Author Archives: Yiannis Papadomichelakis

Ένα δίκαιο το έχει εδώ που τ…

Facebook .com/profile.php?id=10206633700260120" >http://graph.Facebook .com/10206633700260120/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=10206633700260120" >Yiannis Papadomichelakis 8:11am May 25
Ένα δίκαιο το έχει εδώ που τα λέμε. Να προσθέσω πως οι περιβαλλοντολογικές οργανώσεις ούτε μια ανακοίνωση δεν έβγαλαν...


Facebook .com/profile.php?id=850735835019015" >http://graph.Facebook .com/850735835019015/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=850735835019015" >Δωροθέα Πουρνάρα 8:53am May 25
ειναι μυθολογία ξέρω γω

Facebook .com/profile.php?id=833586040023001" >http://graph.Facebook .com/833586040023001/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=833586040023001" >Tasos Papas 9:10am May 25
Ζελε γιώτης, αντί μπρέινζ. Τα αποτελέσματα.

Facebook .com/profile.php?id=921580924566775" >http://graph.Facebook .com/921580924566775/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=921580924566775" >Alexander Pechlivanidis 9:19am May 25
Seriouly. Και πραγματικότητα να ήταν. Το ένα είναι ένα τέρας που σκοτωνε κόσμο και το άλλο αθώοι άπιστοι που τους σκοτώνουν γιδοβοσκοί.

Facebook .com/profile.php?id=1112449672105439" >http://graph.Facebook .com/1112449672105439/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1112449672105439" >Nikos Papadakis 10:40am May 25
^^ ξερω γω παρωδια ειναι η σελιδα

Facebook .com/profile.php?id=962046287169598" >http://graph.Facebook .com/962046287169598/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=962046287169598" >Αλέξανδρος Ντινιεράκης 10:53am May 25
Alexander Pechlivanidis Seriously* http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/520/073/eb9.jpg

Facebook .com/profile.php?id=921580924566775" >http://graph.Facebook .com/921580924566775/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=921580924566775" >Alexander Pechlivanidis 3:37pm May 25
XAXAXAxaxaXA

Έλληνες Άθεοι και Αγνωστικιστές / Greek Atheists and Agnostics – Facebook 2015-03-17 13:55:08


Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 1:56pm Mar 17
Ξέρει και τι έγινε στα Σόδομα...

Facebook .com/profile.php?id=1015937325" >http://graph.Facebook .com/1015937325/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1015937325" >Zoe Dimitrea 2:22pm Mar 17
εντάξει, αλλά καλό είναι να κρύβουμε όλα τα ονόματα των συνομιλητών, όχι τα μισά

Facebook .com/profile.php?id=1121583755" >http://graph.Facebook .com/1121583755/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1121583755" >Xell Xamster 2:23pm Mar 17
Ο φιλεύσπλαχνος και ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΣ θεός ημών... Αυτός...

Facebook .com/profile.php?id=1121583755" >http://graph.Facebook .com/1121583755/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1121583755" >Xell Xamster 2:24pm Mar 17
Βγαίνει και σε αμπαζούρ btw?

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 2:24pm Mar 17
Εγώ πάλι λέω πως δεν υπάρχει λόγος να κρύβουμε κανένα όνομα, από την στιγμή που αυτά αφορούν δημόσιες συζητήσεις. Αν ήταν μια συζήτηση σε κλειστό group ή κάποια προσωπικά μηνύματα τότε να το δεχτώ, αλλά δημόσιες συζητήσεις γιατί να έχουν κρυφά τα ονόματα; Anyway, η εικόνα είναι της Ταλιμπανική Δημοκρατία της Ελ-λάδας και όχι δικιά μου...

Facebook .com/profile.php?id=1121583755" >http://graph.Facebook .com/1121583755/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1121583755" >Xell Xamster 2:29pm Mar 17
Α, ναι επίσης στα Σόδομα ο πατέρας πήδηξε (και γκάστρωσε) ΚΑΙ τις δύο κόρες του ΜΕΤΑ την καταστροφή των πόλεων από το θεό. Ο πηδήκουλας άκουγε στο όνομα Λωτ και ήταν ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ του Γιαχβέ... Είναι που ο πιστός μελετάει και τας Γραφάς μη χέσω. Ένα βιβλίο έχουνε κι αυτό δεν ξέρουν τι γράφει.

Facebook .com/profile.php?id=100007622925040" >http://graph.Facebook .com/100007622925040/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007622925040" >Eva Tokatli 2:31pm Mar 17
Κάποιες αναφορές σε ονόματα, στοχοποιούν άτομα.
Άλλοι αντέχουν τα καντήλια που μπορεί να τους κατεβάσει κάποιος μέσα σε οποιονδήποτε ιστότοπο, άλλοι όχι.

Άσε που δεν έχουν ούτε την παιδεία, ούτε την αντίληψη για να καταλάβουν πώς εκτίθενται μόνιμα με ονοματεπώνυμο..

Υπό αυτές τις προϋποθέσεις καλό θα ήταν, όποιος ανέβασε αρχικά το print screen η να σβήσει και τα δύο ονόματα η κανένα.

Facebook .com/profile.php?id=100004208290387" >http://graph.Facebook .com/100004208290387/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100004208290387" >Johnny Celeglin Lomiamir 2:32pm Mar 17
Στα Σόδομα και την Γομόρα πήδαγε ο πατέρας την κόρη ... και για αυτό τις κατέστρεψε ο Θεός ... και μέτα πήδαγαν οι κόρες τον πατέρα ( βλεπε Λώτ και τις κόρες του ) ... με την άδεια του Θεού ... η ειρωνία είναι Βιβλικών διαστάσεων ... ;) ...

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 2:35pm Mar 17
Για την ακρίβεια είναι το ανάποδο. Μετά την καταστροφή η κόρες πήδηξαν τον πατέρα.... αφού τον μέθυσαν πρώτα...

Facebook .com/profile.php?id=100002496945072" >http://graph.Facebook .com/100002496945072/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002496945072" >Pito Skoumpidou 2:36pm Mar 17
"Το Σόδομα - Τα Σοδόματα" παιδιά!

Facebook .com/profile.php?id=1254822134" >http://graph.Facebook .com/1254822134/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1254822134" >George Aleuro 2:42pm Mar 17
Σιγά τον πολυέλαιο!

Facebook .com/profile.php?id=671884932" >http://graph.Facebook .com/671884932/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=671884932" >Sotiris Migos 2:43pm Mar 17
Ναι, έτσι πήρε στροφές (ζεϊμπέκικο χόρευε; ) όταν πήδαγε πατέρας την κόρη στα Σόδομα. Βέβαια, σ'άλλα σημεία της Βίβλου, τον παρότρυνε να την πάρει, αλλά you know, άγνωσται αι βουλαί.

Facebook .com/profile.php?id=100001228845034" >http://graph.Facebook .com/100001228845034/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001228845034" >Antonis Nt 2:50pm Mar 17
Plot twist : Να πάς στο σπίτι του και να τον δεις να προσκυνά τον πολυέλαιο πςςς επικο

Facebook .com/profile.php?id=866310612" >http://graph.Facebook .com/866310612/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=866310612" >Alexander Theofanidis 2:53pm Mar 17
Ζούμε ανάμεσά τους.

Facebook .com/profile.php?id=100001952913131" >http://graph.Facebook .com/100001952913131/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001952913131" >Lena Christodoulou 3:10pm Mar 17
Σωστός. Ο άντρας είναι άντρας και η γυναίκα γυναίκα. Ετσι τα έκανε τα πράγματα ο Θεός. Με τέτοια επιχειρήματα, τα οποία πιθανότατα έλαβε σοβαρά υπόψιν ο Αρειος Πάγος, έχετε ακόμα το θράσος να αμφιβάλλετε για τη σωστή αποφαση;

Facebook .com/profile.php?id=100006758913147" >http://graph.Facebook .com/100006758913147/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100006758913147" >Μαντώ Σταραντζή 3:14pm Mar 17
Ο καλος θεος θα ριξει φωτια και αναπηρια σε ολους. (Οποιος δεν εχει δει τη φωτο ας κανει σκρολ πιο κατω θα τη βρει,αλλιως στην "ουκιπεδια")

Facebook .com/profile.php?id=866310612" >http://graph.Facebook .com/866310612/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=866310612" >Alexander Theofanidis 3:15pm Mar 17
Επίσης οι φαλάκρες είναι γυαλιστέρές και οι μασχάλες μυρίζουν. Έτσι τα έκανε ο θεός. Γι' αυτό δεν παντρεύονται μασχάλες με φαλάκρες. Παράλογο; Δεν απαντάει. Άρα, λογικό.

Facebook .com/profile.php?id=866310612" >http://graph.Facebook .com/866310612/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=866310612" >Alexander Theofanidis 3:15pm Mar 17
Ο καλός θεός μοιράζει πολύ πόνο τελικά...

Facebook .com/profile.php?id=1601206650" >http://graph.Facebook .com/1601206650/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1601206650" >Σοφία Πιτσικάλη 3:50pm Mar 17
πολυέλαιος;; :Ρ

Facebook .com/profile.php?id=1601206650" >http://graph.Facebook .com/1601206650/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1601206650" >Σοφία Πιτσικάλη 3:51pm Mar 17
Xell Xamster ακριβώς τον ίδιο πήγα να ανεβάσω :Ρ

Facebook .com/profile.php?id=100000570726288" >http://graph.Facebook .com/100000570726288/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000570726288" >Διονύσης Παπαναστάσης 4:13pm Mar 17
Μαθανε και το dt :P

Facebook .com/profile.php?id=704653446" >http://graph.Facebook .com/704653446/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=704653446" >Alexandros Fragkos 4:13pm Mar 17
Slow the very oil Nondas

Facebook .com/profile.php?id=1296172541" >http://graph.Facebook .com/1296172541/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1296172541" >Dimitris Drosidis 4:26pm Mar 17
Matina Louloudaki

Facebook .com/profile.php?id=100002328510339" >http://graph.Facebook .com/100002328510339/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002328510339" >Ελένη Τσίκα 6:19pm Mar 17
Αυτά έκανε και ο Λωτ, αλλά δεν τον έκαψε!

Δεν έτυχε να το δω εδώ, οπότ…

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 6:52am Feb 27
Δεν έτυχε να το δω εδώ, οπότε Φεν άντεξα να μην το βάλω....
Αν κάποιος έχει και την χριστιανική έκδοση ας την προσθέσει....!

Facebook .com/profile.php?id=100003808046923" >http://graph.Facebook .com/100003808046923/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100003808046923" >Βίκυ Αθανασίου 7:07am Feb 27
έχει bug: τα μικρά, ανήλικα κορίτσια δεν φοράνε μπούργκα.

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 7:10am Feb 27
Bug ? Εντάξει, ούτε αποκεφαλισμους έχει.... !!! Ίσως στην επόμενη release...!

….Maniac! ……Totally selfish!

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 2:37pm Feb 2
....Maniac! ......Totally selfish!

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 2:39pm Feb 2
Εντυποσιακό το ότι, από 28 Ιανουαρίου είχε 3,7 εκατομμύρια views, 35k likes και... κανένα comment.... :)

Έλληνες Άθεοι και Αγνωστικιστές / Greek Atheists and Agnostics – Facebook 2015-01-28 09:19:06


Facebook .com/profile.php?id=1764117785" >http://graph.Facebook .com/1764117785/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1764117785" >Dimitris Skoutelis 9:25am Jan 28
πίστευε αυτά που λέει ο Σύριζα και μην ερεύνα...

Facebook .com/profile.php?id=100008379407953" >http://graph.Facebook .com/100008379407953/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100008379407953" >Νίκος Χειμώνας 1:41pm Jan 28
δι ' ευχων.....!!!

Έλληνες Άθεοι και Αγνωστικιστές / Greek Atheists and Agnostics – Facebook 2015-01-21 08:51:25


Facebook .com/profile.php?id=100004405869929" >http://graph.Facebook .com/100004405869929/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100004405869929" >Antonis Markouizos 9:10am Jan 21
έκαναν και press release τα ΖΩΑ οι γονείς που κατηγορούν τη χημειοθεραπεία για το θάνατο. ότι ναναι.

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 9:11am Jan 21
Δηλαδή μας λένε πως π Jesus δεν μπόρεσε να νικήσει την χημειοθεραπεία; Κρίμα στον Jesus...

Facebook .com/profile.php?id=724426956" >http://graph.Facebook .com/724426956/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=724426956" >Psaris DaFish 9:28am Jan 21
Ξέρεις κάτι όμως; Ακόμη και τέτοια περιστατικά δεν κλονίζουν την ηλιθιότητα των πιστών σε μια θρησκεία αόρατων θαυματουργών πνευμάτων. Θα σου πουν, οτι είδε ένα όνειρο απλά που παρερμηνεύτηκε και οτι μόνο οι δικοί τους «προφήτες», «μεσσίες», «Αντώνης Σαμαράς» κτλ είχαν την ικανότητα να μιλούν με τον θεο τους, ως αυτόκλητοι αντιπρόσωποι του, ή ότι όλο αυτό ήταν μια δοκιμασία για τους γονείς ή για το αθώο παιδάκι

Facebook .com/profile.php?id=1494729858" >http://graph.Facebook .com/1494729858/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1494729858" >Giorgos Papastergiou 9:42am Jan 21
Ηταν θελημα Θεου...

Facebook .com/profile.php?id=528582276" >http://graph.Facebook .com/528582276/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=528582276" >Yiannis Mihail 10:12am Jan 21
Έπεται σκληρό μήνυμα αλλά αναγκαστικά αληθινό.
Natural selection.

Facebook .com/profile.php?id=1531666108" >http://graph.Facebook .com/1531666108/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1531666108" >Georgia Katsari 10:17am Jan 21
Και φυσικά οι γονείς που θα έπρεπε να βρεθούν ενώπιον της δικαιοσύνης θα γίνουν και οσιομάρτυρες.Ουστ δολοφόνοι.

Facebook .com/profile.php?id=519415561" >http://graph.Facebook .com/519415561/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=519415561" >Stefanos Douroudakis 10:28am Jan 21
Εγώ πάλι θα πω κυνικά ότι άνθρωποι που αρνούνται την πραγματικότητα και την αξία της ανθρώπινης προόδου, δε μας χρειάζονται. Νομίζω ότι καλώς έφυγε, αφού ήταν αδύνατο στο περιβάλλον αυτό να αναπτύξει κριτική σκέψη.
Γενικά ο θάνατος δεν είναι μια κατάσταση που με ενοχλεί ούτε με φοβίζει και δε θεωρώ ότι είναι "κρίμα", "αμαρτία" ή πρόβλημα.

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 10:44am Jan 21
Πολύ κυνικό Stefanos. Με αυτή την λογική θα έπρεπε να αφήνουμε τους ψυχικά άρρωστους να πεθαίνουν...

Facebook .com/profile.php?id=519415561" >http://graph.Facebook .com/519415561/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=519415561" >Stefanos Douroudakis 10:52am Jan 21
Έστω, αλλά η άποψή μου για τη ζωή και το θάνατο αυτή είναι: Δύο καταστάσεις της ύλης. Δεν είμαι ανθρωπιστής αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο για να είμαι άθεος, είναι;

Facebook .com/profile.php?id=100002531138413" >http://graph.Facebook .com/100002531138413/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002531138413" >Stamatina Chasomeri 1:51pm Jan 21
καλά έκανε διότι ''οι χημειοθεραπείες '' δεν προσφέρουν παρά έναν οδυνηρό τέλος, οπότε καλύτερα μια ζωή έστω και σύντομη παρά επώδυνη και ''πειραματόζωο μετά πόνου'' μόνο και μόνο για την ''απόσβεση'' των επενδεδυμμένων κεφαλαίων στην ''ξεπερασμένη '' και μόνον για τους ''φτωχούς ανθρώπους '' χημειοθεραπεία....

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 1:54pm Jan 21
Stamatina, το άρθρο λέει " Sault had a 75% chance of survival with chemotherapy."

Facebook .com/profile.php?id=519415561" >http://graph.Facebook .com/519415561/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=519415561" >Stefanos Douroudakis 2:02pm Jan 21
Μην μπερδεύεστε, η επιλογή κάποιου να μη δεχθεί θεραπεία ώστε να πεθάνει είναι σαφώς δικαίωμα και μαγκιά του. Η άρνηση να τη δεχθεί τη θεραπεία ενώ θέλει να ζήσει επειδή είδε όραμα ή γιατί θα τον γιατρέψει ο θεός είναι ηλιθιότητα.

Facebook .com/profile.php?id=1022012140" >http://graph.Facebook .com/1022012140/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1022012140" >Panagiotes Koutelidakes 2:16pm Jan 21
Stamatina Chasomeri: Εις γνώσιν πολλών εξ ημών (καλά, σταματάω την ελληνικούρα, πλάκα κάνω!), η χημειοθεραπεία έχει σώσει κόσμο και κοσμάκη, μεταξύ άλλων και την πεθερά μου, που ζει χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα μια σχεδόν κανονική ζωή.

Facebook .com/profile.php?id=536220992" >http://graph.Facebook .com/536220992/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=536220992" >Vicky Apostolou 2:22pm Jan 21
Διάβασα καλά??? Να αφήνουμε τους ψυχοπαθείς να πεθαίνουν?? Μήπως είσαι κ υπέρ της ευγονικής?? Τι στο καλό γίνεται εδώ μέσα? Σε φωλιά χιτλερικών και σταλινικών έπεσα????

Facebook .com/profile.php?id=826790889" >http://graph.Facebook .com/826790889/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=826790889" >Poly Vlasi 2:23pm Jan 21
Stamatina Chasomeri, wtf? Δηλαδή να περιμένουμε να μας σώσει η Παναγία; Τέτοια άκουγα και στο Ελπίδα από τους άλλους γονείς! Αλλά ευτυχώς, αυτοί τουλάχιστον δέχονταν να ακολουθήσουν τα παιδιά τους και τη θεραπεία που τους έδιναν οι ογκολόγοι... εσύ όμως το τερμάτισες!

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 2:32pm Jan 21
Χμμ... ίσως μια επίσκεψη στο προφιλ της Σταματίνας να σας δώσει ορισμένες απαντήσεις...!

Facebook .com/profile.php?id=713253903" >http://graph.Facebook .com/713253903/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=713253903" >Manolis Theofilos 6:11pm Jan 21
Natural selection. Θα ακουστεί κυνικό ΑΛΛΑ, σε μια χώρα όπως ο Καναδάς με δωρεάν υγεία το να επιλέγεις το faith healing σε καθιστά άξιο της μοίρας σου. Υπάρχει κόσμος που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο κόστος της θεραπείας σε άλλες χώρες, ή πολύ απλά δεν υπάρχει καν η πρόσβαση σε υποδομές υγειας (χώρες του 3ου κόσμου) και σαν συνέπεια πεθαίνει.

Facebook .com/profile.php?id=100004405869929" >http://graph.Facebook .com/100004405869929/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100004405869929" >Antonis Markouizos 6:49pm Jan 21
Καλά αυτά με το natural selection αλλά όταν τα εφαρμόζει κανείς στον εαυτό του, όχι στο παιδί του. Η τώρα πίστεψε κανένας ότι το 11χρονο αποφάσισε μόνο του χωρίς τη «βοήθεια» των γονέων..

Facebook .com/profile.php?id=1109543796" >http://graph.Facebook .com/1109543796/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1109543796" >Tatiana Rapakulia 4:59am Jan 22
Σαφώς και δεν είμαι της γνώμης "καλά να πάθει" οποιοσδήποτε. Μπορεί οι ίδιοι άνθρωποι σε άλλο πλαίσιο με άλλη μόρφωση και άλλες επιρροές να επέλεγαν κάτι άλλο.

Όμως η φυσική επιλογή, παράδοξα και τραγικά, αυτό ακριβώς το νόημα έχει: πάει το παιδί (και ας μην επέλεξε μόνο του), πάνε και τα γονίδια των γονέων.

Όχι πως το θεωρώ ηθικά σωστό ή κάτι τέτοιο, απλώς το επισημαίνω επειδή ο Αντώνης το σχολίασε.

Facebook .com/profile.php?id=1346786711" >http://graph.Facebook .com/1346786711/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1346786711" >Efi Krd Marasilina 8:55am Jan 22
Τα γονίδια των γονέων πάνε, αλλά συνεχίζουν να υφίστανται οι γονείς οι οποίοι ψηφίζουν κι εν μέρει επηρεάζουν με την ύπαρξη τους, τους γύρω τους. Επίσης που ξέρουμε ότι δεν θα κάνουν άλλο παιδί το οποίο θα μεγαλώσει με τον ίδιο τρόπο ? Στην τελική το 11χρονο την πλήρωσε και είναι το μόνο που δεν έφταιγε.

Facebook .com/profile.php?id=528582276" >http://graph.Facebook .com/528582276/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=528582276" >Yiannis Mihail 8:58am Jan 22
Efi, νομίζω ότι απλώς το κοιτάμε το πράγμα χωρίς να εξετάζουμε την ηθική ή την ορθότητά του. Μία απλή διαπίστωση. Αν πάλι θα έπρεπε να τοποθετηθούμε, νομίζω ότι όλοι όσοι μίλησαν για φυσική επιλογή θα δήλωναν τον αποτροπιασμό τους για το συμβάν και όλα τα εύλογα που αναφέρεις.

Facebook .com/profile.php?id=1346786711" >http://graph.Facebook .com/1346786711/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1346786711" >Efi Krd Marasilina 9:02am Jan 22
Το ελπίζω Γιάννη. Δεν χρειάζεται να είμαστε τόσο κυνικοι, ιδιαίτερα όσοι δεν έχουν ζήσει το θάνατο ενός παιδιού από κοντά. Έχοντας βιώσει κάτι τέτοιο 2 φορές, μπορώ να πω με σιγουριά ότι το συναίσθημα αλλα και η λογικη δεν σου αφήνουν χώρο για κουβέντες του τύπου "φυσική επιλογή " ειδικά όταν πρόκειται για παιδί που δεν έχει προλάβει να κάνει τον κύκλο της ζωής του.

Facebook .com/profile.php?id=671884932" >http://graph.Facebook .com/671884932/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=671884932" >Sotiris Migos 9:06am Jan 22
Και να προσθέσουμε ότι ίσα ίσα που η φυσική επιλογή κι η εξέλιξη λειτουργεί ΑΝΤΙΘΕΤΑ απ'αυτή τη λογική. Αν πάντα τα παιδιά γινόντουσαν σαν τους γονείς, θα ήμασταν ακόμη στις σπηλιές. Αυτό το παιδάκι μεγαλώνοντας θα μπορούσε να γίνει ένας νέος Hitchens ή Tyson.

Facebook .com/profile.php?id=100001736686347" >http://graph.Facebook .com/100001736686347/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001736686347" >Din Somer 9:08am Jan 22
ενταξει ειπαμε να μας αδειασουν την γονιδιακη δεξαμενη αλλα οχι και ετσι.. και νταξει μην ειστε απολυτοι σε τετοιες καταστασεις, το παιδακι μπορει να υπεφερε φρικτα και να ειχε εναποθεσει τις ελπιδες του στον θεο απογοητευμενο απο την ιατρικη, μου φαινεται λογικο και απολυτως σεβαστο. (για τους γονεις του αμφιβαλλω)

Νομίζω πως κάποιοι θα διαβά…

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 9:26am Jan 12
Νομίζω πως κάποιοι θα διαβάζουν αυτή την είδηση και θα ζηλεύουν που δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο...

Facebook .com/profile.php?id=1222174181" >http://graph.Facebook .com/1222174181/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1222174181" >Paris Titopoulos 9:36am Jan 12
Κάποιος συνάθεος εδω μεσα επέμενε οτι υπάρχουν γκρουπ αθεων σε μουσουλμανικές χώρες...

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 9:39am Jan 12
Υπάρχει για παράδειγμα το Iranian atheist/agnostic movement. Ερώτημα είναι το κατά πόσο τα μέλη του είναι πραγματικοί κάτοικοι του Ιράν ή είναι Ιρανοί που ζουν στο εξωτερικό. Εγώ πάντως είμαι μέλος διότι ανεβάζουν ενδιαφέροντα post...

Facebook .com/profile.php?id=1222174181" >http://graph.Facebook .com/1222174181/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1222174181" >Paris Titopoulos 9:42am Jan 12
Αυτο ακριβως μου εφερε σαν παραδειγμα. Ολοι οι αντιφρονούντες Ιρανοί ζουν στο εξωτερικο, κατα βαση Λονδίνο.
This is the internet. Η καταγωγή δε σημαίνει και εντοπιότητα. Ειδικά για το Ιραν που έχει ισχυρότατο θεοκρατικό καθεστώς.. Σε μια νυχτα θα τους είχαν "μαζέψει"......

Facebook .com/profile.php?id=1277331998" >http://graph.Facebook .com/1277331998/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1277331998" >Melanie Aoratie 9:42am Jan 12
"The special department of the Egyptian government for religious affairs, Dar Al-Ifta, reported last December there are 866 atheists in the country" ... "866 known atheists" θέλει να πει ο ποιητής.

Οι υπόλοιποι απλώς το κάνουν γαργάρα.

Facebook .com/profile.php?id=100007206303627" >http://graph.Facebook .com/100007206303627/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007206303627" >Yorgos Chrysogenis 9:50am Jan 12
...alla kata tn diarkeia ts anakrishs paradexthke oti ekane ts dhlwseis upo tn ephreia satanikwn ousiwn...etsi oi dhlwseis 3exasthkan k diwx8hke mono gia parabash tou nomou peri narkwtikwn...ektiei poinh 672 etwnn se mia hardcore fulakh tou Kairou alla exei ka8arisei to onoma autou k ts oikogeneias tou apo to stigma tou apistou! Yay...

Facebook .com/profile.php?id=1121403805" >http://graph.Facebook .com/1121403805/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1121403805" >Yannis M. Makarigakis 9:52am Jan 12
υπάρχουν οι Iranian, Kurdish, Syrian, Indian atheists... ενδεχομένως κι άλλες ομάδες άθεων απο ισλαμικές χώρες... Υποθέτω οτι οι δημιουργοί αυτών των ομάδων δεν κατοικούν στις χώρες τους, θάταν έμμεση αυτοκτονία...

Facebook .com/profile.php?id=671884932" >http://graph.Facebook .com/671884932/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=671884932" >Sotiris Migos 11:35am Jan 12
Alexander Tomboulidis

Για να ξεφύγουμε λίγο από τ…

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 10:26am Jan 8
Για να ξεφύγουμε λίγο από τα κλασσικά....

Facebook .com/profile.php?id=704653446" >http://graph.Facebook .com/704653446/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=704653446" >Alexandros Fragkos 6:09pm Jan 8
That sums things up!

Facebook .com/profile.php?id=100005719423165" >http://graph.Facebook .com/100005719423165/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005719423165" >Antonis Dimitropoylos 8:12pm Jan 8
Ο φόβος για την ασφάλεια είναι κάτι φυσιολογικό και ανθρώπινο , ισχύει σε όλους τους ζωντανούς οργανισμούς στεριανούς και θαλάσιους

Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >http://graph.Facebook .com/100002157609757/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002157609757" >Takis Yagos 8:59pm Jan 8
Ό,τι να 'ναι, μέχρι εκεί που άντεξα.

Facebook .com/profile.php?id=100003061268218" >http://graph.Facebook .com/100003061268218/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100003061268218" >Mikhalis Kanakis 12:54am Jan 9
α, ο Χ"μαλάκας πάλι; Ξεπλένει τα ισλαμοναζίδια για να ικανοποιήσει τις κολλημένες 30 χρόνια πίσω ιδεοληψίες του; Να τον χαίρεστε, μην ξεχνάτε να συνεισφέρετε τις παραγωγές και να ενισχύσετε το Unfollow με δύο συνδρομές, μία για το σαλόνι κι άλλη μια για το WC

Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >http://graph.Facebook .com/100001874682758/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >Χορχίτο Ντεμπόρχες 1:33am Jan 9
Ο τύπος διάβασε Λένιν και του έκανε κλικ, αλλά επειδή κοίταξε γύρω του και δεν είδε εργατική τάξη πουθενά, αλλά ούτε και αστική, είπε να βαφτίσει τη χαμάς προλεταριάτο και το ισραήλ αστική τάξη. Δεν διάβασε ποτέ του Γκυ Ντεμπόρ, ειδικά το κεφάλαιο "το προλεταριάτο σαν υποκείμενο και σαν αναπαράσταση". Οι άθεοι και οι επιστήμονες του χαλάνε, βεβαίως, τις συνωμοσιολογικές ψευδαισθήσεις και αντιδρά. Που το αξιομνημόνευτο?