Διακεκριμένη θέση είναι πλέον διαθέσιμοι στο κανάλι δανομής της Amadeus<!-- Lorel ipsum Ο κ. Philippe Chereque, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus, του χορηγού αυτής της μελέτης. Ομιλία του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλου Γερουλάνου στην 41η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Ξ.Α- -->ΑΘΗΝΑ – Η Amadeus, κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Emirates, για τη διάθεση των branded ναύλων της αεροπορικής εταιρείας στο κανάλι διανομής της. Οι ναύλοι Saver, Flex και Flex Plus θα είναι διαθέσιμοι προς κράτηση από το κανάλι διανομής της Amadeus σε συνεργαζόμενα με την Amadeus ταξιδιωτικά γραφεία. Μέσα από αυτή την κίνηση η Emirates θα αυξήσει το branding, τα επίπεδα διαφοροποίησης και τις ευκαιρίες upsell των ταξιδιωτικών προσφορών της, δείχνοντας ξεκάθαρα την πλήρη αξία του κάθε πακέτου προσφορών. Είτε μέσω του cryptic είτε μέσω του graphic περιβάλλοντος οι χρήστες του συστήματος της Amadeus θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους, προτείνοντας τους ναύλους που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες του εκάστοτε ταξιδιώτη.   Μέχρι στιγμής 52 αεροπορικές εταιρείες έχουν υιοθετήσει το Airline Fare Families της Amadeus, με 36 εταιρείες να εφαρμόζουν πλήρως την μεγαλύτερη και πιο πολυποίκιλη ταξιδιωτική κοινότητα. Με αύξηση της τάξεως του 70% σε ετήσιες κρατήσεις που συμπεριλαμβάνουν και άλλες υπηρεσίες, η ηγετική για τη βιομηχανία τεχνολογία merchandising της Amadeus, συνεχίζει να προσφέρει πραγματικά αποτελέσματα για αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά γραφεία και ταξιδιώτες.