Lidl: Αύξηση πωλήσεων 17,9% του βρετανικού βραχίονα

Ο βρετανικός βραχίονας της γερμανικής αλυσίδας εκπτωτικών σούπερ μάρκετ Lidl ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 17,9% κατά τις τέσσερις εβδομάδες έως τις 27 Δεκεμβρίου, χάρη στο γεγονός ότι οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερα προϊόντα στα καταστήματα και τον προτίμησαν σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.Η Lidl ανακοίνωσε ότι οι επιδόσεις της σημαίνουν ότι είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα λιανικού εμπορίου μεταξύ των 4 μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ Tesco, Sainsbury's, Asda και Morrisons, και άλλων ανταγωνιστών. Ο περασμένος μήνας ήταν για τα βρετανικά σούπερ μάρκετ ο Δεκέμβριος με τη μεγαλύτερη κίνηση που έχουν καταγράψει ποτέ καθώς το κλείσιμο εστιατορίων, μπαρ και καφέ λόγω των περιορισμών για την Covid-19 είχε ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να δαπανήσουν 11,7 δισεκ. λίρες σε τρόφιμα, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Kantar. Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters Let's block ads! (Why?)