Author Archives: Christiana Hadjipavlou

Ψες έβλεπα τηλεόραση χωρίς …

Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >http://graph.Facebook .com/10206665735465128/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >Christiana Hadjipavlou 9:11pm Nov 6
Ψες έβλεπα τηλεόραση χωρίς ήχο για να με πάρει ο ύπνος. Επαιζε ένα πρωινάδικο σε επανάληψη, το θέμα ήταν "Αρρώστια: Κατάρα ή Δοκιμασία?" και καλεσμένος ήταν ένας παπάς. Δεν άκουγα τί έλεγε, και ούτως ή αλλως δεν έχει καμία σημασία. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το ΤΡΟΠΟΣ που μιλούσε. Υφος χιλίων καρδιναλίων, δακτυλάκι να δείχνει επικριτικά προς όλες τις κατευθύνσεις, στυλάκι "είμαστε όλοι αμαρτωλοί, αλλά τουλάχιστον εγώ είμαι ο φωτεινός παντογνώστης". Οι δε παρουσιαστές κρέμονταν κυριολεκτικά από τα χείλη του και είχαν ένα τόσο ταπεινό και υποτακτικό ύφος απέναντι του που καταντούσαν γλοιώδεις.Και μου γεννήθηκε η απορία: Με ποιά λογική κάλεσαν έναν ΠΑΠΑ και όχι έναν γιατρό να μας μιλήσει για την αρρώστια; Τί ξέρει αυτός από ανοσοποιητικά συστήματα, κακοήθεις όγκους και καρδιαγγειακά νοσήματα; Και σε τελική ανάλυση, τί έχει κάνει αυτός ώστε να του αξίζει να του φιλάνε το χέρι και να του επιδεικνύουν τόσο γλοιώδη σεβασμό; Πόσα πτυχία έχει ώστε να τον θεωρούν ειδικό σε όλα τα θέματα; Πόσα χρόνια έφαγε σε σπουδές ούτως ώστε να θεωρείται πιό ειδικός σε ιατρικά θέματα από έναν γιατρό;

Οι παπάδες, συμπέρανα, ειναι οι ειδικοί του Τίποτε. Για μένα, ειναι το μόνο εντελώς άχρηστο επάγγελμα στον πλανήτη. Σπουδάζουν το Τίποτε, ασχολούνται με το Τίποτε, μιλούν για το Τίποτε, κάνουν κύρηγμα για το Τίποτε. Και σε εντάλλαγμα, όλοι τους συμπεριφερόμαστε με σεβασμό, ζητούμε την άποψη τους επί παντός επιστητού, για το τί να φάμε, πώς και με ποιόν να κάνουμε σεξ, πώς να κυβερνήσουμε τη χώρα.

Και όταν λέω Τίποτε, δεν εννοώ απαραίτητα το γεγονός ότι δεν υπάρχει Θεός, αφού αυτό δεν μπορεί να το ξέρει κανένας με σιγουριά. Εννοώ ότι ακόμα κι αν υπάρχει, ειναι ξακάθαρο πως ούτε οι παπάδες ούτε κανένας άλλος έχει την παραμικρή ιδέα για το τί θέλει ο Θεός από μας. Για κάθε παπά που μας λέει με απόλυτη πεποίθηση ότι ο Θεός θέλει το Α και μισά το Β, υπάρχει ένας μουλλάς που ισχυρίζεται με την ίδια ακριβώς πεποίθηση ότι ο Θεός δεν θέλει το Α αλλά το Β. Και οι δύο ειναι εξίσου σίγουροι ότι ο Θεός "επικοινωνεί" μαζί τους και τους μεταφέρει τις απόψεις του και το θέλημα του. Αν όμως λάβουμε υπόψην πως ο Θεός "μιλά" σε εκατομμύρια ανθρώπους και λέει σε όλους διαφορετικά και συχνά αντικρουόμενα μεταξύ τους πράγματα, τότε το να ασχολείται κάποιος με το θέμα ειναι εντελώς άχρηστο. Ρωτήστε δέκα παπάδες γιατί ο Θεός στην Αγία Γραφή εγκρίνει την δουλεία, και θα πάρετε δέκα διαφορετικές απαντήσεις. Αυτό ειναι επειδή κανένας δεν έχει τη παραμικρή ιδέα για τό τί πραγματικά θέλει να μας πει η Αγία Γραφή. Η διαφορά ειναι ότι εμείς οι "κοινοί θνητοί" θεωρούμε ότι είμαστε υπερβολικά ηλίθιοι και αμόρφωτοι ώστε να καταλάβουμε τι διαβάζουμε, ενώ οι παπάδες που διαβάζουν το ίδιο πράγμα με ένα μαγικό τρόπο τα καταλαβαίνουν όλα και γιαυτο τους χρειαζόμαστε για να μας επεξηγούν τί διαβάζουμε.

Ενας άλλος λόγος που θεωρώ ότι οι παπάδες ειναι οι ειδικοί του Τίποτε, ειναι επειδή ο Χριστιανισμός ειναι ενας εντελώς αποτυχημένος και ανέφικτος τρόπος για να ζει κάποιος τη ζωή του στη σύγρονη κοινωνία. Και ο λόγος ειναι ότι οι διδαχές του χριστιανισμού έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την ανθρώπινη φύση. Γι' αυτό κανένας δεν ζει χριστιανική ζωή, εκτός ίσως από ελάχιστους ηλικιωμένους μοναχούς που ζούνε εντελώς μόνοι σε κάποια ερημιά. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να συγκρατεί όχι μόνο τις σεξουαλικές του ορμές αλλά και τις σκέψεις του, και ταυτόχρονα να δίνει όλη του την περιουσία στους φτωχούς και να αγαπά και τους εχθρούς του. Αλλά ακόμα και αν ήταν εφικτό να ζήσουμε χριστιανική ζωή, σίγουρα δεν θα ήμασταν ευτυχισμένοι, αφού η ουσία του Χριστιανισμού ειναι ότι θα υποφέρουμε και θα στερηθούμε σε αυτή τη ζωή ώστε να ζήσουμε μια καλύτερη ζωή μετά θάνατον. Ο Χριστιανισμός ειναι μια κοσμοθεωρία που αδυνατεί να λύσει τα προβλήματα του σύγχρονου ανθρωπου που ζει σε μια δημοκρατική και ισότιμη κοινωνία, και σίγουρα δεν ειναι μια κοσμοθεωρία που οδηγεί στην ευτυχία. Θα είχε λοιπόν κάποιο νόημα να διατηρήσουμε την θρησκεία αν έκανε τον κόσμο ευτυχισμένο, έστω κι αν βασιζόταν πάνω σε ένα ψέμα. Ομως, ούτε την ευτυχία φέρνει. Γι' αυτό έχω την εντυπωση πως η Θεολογία ειναι η "επιστήμη" του Τίποτε.

Facebook .com/profile.php?id=436141913212098" >http://graph.Facebook .com/436141913212098/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=436141913212098" >Andreas Anastasiou 9:13pm Nov 6
χαχαχαχαχα ακριβώς οι ίδιες σκέψεις με τις δικές μου αχαχαχα :) :)

Facebook .com/profile.php?id=10206645900734016" >http://graph.Facebook .com/10206645900734016/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206645900734016" >Nikos Thanas 9:20pm Nov 6
genika sumfono alla uparxoun kai poloi pou einai miaxara anthropoi.

Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >http://graph.Facebook .com/10206665735465128/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >Christiana Hadjipavlou 9:28pm Nov 6
Το γεγονός ότι υπαρχουν και καλόψυχοι παπάδες δεν σημαίνει οτι η Θεολογία ειναι χρήσιμη. Υπαρχουν και καλοί παπάδες διοτι οι παπάδες είναι άνθρωποι, και ως γνωστόν υπάρχουν καλοί και κακοί ανθρώποι σε όλους τους τομείς και σε όλα τα επαγγέλματα. Αν ο χριστιανισμός είχε κάποια αληθινή, θεόστασταλτη βάση,τότε οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι παπάδες θα ήταν καλοί. Ομως δεν είναι.

Facebook .com/profile.php?id=1065550323470117" >http://graph.Facebook .com/1065550323470117/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1065550323470117" >Γιάννης Χιώτης 9:32pm Nov 6
Ανειδίκευτοι εργάτες που γνωρίζουν με πληρότητα, σαφήνεια και βεβαιότητα τι είναι το σύμπαν και πως λειτουργεί.

Facebook .com/profile.php?id=10206645900734016" >http://graph.Facebook .com/10206645900734016/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206645900734016" >Nikos Thanas 9:32pm Nov 6
fusika.. den dikaiologo tin thriskeia, kathe allo, apla pistevo pos se oles tis koinonikes omades, me elaxistes eksairaiseis, tha vreis kai ithika atoma.

Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >http://graph.Facebook .com/10206665735465128/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >Christiana Hadjipavlou 9:33pm Nov 6
Καμία διαφωνία εδώ.

Facebook .com/profile.php?id=1463330953965750" >http://graph.Facebook .com/1463330953965750/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1463330953965750" >Mart Stamatopoulos 9:39pm Nov 6
Πλυνε κανένα ρούχο κ ασε τις μαλακιες κ τους παππαδες..

Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >http://graph.Facebook .com/10206665735465128/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >Christiana Hadjipavlou 9:45pm Nov 6
Kαι βέβαια, ενοοείται ότι υπάρχουν και καλοί άθεοι και μαλάκες άθεοι.

Τώρα τελευταία (κυρίως λόγω…

Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >http://graph.Facebook .com/10206665735465128/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >Christiana Hadjipavlou 7:22pm Sep 10
Τώρα τελευταία (κυρίως λόγω πνιγμένων προσφυγόπουλων αλλά όχι μόνο), όλο και πιο συχνά ακούω ή διαβάζω στο fb σχόλια του τύπου "Το παιδάκι πέθανε επειδή ο Θεός θέλει να μας στείλει κάποιο μήνυμα" ή "Κάποιος λόγος θα υπάρχει για αυτά που γίνονται, που μόνο ο Θεός τον ξέρει" 'η "Ο Θεός πήρε το μωράκι κοντά του γιατί χρειαζόταν έναν άγγελο" ή ότι "Ο Θεός υπάρχει και μας δοκιμάζει". Το πιο εμετικό σχόλιο βέβαια ήταν "Θεός είναι ότι θέλει κάνει." Από σεβασμό στα παιδάκια αυτά δεν σχολιάζω ποτέ, και θεωρώ γελοίο να τσακώνομαι με αγνώστους κάτω από φωτογραφίες με νεκρά μωρά. Όμως κάθε φορά που διαβάζω αυτά τα σχόλια αισθάνομαι σαν να με χαστουκίζουν.

Δύο πράγματα με ενοχλούν: Πρώτον, η απόλυτη σιγουριά με την οποία κάποιοι δηλώνουν ότι γνωρίζουν πράγματα, τα οποία στην πραγματικότητα δεν ξέρουν ούτε αυτοί ούτε κανένας άλλος. Δηλαδή όχι μόνο γνωρίζουν με απολυτη βεβαιότητα ότι υπάρχει Θεός, αλλά είναι και μέσα στο μυαλό του και ξέρουν με ποιό σκεπτικό κάνει ότι κάνει. Απορώ πόσο επαρμένος μπορεί να είναι κάποιος για να πιστεύει ότι έχει προσωπικά πάρε δώσε με τον Μεγάλο και του εκμυστηρεύεται πράγματα που εγώ κι εσύ, οι αδαείς, αγνοούμε!

Δεύτερο και κυριοτερο, θεωρώ εντελώς πρόστυχο να είναι ΟΚ μαζί σου ο Θεός σου να επιτρέπει να πεθαίνουν χιλιάδες παιδιά κάθε μέρα. Το σκεπτικό "Ηταν θέλημα Θεού" μεταθέτει την ευθύνη απο τους ώμους της ανθρωπότητας στους ώμους ένος πλάσματος που δεν ξέρουμε καν αν υπάρχει. Αυτή η ηττοπάθεια "Τί να κάνουμε, έτσι αποφάσισε ο Θεός" πραγματικά με κάνει έξω φρενών. Οχι φίλε μου, ΔΕΝ φταίει ο Θεός που πέθανε το παιδάκι. Το παιδάκι πέθανε επειδή ΕΣΥ το άφησες να πεθάνει. Θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων που κάποιοι άλλοι είναι λιγότερο παρτάκηδες από σένα και προσπαθούν κάθε μέρα να κανουν τον κόσμο καλύτερο: επιστήμονες που προσπαθούν να βρουν θεραπεία σε ανίατες αρρώστιες, ακτιβιστές που παλέυουν για την ειρήνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα, γιατροί κι εθελοντές που ζουν και εργάζονται σε εμπόλεμες ζώνες και κέντρα προσφύγων σε Ασία και Αφρική.

Το σκεπτικό "ήταν θέλημα Θεού" είναι εντελώς αρρωστημένο, αλλά οι περισσότεροι δεν μπορούν να το αντιληφθούν διοτι έχουν μια διαστρεβλωμένη άποψη της πραγματικότητας, όπου η απόλυτη πίστη στον Θεό (πίστευε και μη ερεύνα) θεωρείται πράγμα ενάρετο, ηθικό, σεμνό, ανώτερο. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ικανός να αποδεχτεί έναν Θεό που είναι ταυτόχρονα δολοφόνος παιδιών αλλά και Πανάγαθος, χωρίς να υπάρχει εσωτερική σύγκρουση. Απλά κολλάς ένα "ήταν θέλημα Θεού" και όχι μόνο καθάρισες, αλλά φάνηκες κι η προσωποποίηση της ηθικότητας!!! Πού να καθόμαστε τώρα και να διερωτούμεστε γιατί άραγε ο Θεός να συμπεριφέρεται ΑΚΡΙΒΩΣ σαν να μην υπάρχει... Δεν βαριέσαι!!! Βάλε να δούμε ποδόσφαιρό...

Facebook .com/profile.php?id=1614913568755642" >http://graph.Facebook .com/1614913568755642/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1614913568755642" >Vassiliki Vakka 7:33pm Sep 10
ΘΡΗΣΚΕΙΑ! ΤΟ ΟΠΙΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!

Καλημέρα φίλοι και φίλες. Έ…

Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >http://graph.Facebook .com/10206665735465128/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >Christiana Hadjipavlou 7:11am Jun 22
Καλημέρα φίλοι και φίλες. Έχω ένα ενδιαφέρον ερώτημα για σήμερα. Εσείς πιστεύτε πως υπάρχει αυτό που λέμε "γραφτό" ή "ριζικό" ή "πεπρωμένο"? Είναι πιθανόν να πιστεύει κάποιος σ'αυτό χωρίς υπερφυσικές προεκτάσεις? Συχνά ακούω να λένε "το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο" ή "ήταν το γραφτό του να φύγει νέος", αλλά πραγματικά δεν μπορώ να αντιληφθώ αυτή τη λογική. Πως μπορεί να είναι "γραφτό" αν δεν έχει γραφτεί από κάποιον/κάτι? Για μένα μια αντίδραση εξαρτάται από την δράση (cause & effect), οπότε λογικά εάν αλλάξει η δράση θα αλλάξει και η αντίδραση.

Facebook .com/profile.php?id=1398150240509643" >http://graph.Facebook .com/1398150240509643/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1398150240509643" >Denald Grim 7:16am Jun 22
Η δράση ήταν γραφτή.

Facebook .com/profile.php?id=702390143219877" >http://graph.Facebook .com/702390143219877/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=702390143219877" >Απόστολος Φ. 7:16am Jun 22
Όποιος πιστεύει ότι όλα είναι γραμμένα στο "ριζικό του", μάλλον είναι και θρήσκος σε κάποιον βαθμό.

Facebook .com/profile.php?id=438731252972402" >http://graph.Facebook .com/438731252972402/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=438731252972402" >Vagelis Palaiovrachas 7:19am Jun 22
Χαζομάρες. Το ριζικό με ακούγετε σαν δικαιολογία για κάποιον που έκανε μαλακία και ψάχνει να το ρίξει αλλού.

Facebook .com/profile.php?id=679476405531887" >http://graph.Facebook .com/679476405531887/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=679476405531887" >Δημος Δημητριου 7:20am Jun 22
Η μοιρα του ανθρωπου ειναι ο χαρακτηρας του ....Ηρακλειτος...

Facebook .com/profile.php?id=10206211744115198" >http://graph.Facebook .com/10206211744115198/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206211744115198" >Σταύρος Χασκής 7:21am Jun 22
Το ηθος καθοριζει την μοιρα του ανθρωπου ειπε ο Ηρακλειτος

Facebook .com/profile.php?id=10203812314724592" >http://graph.Facebook .com/10203812314724592/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10203812314724592" >Yannis M. Makarigakis 7:21am Jun 22
Σαν πρωτόγονη προσπάθεια εξήγησης-εκλογίκευσης της "τυχαιότητας-(random)" μου φαίνεται... Κατάλοιπο εποχών που τα πάντα είχαν θεϊκή εξήγηση.

Facebook .com/profile.php?id=771089962989960" >http://graph.Facebook .com/771089962989960/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=771089962989960" >Μαρία Κακατσάκη 7:22am Jun 22
Υπάρχουν πράγματα που δεν επηρεάζονται από τις πράξεις μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σκηνοθέτημενα από κάποια δύναμη για την πάρτη μας....

Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >http://graph.Facebook .com/10206665735465128/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206665735465128" >Christiana Hadjipavlou 7:22am Jun 22
Σωστά, όμως τί γίνεται σε περίπτωση που κάποιος σκοτωθει σε ατυχημα ή φυσικη καταστροφή, όπως ο νεαρός στου οποίου το μηνμόσυνο άκουσα αυτές τις κουβέντες χθες? Δεν έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του.

Facebook .com/profile.php?id=679476405531887" >http://graph.Facebook .com/679476405531887/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=679476405531887" >Δημος Δημητριου 7:23am Jun 22
μπορει και να εχει...

Facebook .com/profile.php?id=10206211744115198" >http://graph.Facebook .com/10206211744115198/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206211744115198" >Σταύρος Χασκής 7:23am Jun 22
Ο αρχιτεκτονας του συμπαντος τα εχει ολα σκηνοθετημενα :-P

Facebook .com/profile.php?id=10206426916861475" >http://graph.Facebook .com/10206426916861475/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206426916861475" >Evangelos Stefanos Arfanakis 7:23am Jun 22
*φυγείν

Facebook .com/profile.php?id=702390143219877" >http://graph.Facebook .com/702390143219877/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=702390143219877" >Απόστολος Φ. 7:23am Jun 22
Εχει να κάνει με τον χαρακτήρα των συγγενών και φίλων του. είναι projection των δικών τους πεποιθήσεων.

Facebook .com/profile.php?id=10205631002470944" >http://graph.Facebook .com/10205631002470944/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10205631002470944" >Siafarikas Vasileios Redriders 7:23am Jun 22
Στο σύμπαν τα πάντα ρέουν και είναι πιθανό να συμβούν τα πάντα.. Επόμενος τα πάντα γράφονται επιτόπου κάθε δευτερόλεπτο

Facebook .com/profile.php?id=679476405531887" >http://graph.Facebook .com/679476405531887/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=679476405531887" >Δημος Δημητριου 7:23am Jun 22
τεκτονας

Facebook .com/profile.php?id=10205032444263340" >http://graph.Facebook .com/10205032444263340/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10205032444263340" >Aris Tsagaridis 7:26am Jun 22
Σε ένα πολυσυμπαν (multiverse) κάθε τί πιθανό γίνεται, άρα δεν υπάρχει θέμα γραμμένου. Ήταν αναπόφευκτο να γίνει.
Η έννοια της μοίρας όμως, του κισμέτ, εμπεριέχει αναγκαστικά την έννοια του σχεδιαστή, αυτού που την έγραψε (ο Κοελιο γράφει για το Χέρι που Γράφει- προφανώς την μοίρα των ανθρώπων) . Επομένως πιστεύω πως δεν μπορείς να πιστεύεις στην Μοίρα και όχι σε κάποιον ανώτερο Καθοριστη αυτής. Κι αυτό είναι πιστή στο υπερφυσικό. *

* Ενδιαφέρον έχει η άποψη ότι είμαστε ένα συμπαντικό ολογραμμα ενός ανώτερου πολιτισμού, άρα προγραμματισμένοι σε υπολογιστές. Αυτό θεωρητικά επιτρέπει την "μοίρα" ως προγραμματισμό αλλά από φυσικές, μη θεϊκές οντότητες, αλλά ακόμα και τα προγράμματα έχουν γεννήτριες τυχαιότητας. Οπότε πάλι καταλήγουμε στο μάλλον όχι.

Facebook .com/profile.php?id=679476405531887" >http://graph.Facebook .com/679476405531887/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=679476405531887" >Δημος Δημητριου 7:26am Jun 22
βασικα christiana για αυτο λεω δεν υπαρχει θεος... ''Σωστά, όμως τί γίνεται σε περίπτωση που κάποιος σκοτωθει σε ατυχημα ή φυσικη καταστροφή, όπως ο νεαρός στου οποίου το μηνμόσυνο άκουσα αυτές τις κουβέντες χθες? Δεν έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του''.

Facebook .com/profile.php?id=847871571927945" >http://graph.Facebook .com/847871571927945/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=847871571927945" >Νίκος Τοπιντζής 7:26am Jun 22
Όπως πολύ σωστά είπε το παλικάρι απο πάνω , τα πάντα ρέουν.

Facebook .com/profile.php?id=10203812314724592" >http://graph.Facebook .com/10203812314724592/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10203812314724592" >Yannis M. Makarigakis 7:26am Jun 22
το Ιδιοφυές Master Plan του θεού...:P :P :P
και μετά, οι ίδιοι που πιστεύουν τέτοιες ασυναρτησίες, προσεύχονται για αλλαγή προς όφελός τους, κάνουν και τάματα, σέρνονται στα 4 κιόλας... αφού δεν τους μαζεύει ο μπόγιας...3:)

Facebook .com/profile.php?id=10206211744115198" >http://graph.Facebook .com/10206211744115198/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206211744115198" >Σταύρος Χασκής 7:27am Jun 22
Τον ανωτερο πολιτισμο τον λενε και θεοι οι ιθαγενεις

Facebook .com/profile.php?id=10206716654457777" >http://graph.Facebook .com/10206716654457777/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206716654457777" >Fanis Bafatakis 7:27am Jun 22
Αυτό που είπε ο Γιάννης πιο πάνω. Χώρια που σε κάτι τέτοιες καταστάσεις, περισσότερη σημασία έχει το νόημα πίσω από τις λέξεις παρά οι λέξεις καθ'αυτές.

Facebook .com/profile.php?id=702390143219877" >http://graph.Facebook .com/702390143219877/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=702390143219877" >Απόστολος Φ. 7:28am Jun 22
Η προσευχή είναι περιττή. Αν δεν υπάρχει θεός, ποιος ο λόγος να προσευχηθείς και σε ποιον; Αν πάλι υπάρχει και έχει master plan, τζαμπα προσευχεσαι, θα κάνει ότι αυτός γουστάρει.

Facebook .com/profile.php?id=10206211744115198" >http://graph.Facebook .com/10206211744115198/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206211744115198" >Σταύρος Χασκής 7:29am Jun 22
Λετε να ειναι ολα στημενα οπως στα ποδοσφαιρικα ;

Facebook .com/profile.php?id=488868807936644" >http://graph.Facebook .com/488868807936644/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=488868807936644" >Antonis Markouizos 7:31am Jun 22
όχι, δεν πιστεύω. Το θεωρώ πολύ επιβλαβές, γιατί αντί να αναπτύσσουμε/συμμετέχουμε σε μεθόδους πρόληψης η καταπολέμησης, επαναπαυόμαστε σε placebo για τον εγωισμό μας επειδή δεν τα καταφέρνουμε αρκετά καλά ως ανθρωπότητα.

Facebook .com/profile.php?id=10206426916861475" >http://graph.Facebook .com/10206426916861475/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206426916861475" >Evangelos Stefanos Arfanakis 7:36am Jun 22
το κοντινότερο σε θεό, όπως το αντιλαμβάνομαι, είναι το πολυσύμπαν που ανέφερε ο άρης πιο πάνω. Γι αυτό το πολυσύμπαν μπορεί και να υπάρχει κάτι "γραφτό", επειδή πχ κι εμείς ξέρουμε τι θα πάθουμε ως ανθρωπότητα/ως Γη όταν τα φτύσει το άστρο μας, και δεν υπάρχει τίποτα που να μπορούμε να κάνουμε για να το αποτρέψουμε. Είμαστε πολύ μακριά από το να κατανοήσουμε τη μεγαλύτερη εικόνα όμως, και πολύ μικροί για να έχουμε -μεμονωμένα τουλάχιστον- κάποια σημασία, ώστε να έχει πχ ο καθένας το πεπρωμένο του. Ο Ήλιος έχει πεπρωμένο, εγώ ποιος είμαι για να έχω? μπορώ να παίξω το ρόλο μου στο κομμάτι που κάθε κύτταρο ενός σύνθετου οργανισμού παίζει το δικό του, αλλά μέχρι εκεί.

Facebook .com/profile.php?id=10154007867225550" >http://graph.Facebook .com/10154007867225550/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10154007867225550" >Sofia Kyriakou 7:37am Jun 22
Θα συμφωνήσω καταρχήν με τον φίλο Σιαφαρικας Βασιλειος. Βλέποντας το παρελθόν μου και το παρόν μου στο μόνο που μπορώ να πιστέψω είναι στον "νόμο της έλξης"!ελκύουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε ή αυτό που πραγματικά φοβόμαστε(ανάλογα με το πιο έχει τη μεγαλύτερη δύναμη)!έχει να κάνει με το σύμπαν και την ενέργεια...!!

Παιδιά, είναι η ιδέα μου ή τ…

Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >http://graph.Facebook .com/1325430426/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >Christiana Hadjipavlou 7:04pm Mar 8
Παιδιά, είναι η ιδέα μου ή τώρα τελευταία 8 στις 10 άσχημες ειδήσεις που ακούω στα νέα έχουν να κάνουν με φανατικούς Ισλαμιστές παγκόσμια? Κένυα, Αμερική, Κίνα, Γαλλία, Αίγυπτος, Nιγηρία, Iράκ, παντού τρομοκρατικές επιθέσεις, καταστροφές μνημείων, απαγωγές, εκτελέσεις...Τελικά μήπως έχουν δίκιο οι συνωμοσιολόγοι που λένε πως θέλουν να μας κατακτήσουν όλους, ή είμαι απλά Ισλαμοφοβική και να το κοιτάξω αυτό?!?!

Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >http://graph.Facebook .com/100000625537070/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >Mike Panagiotidis 7:08pm Mar 8
να το κοιτάξεις :p

Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >http://graph.Facebook .com/1325430426/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >Christiana Hadjipavlou 7:08pm Mar 8
Να το κοιτάξω λες? Ή να τρέξω να ράψω μπούρκα, να την έχω πρόχειρη ?

Facebook .com/profile.php?id=100001121446616" >http://graph.Facebook .com/100001121446616/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001121446616" >John Metallas 7:10pm Mar 8
1ον, δεν μπορούν να θεωρηθούν Ισλαμιστές. Έχουν ανατινάξει τζαμί. Δεύτερον, θέλουν να μας κατακτήσουν

Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >http://graph.Facebook .com/100000625537070/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >Mike Panagiotidis 7:10pm Mar 8
To βιντεακι που έχεις δει και σε εχει τρομάξει είναι περα για πέρα ηλίθιο και ισλαμοφοβικο

Facebook .com/profile.php?id=100008630234146" >http://graph.Facebook .com/100008630234146/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100008630234146" >Γιώργος Κηοω 7:11pm Mar 8
Ειναι επειδή δεν λένε στις ειδήσεις για τους χριστιανούς σε κεντρική και νότια Αφρική κυρίως που κάνουν τα ίδια σε μουσουλμάνους

Facebook .com/profile.php?id=100003357253710" >http://graph.Facebook .com/100003357253710/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100003357253710" >Ναβου χοδονοσορακης 7:11pm Mar 8
σορρυ παιδια οπλα ποιοι προμηθεουν ποιον?

Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >http://graph.Facebook .com/1325430426/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >Christiana Hadjipavlou 7:12pm Mar 8
Για ποιό βιντεάκι λες Mike, εγώ λέω για τις ειδήσεις που ακούω καθημερινά.

Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >http://graph.Facebook .com/100000625537070/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >Mike Panagiotidis 7:13pm Mar 8
Αυτο :p https://www.youtube.com/watch?v=rMAL7vXej-g

Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >http://graph.Facebook .com/100000625537070/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >Mike Panagiotidis 7:15pm Mar 8
To συμπέρανα απο την φραση σου " οι συνωμοσιολόγοι που λένε πως θέλουν να μας κατακτήσουν όλους "

Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >http://graph.Facebook .com/1325430426/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >Christiana Hadjipavlou 7:15pm Mar 8
Δεν αμφιβάλλω ότι και οι χριστιανοί κάνουν τα ίδια σε κάποιες χώρες, αλλά μέχρι τώρα δεν έχω δει κάποια ένδειξη ότι υπάρχουν οργανωμενες χριστιανικές τρομοκρατικές ομάδες που θέλουν να κατακτήσουν τον κόσμο. Μπορεί και να υπάρχουν βέβαια, αλλά μάλλον θα είναι ακίνδυνες για να μην ακούγονται.

Facebook .com/profile.php?id=100008630234146" >http://graph.Facebook .com/100008630234146/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100008630234146" >Γιώργος Κηοω 7:16pm Mar 8
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism

Facebook .com/profile.php?id=596278346" >http://graph.Facebook .com/596278346/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=596278346" >Diego Mayrakhs 7:17pm Mar 8
οι ειδησεις πιστευεις ακομα οτι ειναι αξιοπιστες? παρουσιαζουν γενικοτερα τους αραβες καπως ενω αμα ταξιδεψεις θα δεις οτι τα ΜΜΕ παντα τους στοχευουν

Facebook .com/profile.php?id=596278346" >http://graph.Facebook .com/596278346/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=596278346" >Diego Mayrakhs 7:17pm Mar 8
απο την πλευρα του απλου αραβα κανεις δεν τους χωνευει. ουτε καν οι μουσουλμανοι ουτε καν οι ανωτεροι στα ιερατεια τους

Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >http://graph.Facebook .com/1325430426/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >Christiana Hadjipavlou 7:18pm Mar 8
Δεν το έχω δει Mike Panagiotidis μου, αποφέυγω επειδή μου ανεβαίνει η πίεση. Εγώ μιλώ για τις ειδήσεις που ακούω καθημερινά στα νέα π.χ. χθες είχαμε την καταστροφή των αρχαίων μνημείων στο Ιράκ και την επίθεση της Μπόκο Χαράμ. Δεν ξέρω ρε παιδιά, σκιάζομαι.

Facebook .com/profile.php?id=596278346" >http://graph.Facebook .com/596278346/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=596278346" >Diego Mayrakhs 7:20pm Mar 8
καλα κανεις και σκιαζεσαι και εχεις τετοιες ανησυχιες αλλα οπου βλεπεις πολλα κερασια για κατακτησεις και οτι ερχονται ελλαδα κρατα πολυ μικρο καλαθι.

Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >http://graph.Facebook .com/1325430426/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >Christiana Hadjipavlou 7:26pm Mar 8
Diego Mayrakhs Eίμαι από Κύπρο. Eντάξει, έχεις δίκιο, είναι εξωφρενικό να πιστευω πως θα έρθουν ένα βράδυ οι μουσουλμάνοι να μας σφάξουν στον ύπνο μας και να κατακτήσουν τη μισή χώρα, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα χαχαχα. Οh. Wait.

Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >http://graph.Facebook .com/100000625537070/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000625537070" >Mike Panagiotidis 7:28pm Mar 8
Αν είσαι απο Kυπρο ειναι δικαιολογημενες οι φοβίες σου :)

Facebook .com/profile.php?id=100001121446616" >http://graph.Facebook .com/100001121446616/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001121446616" >John Metallas 7:29pm Mar 8
χαχαχχα ωραίο γύρισμα, Χριστιάννα, αλλά αυτοί δεν είναι οργανωμένος στρατός. Δεν έχουν ναυτικό, αεροπορία. Προς το παρόν, ακολουθείται τακτική λεπτότητας (για πόσο ακόμα δεν ξέρω). Μάλλον περιμένουν το "μεγάλο μπαμ" (pun intended)

Facebook .com/profile.php?id=1664065790" >http://graph.Facebook .com/1664065790/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1664065790" >Giannis Zikos 7:40pm Mar 8
Το ότι ένα μέρος του ισλάμ έχει ριζοσπαστικοποιηθεί και απειλεί ανοικτά τη Δύση είναι μια διαπίστωση που δεν χρειάζεται να την κατασκευάσουν τα μίντια. Οι πρόσφατες επιθέσεις στο Παρίσι και στη Δανία αλλά και η παρολίγο στο Βέλγιο, όπως και παλαιότερα στην Ολανδία στο Λονδίνο και στη Μαδρίτη δεν έγιναν από Βουδιστές μοναχούς αλλά από τύπους που φώναζαν Αλλαχού Ακμπάρ. Το να λέμε ότι δεν τρέχει τίποτα και ότι δε μας αφορά και ότι όλα αυτά είναι ισλαμοφοβία, εμείς ειδικά που είμαστε άθεοι και υποτίθεται αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τον καταστροφικό ρόλο της θρησκείας, είναι απλά καραμπινάτος στρουθοκαμηλισμός και έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα.

Facebook .com/profile.php?id=1121403805" >http://graph.Facebook .com/1121403805/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1121403805" >Yannis M. Makarigakis 8:20pm Mar 8
κάτι σαν προ-δικαιολόγηση επέμβασης προς εκδημοκρατισμό μου φαίνεται... ειδικά όσον αφορά στο Κουρδιστάν... έχουν και κάτι πετρελαιάκια που δεν ξέρουν τι να τα κάνουν...;)

Facebook .com/profile.php?id=100007917786474" >http://graph.Facebook .com/100007917786474/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007917786474" >Δημήτριος Αβούρης 9:45pm Mar 8
Λόγω της κατασκευής του εγκεφάλου μας (ελέω φυσικής επιλογής), μας ενδιαφέρουν πολύ περισσότερο οι κίνδυνοι στους οποίους εμπλέκεται κάποιος άνθρωπος (agenticity) ο οποίος θέλει να μας κάνει κακό, παρά κάποιος άλλος κίνδυνος (ακόμα και απείρως μεγαλύτερος) που όμως δεν έχει το συστατικό του άλλου ανθρώπου που θέλει το κακό μας. Για αυτό τον λόγο ασχολούμαστε τραγικά περισσότερο με τους τζιχαντιστές απο άλλους ουσιαστικότερους κινδύνους όπως η καταστροφή του περιβάλλοντος. Εξάλλου το σύνολο των ανθρώπων που έχουν πεθάνει απο τζιχαντιστές σε όλη την υφήλιο στο σύνολο των επιθέσεων είναι απείρως μικρότερο των θανάτων απο καρδιά ας πούμε μέσα σε ένα μήνα. Τα media μας δίνουν αυτό που τραβάει την προσοχή μας. Εάν ήταν η προβολή ανάλογη του κινδύνου δεν θα ακούγαμε τίποτα άλλο εκτός απο το πρόβλημα της μόλυνσης του περιβάλλοντος και της παχυσαρκίας ή του καπνίσματος στις ειδήσεις.

Facebook .com/profile.php?id=1664065790" >http://graph.Facebook .com/1664065790/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1664065790" >Giannis Zikos 10:11pm Mar 8
Δημήτριος Αβούρης συμφωνώ απολύτως με αυτό που λες για την agenticity και μάλιστα ο Michael Shermer τη θεωρεί και την αιτία για την οποία οι άνθρωποι πιστεύουν σε θεωρίες συνομωσίας και σε διάφορες παλαβομάρες (και ότι είναι η βάση όλων των θρησκειών). Μακάρι επίσης τα μήντια να ασχολούνταν με τα μεγάλα προβλήματα που ανέφερες. Το ότι όμως οι θάνατοι από τους τζιχαντιστές είναι συγκριτικά τόσο λίγοι δε σημαίνει πως το θέμα είναι ασήμαντο και δεν πρέπει να ασχολούμαστε. Ο κόσμος όχι μόνο δεν έγινε καλύτερος με την άνοδο του ισλαμικού φονταμενταλισμού αλλά έχει όλες τις προϋποθέσεις να γίνει χειρότερος, έως εφιαλτικός, αν αυτοί οι τύποι δεν αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά. Γιατί τότε τα περιβαλλοντικά προβλήματα και η παχυσαρκία θα είναι το λιγότερο που θα μας απασχολεί.

Facebook .com/profile.php?id=100007917786474" >http://graph.Facebook .com/100007917786474/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007917786474" >Δημήτριος Αβούρης 10:22pm Mar 8
Σίγουρα πρέπει να γίνουν πολλές συζητήσεις για τους φονταμενταλιστές μουσουλμάνους, είναι ένα θέμα το οποίο πρέπει να μας απασχολεί. Απο εκεί και πέρα η λογική της τρομοκρατίας είναι να δίνει υπεραξία στην μικρή δύναμη κάποιων ομάδων. Εξ'ού και τα βίντεο με τους αποκεφαλισμούς και οι φιγουρατζίδικες επιθέσεις αυτοκτονίας. Τέλοσπάντων αυτό που θέλω να πώ είναι κάπου στο νούμερο 30 της λίστας με τα πράγματα που με τρομάζουν για το μέλλον.

Η Αννούλα κι ο Χρηστούλης, μ…

Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >http://graph.Facebook .com/1325430426/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >Christiana Hadjipavlou 1:10pm Jan 27
Η Αννούλα κι ο Χρηστούλης, μέρος Δεύτερο.

Facebook .com/profile.php?id=100000521717930" >http://graph.Facebook .com/100000521717930/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000521717930" >Petros Daniilidis 1:11pm Jan 27
Πρέϊζ δε λόρντ σίπ...

Facebook .com/profile.php?id=537253007" >http://graph.Facebook .com/537253007/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=537253007" >Sotirios Yiagopoulos 1:13pm Jan 27
άλλη μια ερώτηση Αννούλα και έφυγες για κόλαση. Μπασταρδάκι.


Facebook .com/profile.php?id=1184947294" >http://graph.Facebook .com/1184947294/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1184947294" >Nikos Papadimitriou 1:40pm Jan 27
χαχαχαχαχαχαχαχαα

Facebook .com/profile.php?id=100001087410290" >http://graph.Facebook .com/100001087410290/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001087410290" >Dimitris Martinos 1:57pm Jan 27
otan strimwxneis enan xristiano....afto prepei n ginei tainia....;)

Facebook .com/profile.php?id=100007639478676" >http://graph.Facebook .com/100007639478676/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007639478676" >Γιαννης Μουστακας 8:17am Jan 28
para poli kalo

Facebook .com/profile.php?id=1539770072" >http://graph.Facebook .com/1539770072/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1539770072" >Giwrgos Gimas 8:39am Jan 28
Λενε οτι ο θεος δεν εμφανιζεται γιατι μοναχα αυτο απο μονο του παραβιαζει την ελευθερη βουληση. Και πως ακριβως παραβιαζεται η ελευθερη βουλιση ρε παιδια; και ο διαβολος ηξερε 100% οτι υπαρχει θεος και ειναι παντου και μπλα μπλα μπλα και παλι εκανε οτι εκανε..

Έλληνες Άθεοι και Αγνωστικιστές / Greek Atheists and Agnostics – Facebook 2015-01-27 12:17:03


Facebook .com/profile.php?id=100001788125019" >http://graph.Facebook .com/100001788125019/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001788125019" >Αλέξανδρος Προδρόμου 1:25pm Jan 27
epic!

Facebook .com/profile.php?id=100004459186494" >http://graph.Facebook .com/100004459186494/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100004459186494" >Νίκος Μαρκογιαννάκης 5:41pm Jan 27
Όταν το δίποδο ανρωποϊδες δεν διαθέτει νώηση, αλλά είναι φερέφωνο και παπαγάλος, δεν μπορή να ξεχωρίση, ούτε τα ποιό απλά αυτονώητα.

Έλληνες Άθεοι και Αγνωστικιστές / Greek Atheists and Agnostics – Facebook 2015-01-27 08:15:46


Facebook .com/profile.php?id=100007830672313" >http://graph.Facebook .com/100007830672313/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007830672313" >αντρεας χαρακτινος 8:27am Jan 27
το σχολιο στην κατω φωτο δεν χρειαζοταν καν.αυτο το βλεμα δεν μπορει να περιγραφει με λεξεις.το θεμα ειναι οτι τα συνθηματα της πανω φωτο απευθυνονται σε χορτατους και ημιχορτατους πιστους.κι αν δεν εχει κολησει το δικο σου στομαχι στην πλατη απο την πεινα,ειναι δυσκολο εως ακατορθωτο να νιωσεις απο που πηγαζει η απογνωση των desperados.

Facebook .com/profile.php?id=100001484450573" >http://graph.Facebook .com/100001484450573/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001484450573" >Akis Kalliabotsis 8:35am Jan 27
Σε μαλάκες απευθύνονται. Συγγνώμη για τη φράση, δε βρήκα κάτι ευγενικότερο.

Facebook .com/profile.php?id=1261585268" >http://graph.Facebook .com/1261585268/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1261585268" >Iordanis Francesco Iordanidis 9:05am Jan 27
Exoun pei k tin upertati vlakeia......

...Paidia enos katwterou theou...

Fsiiiiit boing!!!!!

Facebook .com/profile.php?id=1534953525" >http://graph.Facebook .com/1534953525/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1534953525" >Andre Aboud 11:33am Jan 27
άει γ****εκκλήσια!!!

Facebook .com/profile.php?id=100002929360889" >http://graph.Facebook .com/100002929360889/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002929360889" >Theo Kouk 12:07pm Jan 27
το "οτι δεν σε σκοτωνει..." δεν εχει καμμια σχεση με τα υπολοιπα. καλυτερα να βγει. και χωρις καμμια κεκεντρεχεια ολοι εσεις που κανετε λαϊκ τι ειδους ζωη ζειτε? καλη η οργη αλλα δεν μπορει να συνοδευεται απο ταξιδακια, αμαξακια και πισινες. υπαρχει μια μικρη αντιφαση που μονο αν εισαι ηλιθιος δεν την καταλαβαινεις

Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >http://graph.Facebook .com/1325430426/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1325430426" >Christiana Hadjipavlou 7:28am Jan 28
Eχει σχέση, διότι ότι δεν σε σκοτώνει μπορεί απλά να σε βασανίζει για πολύ πολύ καιρό και να σε αποδυναμώνει χωρίς να σε κάνει δυνατότερο. Οπως το παιδακι στη φωτογραφία.