ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΛΗΚ…

Facebook .com/profile.php?id=100000959966611" >http://graph.Facebook .com/100000959966611/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000959966611" >Peter Eļiphas 6:15pm Nov 27
ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΛΗΚΤΟΥΣ..
-ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΗΤΑΝ ΘΕΟΣ;;
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ!!


Facebook .com/profile.php?id=100000524436954" >http://graph.Facebook .com/100000524436954/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000524436954" >Christina Ferenidou 7:01pm Nov 27
Το τηλ. της κομμώτριας του κάτω Ιησού ΤΩΡΑ!!!!! χαχαχα

Facebook .com/profile.php?id=100004400462624" >http://graph.Facebook .com/100004400462624/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100004400462624" >Noucca Sketa 7:08pm Nov 27
Ο Χριστούλης, που δεν ξέρουμε κιόλας αν υπήρξε, έλεγε ότι είναι γιος του θεού. Αλλά παιδιά του θεού είμαστε όλοι μας, έτσι λένε οι θεόπνευστες γραφές. :P
Η Παναγιά φταίει και ο Κρίνος για το μπέρδεμα με τον μπαμπά του.

Facebook .com/profile.php?id=704653446" >http://graph.Facebook .com/704653446/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=704653446" >Alexandros Fragkos 7:41pm Nov 27
Στατιστικά αν το πάρεις, γύρω στο 30μΧ, στην Ιουδαια, καποιος με το όνομα Ιησούς, είπε ότι είναι γιος του θεού.
Δεν αποκλείεται.
Έχει όμως την ίδια αξία με το να πεις οτι πριν 10 χρόνια σε κάποιο χωριό στην Ελλάδα κάποιος είπε ότι άκουσε τη φωνή του θεού.
So, what?

Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >http://graph.Facebook .com/100001903541029/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >Achilleas S. Georgikos 10:10pm Nov 27
http://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%99%CE%B7%CF%83%CE%BF%CF%8D

Facebook .com/profile.php?id=748148105" >http://graph.Facebook .com/748148105/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=748148105" >Spyros Soufis 10:28pm Nov 27
Αφού δεν ξέρουμε αν υπήρξε, όταν λέμε ότι είπε το τάδε πράγμα, εννοούμε ότι του το αποδίδουν οι γραφές. Ισχύει ότι οι γραφές αποδίδουν στον Ιησού τέτοια δήλωση; Ρωτάω ειλικρινά, αφού για τον χριστιανισμό γνωρίζω ελάχιστα πράγματα.

Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >http://graph.Facebook .com/100001903541029/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >Achilleas S. Georgikos 10:32pm Nov 27
Ο Ιησούς αναφέρεται και απο ιστορικούς μη χριστιανούς...

Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >http://graph.Facebook .com/1186848308/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >Mass Thanasis 10:41pm Nov 27
Θα ηθελα μια ιστορικη πηγη που να τον αναφερει....

Facebook .com/profile.php?id=100002790561522" >http://graph.Facebook .com/100002790561522/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002790561522" >Stavros Giannakopoulos 10:42pm Nov 27
Από ανιστόρητους μη χριστιανούς εννοείς.

Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >http://graph.Facebook .com/100001903541029/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >Achilleas S. Georgikos 10:47pm Nov 27
Mass thanasis δες το παραπάνω σχόλιο αναφερει τους μη χριστιανούς ιστορικούς

Τέσσερις μη Χριστιανοί ιστορικοί του 1ου και 2ου αιώνα, κάνουν αναφορά στον Ιησού Χριστό -ο Ιώσηπος, ο Τάκιτος, ο Σουητώνιος και ο Πλίνιος ο Νεότερος.

Πάντα μιλαμε για την ιστορικότητα του όχι στο αν ειναι θεανθρώπος η γιος του θεού η θεος κλπ...για να ακριβολογούμε ετςι...

Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >http://graph.Facebook .com/1186848308/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >Mass Thanasis 11:14pm Nov 27
διαβασαμε διαφορετικο κειμενο? Το δικο μου λεει πως η αλλαχθηκαν απο χριστιανους τα προτοτυπα η οτι ειναι αναφορες απο αγνωστες πηγες που αναπαρηγαγαν ετεροχρονισμενα οι ιστορικοι....

Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >http://graph.Facebook .com/100001903541029/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >Achilleas S. Georgikos 11:20pm Nov 27
Η ιστορικότητα του Ιησού σε μεγαλο ποσοστό δεν αμφισβητείται απο την ιστορική επιστήμη...
Θα ταν γελειο να εχουμε αποδεχτεί το π.χ και το μ.χ και ολο αυτο να μην στηρίζεται στην ιστορική επιστήμη αλλα σε μύθους...

Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >http://graph.Facebook .com/1186848308/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >Mass Thanasis 11:22pm Nov 27
Πας στοίχημα οτι ειναι γελειο τελικα???? Ακριβως αυτο. Εχουμε στισει το ημερολογιο μας σε μια φαρσα του μεσαίωνα...

Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >http://graph.Facebook .com/100001903541029/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >Achilleas S. Georgikos 11:26pm Nov 27
Φίλε δε σχολιάζω περαιτέρω...
Η συνωμοσίολογια δεν ειναι του στυλ μου
Ουτε οι Νεφελίμ κλπ....

Facebook .com/profile.php?id=100001238657376" >http://graph.Facebook .com/100001238657376/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001238657376" >Γιωργης Ασημακοπουλος 6:05am Nov 28
Φ'ιλε Achilleas S. Georgikos η αυθεντικότητα των αναφορών του ιώσηπου στις αναφορές του στον ιησού αμφισβητείται ακόμα από τους ιστορικούς ! Και πρέπει να ξέρεις ότι η ιστορία γράφεται από τους νικητές ΠΑΝΤΑ , και ουδέποτε από τους ηττημένους ! Δεν είναι συνομωσιολογία αυτό ούτε νεφελίμ και νεφελίμ ! Είναι επίσης γνωστό τοις πάσι ότι η εκκλησία (ορθόδοξη και καθολική) έχει παραχαράξει πολλάκις την ιστορία για να ταιριάζει με τις δοξασίες της ! πρέπει να ξέρεις πως και με ποιό τρόπο τα αρχαία κείμενα και συνεπώς αυτά του ιώσηπου (ο μόνος αξιόπιστος ιστορικός της εποχήςπου υποτίθεται ότι έδρασε ο χριστούλης) διασώσονταν ανα τους αιώνες ! Στο δε λήμμα που μας παρέπεμψες αναφέρει ρητά ότι τα γεγονότα που συνδέονται με την ύπαρξή του : " δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν είτε λόγω της απουσίας ιστορικών εγγράφων επαρκούς κύρους είτε όπου οι ιστορικές αφηγήσεις ενσωματώνουν τη λαϊκή ιστορία " ! το γράφω επι λέξει !

Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >http://graph.Facebook .com/100001903541029/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >Achilleas S. Georgikos 9:10am Nov 28
Εσυ τι λες δηλαδή οτι η ιστορικότητα αμφισβητείται απο την επιστημονική κοινότητα
Ναι η όχι;και μπορω να πω οτι οι άθεοι υποστηρίζουν την επιστήμη... η όπου τους συμφέρει πετάνε οτι την ιστορια τη γράφουν οι νικητές...και να ρωτήσω κατι;με τα λόγια του Ιησού(άσχετα με το αν ειναι γιος του θεού κλπ...)που διαφωνεί ένας άθεος...δε μιλαμε για την εκλησια αλλα καθαρά τα λόγια του Ιησού..

Facebook .com/profile.php?id=100001238657376" >http://graph.Facebook .com/100001238657376/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001238657376" >Γιωργης Ασημακοπουλος 9:43am Nov 28
βρε Αχιλέα ! Εγώ παράθεσα την γνώμη μου για το link που παρέθεσες ! Το οποίο ακριβώς υπογραμμίζει αυτό που λέει και το ποστ ! Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ! Όλα τα λήματα που αναφέρονται στην ύπαρξή του είναι αμφισβητούμενα ως προς την αυθεντικότητα τους ! Τώρα για τα ... "λόγια" ενός προσώπου που πιθανότατα είναι κατασκεύασμα του μυαλού του παύλου (σαούλ αν προτιμάς) τι να πω ; Ανέτρεξε στην αρχαία ελληνική γραμματεία και ίσως τα βρεις αυτούσια στα γραπτά του ΠΛΑΤΩΝΑ και του ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ! ¨Η ακομα και των νεοπλατωνικών ΠΛΩΤΙΝΟΥ και ΙΑΜΒΛΙΧΟΥ ! Μέχρι και αυτός ο ΦΛΑΒΙΟΣ ΚΛΑΥΔΙΟΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ (αυτός που ονομάσανε παραβάτης) τα ίδια λέει ! Αν θες λοιπόν να μιλήσουμε για ηθική και φιλοσοφία περί αγάπης και αγνότητας το κάνουμε σε κάποιο άλλο ποστ ! ΕΔΩ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ !

Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >http://graph.Facebook .com/1186848308/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >Mass Thanasis 9:46am Nov 28
Δεν θα σχολιάσω τα περί επιστήμης μιας και η ιστορια δεν είναι θετική επιστήμη. Θα πω όμως που διαφωνώ με "τα λόγια" του χριστού -sic-. Δεν συμφωνώ με την τυφλή πίστη και την υποταγή που ορίζει ως ταπεινότητα. Δεν συμφωνώ με το ρατσιστικό του κήρυγμα για τους αλλόθρησκους και τις γυναίκες. Ωστόσο θεωρώ ότι έχει πει και μερικά ωραία -αν και αυτονόητα- πράγματα. Που θες να καταλιξεις; Το θέμα μας δεν είναι αν ήταν καλός φιλόσοφος η όχι. Το θέμα μας είναι ότι πάνω του χτίστηκε μια θρησκεία που εγκληματεί αιώνες τώρα....
Τώρα είτε μπορείς να το καταλάβεις είτε όχι ιστορικά δεν έχει αποδειχθεί ότι υπήρξε σαν φυσικό πρόσωπο όπως πχ δεν έχει αποδειχθεί ότι υπήρξε ο όμηρος και ότι έγραψε τα δυο έπη....

Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >http://graph.Facebook .com/100001903541029/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001903541029" >Achilleas S. Georgikos 9:53am Nov 28
Τα περισοτερα που ειπε ο Ιησούς τα ειπε και ο σωκρατης... Που διαφωνείς σ αυτα που ειπε ο σωκρατης;

Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >http://graph.Facebook .com/1186848308/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1186848308" >Mass Thanasis 9:59am Nov 28
Δλδ επειδή τα είπε ο Σωκράτης και δεν ξέρω τώρα πόσοι άλλοι φιλόσοφοι, πρέπει να τα αφομοιωνουμε άκριτα; Δεν καταλαβαίνω τον συσχετισμό. Και αν συμφωνώ η αν διαφωνώ τι σημαίνει;

Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >http://graph.Facebook .com/100002157609757/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >Yog Dagon 10:11am Nov 28
http://blog.atheia.gr/2012/11/22/2012-11-22/

Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >http://graph.Facebook .com/100002157609757/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >Yog Dagon 10:11am Nov 28
http://blog.atheia.gr/2012/11/27/2012-11-27/

Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >http://graph.Facebook .com/100002157609757/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >Yog Dagon 10:11am Nov 28
http://blog.atheia.gr/2012/12/07/2012-12-07/

Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >http://graph.Facebook .com/100002157609757/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >Yog Dagon 10:12am Nov 28
http://blog.atheia.gr/2012/11/30/2012-11-30/

Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >http://graph.Facebook .com/100002157609757/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >Yog Dagon 10:12am Nov 28
http://blog.atheia.gr/2012/12/04/2012-12-04/