Πώς προβλέπεται να παίξει το παιχνίδι του ανταγωνισμού το νέο κανάλι της Disney

Με μόλις έναν μήνα να απομένει ως τις 12 Νοεμβρίου, όταν θα λανσαριστεί επισήμως το πολυαναμενόμενο Disney Plus, όλοι είναι έτοιμοι στο στρατηγείο του καναλιού για τα εγκαίνια. Και πρώτα από όλους ο Michael Paull, πρόεδρος των streaming υπηρεσιών της Disney (και πρώην αντιπρόεδρος ψηφιακών βίντεο της Amazon), που τραβά πλέον όλα τα βλέμματα. Πόσο μάλλον που ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Bob Iger, αποκάλεσε το νέο κανάλι ως «το σημαντικότερο προϊόν που έχει λανσάρει ποτέ η εταιρία» στα 14 χρόνια που παραμένει στην Disney. Τι περιμένει λοιπόν ο Paull για το κανάλι του; Μα συνδρομητική βάση 90 εκατ. πελατών σε βάθος πενταετίας! Η Disney Streaming Services, ένας μικρός γίγαντας στον κλάδο της, έχει για την ώρα 1.600 υπαλλήλους, εγκατεστημένους στη Νέα Υόρκη, και αρπάζει πλέον μαζικά από την αγορά ό,τι καλύτερο μπορεί να βρει. Το έργο της απαιτητικό, καθώς θα είναι η πρώτη φορά που ταινίες και σειρές από τις Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic και τέτοια ονόματα θα μπουν κάτω από κοινή streaming ομπρέλα. Το Disney Plus έχει υποσχεθεί ωραία πράγματα, όπως το 4K περιεχόμενο και το κατέβασμά του για να μπορείς να το δεις offline. Και τα νούμερά του μόνο μικρά δεν είναι, καθώς τα προβλεπόμενα λειτουργικά έξοδά του για το 2020 εκτιμώνται στο 1 δισ. δολάρια. Όχι ο προϋπολογισμός για το περιεχόμενο, αλλά μόνο τα λειτουργικά έξοδα. Την ίδια ώρα, η Disney Streaming Services πρέπει να βρει τρόπο να διαχειριστεί όλα αυτά τα projects, καθώς πέρα από το Disney Plus, τρέχει ακόμα τα ESPN Plus, MLB.tv, Hulu TV, ακόμα και το PlayStation Vue της Sony! Έχει δείξει βέβαια τι μπορεί να κάνει, καθώς κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 2 εκατ. συνδρομητές σε λιγότερο από έναν χρόνο για το αθλητικό ESPN Plus… Let's block ads! (Why?)