Κοροναϊός : Αύξηση 220% των κλήσεων στο Skype

Με τον αριθμό των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται κατ’ οίκον να έχει φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ λόγω κορoναϊού, η Microsoft ανακοίνωσε κατακόρυφη αύξηση στη χρήση της υπηρεσίας βιντεοκλήσεων Skype.Η χρήση της πλατφόρμας έχει καταγράψει αύξηση κατά 70% το Μάρτιο, ενώ οι κλήσεις μεταξύ χρηστών Skype (Skype-to-Skype) αυξήθηκαν κατά 220% σε μηνιαία βάση. Δείτε επίσης: Η εκπληκτική συνταγή για το πιο εύκολο carrot cake από την Υβόννη Μπόσνιακ Το Skype αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούν περί τα 40 εκατ. άνθρωποι, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.Άνοδος 70%  και για το Μessenger του Facebook Αύξηση 70% όμως παρατηρεί και η Facebook , για την υπηρεσία βιντεοκλήσεων του Messenger, την οποία φαίνεται πως χρησιμοποιούν όλο και περισσότεροι χρήστες όσο παραμένουν κλεισμένοι σπίτια τους λόγω κοροναϊού. Μόνο στην Ιταλία η αύξηση στις βιντεοκλήσεις ανέρχεται σε ποσοστό 1.000%.Αντίστοιχα και η υπηρεσία WhatsApp, την οποία έχει αγοράσει η Facebook , παρατηρεί αύξηση των κλήσεων και των βιντεοκλήσεων κατά 50%.«Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε πως θα παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή σε αυτή την πρόκληση» δήλωνε πριν από μερικές μέρες, ο ιδρυτής του Facebook , Μαρκ Ζάκεμπεργκ, αναφορικά με την πίεση που δέχονται τα συστήματα διαδικτύου ανά τον κόσμο, από την ταυτόχρονη περιήγηση εκατομμυρίων ανθρώπων που αναγκάζονται να μείνουν σπίτι λόγω κοροναϊού.Viber: Περισσότερα άτομα σε ομαδικές κλήσειςΤην ίδια ώρα, η υπηρεσία μηνυμάτων και δωρεάν κλήσεων Viber ανακοίνωσε πριν από κάποιες ημέρες πως θα επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν ομαδικές κλήσεις των 20 χρηστών τη φορά, καθώς αυξάνει η ζήτηση από πολίτες που παραμένουν κλεισμένοι στα σπίτια τους.«Με περισσότερους ανθρώπους να εργάζονται από το σπίτι, σε απάντηση της πανδημίας του κοροναϊού, θέλουμε από την πλευρά μας να διασφαλίσουμε πως οι άνθρωποι θα έχουν ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον ώστε να συνδέονται με τους αγαπημένους τους» αναφέρει ο γενικός διευθυντής της Rakuten Viber Γράψτε το σχόλιο σας «Όλα υπό έλεγχο» – Το βιτριολικό πρωτοσέλιδο του Economist για τον πλανήτη σε καραντίνα Let's block ads! (Why?)