Author Archives: Konstantin Tsarpalis

και αν απορείτε πως γινεται…

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 6:42pm Jan 8
και αν απορείτε πως γινεται ο ακροδεξιός ρον πολ ο λιμπερτεριαν αναρχοκαπιταλιστης να λεει τα ιδια που λενε οι λουμπεν ακροαριστεροι απολογιτες του ισλαμ και ορκισμένοι εχθροι του συριζα στην Ελλάδα τοτε μαλλον ειχατε παρωπίδες μεχρι τωρα

Έλληνες Άθεοι και Αγνωστικιστές / Greek Atheists and Agnostics – Facebook 2015-01-08 01:00:52


Facebook .com/profile.php?id=1022662738" >http://graph.Facebook .com/1022662738/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1022662738" >Patrick Thomsen Mantzouridis 2:20am Jan 8
The Jews! ;-)

Facebook .com/profile.php?id=100000594035136" >http://graph.Facebook .com/100000594035136/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000594035136" >Eleni Hitomi Maiko 8:48am Jan 8
The jews were never violent. It's the best, out of the monotheistic bunch....

Facebook .com/profile.php?id=100007622925040" >http://graph.Facebook .com/100007622925040/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007622925040" >Eva Tokatli 10:08am Jan 8
Και ο Βουδισμός είναι απο τις θρησκείες που ουδέποτε υποστήριξε την βία.
Για να μην ευλογούν μόνο τα γένια τους οι κατα τ άλλα αγαπημένοι μου..

Facebook .com/profile.php?id=1022662738" >http://graph.Facebook .com/1022662738/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1022662738" >Patrick Thomsen Mantzouridis 11:10am Jan 8
"The jews were never violent". ???
:-/

Facebook .com/profile.php?id=100000594035136" >http://graph.Facebook .com/100000594035136/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000594035136" >Eleni Hitomi Maiko 11:16am Jan 8
Were they ? When ?

Facebook .com/profile.php?id=100007513689832" >http://graph.Facebook .com/100007513689832/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007513689832" >Giannis Kaponis 11:23am Jan 8
Eva Tokatli.Ο Μπράιαν Βικτόρια, με την έκδοση του βιβλίου του «Zen at War», κάλεσε σε αυτοκριτική Βουδιστές δασκάλους (Zen Masters) για τη συνενοχή
και συμμετοχή των σχολών τους στον φανατισμό των Ιαπώνων κατά τη
διάρκεια του 2ου
Παγκοσμίου Πολέμου, με αποτέλεσμα πολλά μοναστήρια να ζητήσουν συγγνώμη
για τη δράση των προκατόχων τους. Ο Βικτόρια, Βουδιστής ιερέας ο ίδιος,
παρουσίασε εκτενώς τις διδαχές ενός από τους πιο γνωστούς δασκάλους του
Ζεν, του Daisetsu Teitaro Suzuki.
Ο Σουζούκι ήταν ένας από τους κύριους μεταλαμπαδευτές του Βουδισμού στη
Δύση, ή έστω μιας κουτσουρεμένης εικόνας του Βουδισμού, που δέχτηκαν
κάποιοι απογοητευμένοι από τις «δυτικές» θρησκείες για τη συνεισφορά
τους στη βία και τον πόλεμο, και στράφηκαν σε ένα σύστημα ιδεών (ο
Βουδισμός τυπικά δεν είναι θρησκεία) που φαίνεται να είναι πιο
εσωστρεφές και άρα λιγότερο πιθανό να οδηγήσει σε βίαιες συμπεριφορές. Για να ξέρουμε τι λέμε.

Facebook .com/profile.php?id=100007513689832" >http://graph.Facebook .com/100007513689832/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007513689832" >Giannis Kaponis 11:24am Jan 8
http://eranistis.net/wordpress/2014/11/07/%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C/

Facebook .com/profile.php?id=1277331998" >http://graph.Facebook .com/1277331998/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1277331998" >Melanie Aoratie 11:29am Jan 8
"...in 2012 ... hundreds of Rohingya were killed and dozens of their villages burned to the ground by radical Buddhists."

http://www.nytimes.com/2014/11/07/world/asia/rohingya-myanmar-rakhine-state-thailand-malaysia.html?_r=1

Facebook .com/profile.php?id=1277331998" >http://graph.Facebook .com/1277331998/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1277331998" >Melanie Aoratie 11:30am Jan 8
Σίγουρα ο Βουδισμός δεν είναι διαβόητος για τα εγκλήματά του, όπως είναι το Ισλάμ και όπως ήταν κάποτε ο Χριστιανισμός, αλλά δεν είναι και τελείως αθώος. Αναρωτιέμαι σε τι βαθμό το φαινόμενο έχει να κάνει απλώς με το μέγεθος: αν υπάρχουν πάρα πολλοί από δαύτους, όλο και κάποιοι θα τύχει να είναι φανατικοί ή/και να καβαλήσουν το καλάμι λόγω μεγέθους.

Facebook .com/profile.php?id=100007622925040" >http://graph.Facebook .com/100007622925040/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007622925040" >Eva Tokatli 11:56am Jan 8
Καμία απο τις διδαχές και τις παρατηρήσεις του Βούδα, απο αυτές που έχω διαβάσει δεν έχουν διάθεση φανατισμού. Ο Βουδισμός μπορεί να θεωρείται θρησκεία, αλλά πρακτικά είναι τρόπος ζωής.
Απο τον σεβασμό σε καθε ον, έως και τις παρατηρήσεις του Βούδα σε σχέση με το περιβάλλον και την αυτογνωσία, επιμένω πως ουδέποτε ανακάλυψα, κάτι που να προτρέπει οποιονδήποτε να στραφεί εναντίον οποιουδήποτε.
Απαγορεύει ακόμη και ένα μυρμήγκι να θανατωθεί.
Απο κει και πέρα δεν εχω ασχοληθεί εκτενώς με όσους εχουν εξουσία και εκπροσωπούν τους πιστούς.
Οπότε εμένω στην αρχική μου τοποθέτηση, χωρίς να διαψεύδω τα στοιχεία που παραθέσατε, αλλα και χωρίς καμία πρόθεση να απολογηθώ.

ναι…….. η δυση εφταιγε και …

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 5:09pm Jan 7
ναι........ η δυση εφταιγε και για τις επιθεσεις μουσουλμανων στην ινδια στην μουμπαι και τους χιλιαδες ινδους νεκρους στις επιθεσεις στα τρενα καποια χρονια πιο πριν. η δυση εφταιγε για τις επιθεσεις μουσουλμανων στην ινδονησια. η δυση εφταιγε για τις επιθεσεις της αλ καιντα στην χαμας, η δυση εφταιγε για τις επιθεσεις των μουσουλμανων στις τουρκμανικες περιοχες της κινας. η δυση φταιει για το μπεσλαν με τα παιδακια και το θεατρο στην ρωσια....... η δυση........... ναι ναι.........

Facebook .com/profile.php?id=623318327" >http://graph.Facebook .com/623318327/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=623318327" >Giorgos Georgiadis 5:10pm Jan 7
ναι και η δυση φταει

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 5:12pm Jan 7
για το οτι η αλ καιντα θεωρησε τον ινδουισμο ως τον ν1 εχθρο του ισλαμ και σκοτωσε τοσους χιλιαδες ινδουιστες της ινδιας φταιει η δυση; μηπως μενεις κοντα σε αντιδραστηρα και σε εχει πειραξει η ραδιενεργεια;

Facebook .com/profile.php?id=100005362923555" >http://graph.Facebook .com/100005362923555/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005362923555" >Skyclad Norse 5:12pm Jan 7
Εμείς στη Δύση φταίμε που είμαστε απελευθερωμένοι, προκαλέσαμε τους σεμνότυφους μουσουλμάνους. Λίγο το έχεις να φύγουν οι μουσουλμανες κ' να έρθουν να γλεντήσουν με τους Δυτικούς? Θα μείνουν με τα τρια οι άλλοι. :-p

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 5:14pm Jan 7
αν θελανε να χτυπησουν τον δυτικο ιμπεριαλισμο δεν θα σκοτωναν κομμουνιστες και αριστερους αθεους. θα σκοτωναν την λεπεν. your argument is invalid φιλε. αλλα γενικα ετσι μιλαει η λουμπεναρια.

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 5:15pm Jan 7
οι ελληνες κομμουνιστες που εφαγαν τους διωγμους της αρκουδας και εκτελεσεις και βασανισμους ποτε δεν σκοτωσαν παιδια δεξιων μαζικα. δεν ανατιναξαν την αρσακειο πχ ουτε το αμερικανικο κολεγιο. καταλαβες;

Facebook .com/profile.php?id=623318327" >http://graph.Facebook .com/623318327/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=623318327" >Giorgos Georgiadis 5:16pm Jan 7
Εξαρταται απο το ποσο "πισω"αρχιζεις και βλεπεις την ιστορια ωστε να αποδωσεις ευθυνες.Αν,για να επιβεβαιωσεις τον ισχυρισμο σου,θεωρεις οτι η ανθρωπινη ιστορια και τα γεγονοτα που επηρεαζουν το σημερα εχουν βαθος 50-100χρονια οκ αλλα ειναι και λαθος και υποκριτικο.Βεβαια,και για την ανιση κατανομη πλουτου,την εκμεταλλευση των πορων του πλανητη απο τους δυτικους,την ολοενα και μεγαλυτερη συμμετοχη στα "κοινα" αυτων των χωρων,κτλ κτλ κτλ ναι εχουν τεραστιο μεριδιο και οι δυτικοι

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 5:17pm Jan 7
οι ινδοι δεν ειναι δυτικοι. ουτε η μαλαισιανοι. ουτε οι κινεζοι ουτε οι παλαιστινοι. ουτε οι περσες κομμουνιστες που σφαγιαστηκαν απο τον χωμεινi. your argument is invalid και παλι

Facebook .com/profile.php?id=623318327" >http://graph.Facebook .com/623318327/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=623318327" >Giorgos Georgiadis 5:18pm Jan 7
η επιθετικοτητα σου ειναι αναιτια,διαλογο κανουμε.Δεν τους καλυπτω,θεωρω εξισου εμετικους τους δυτικους και τους ισλαμιστες

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 5:20pm Jan 7
Παντως λενε για τους δυτικους που εχουν εξισλαμιστει και εχουν προχωρησει στην Isis ,αυτοι υπολογιζονται περιπου 3000-5000 και ενα μεγαλο μερος τους ειναι παγιδευμενο εκει,θελουν να φυγουν γιατι αλλιως τα φανταζοταν,επανασταση εναντιον του καπιταλισμου και λοιπες παπαριες,ειναι η πρωτη προπαγανδα που τρωνε μετα ερχεται η πλυση εγκεφαλου με το Ισλαμ.Αυτο που δεν λενε ειναι οτι πολλαπλασιοι ισλαμιστες εχουν παει στη Δυση και εχουν απαρνηθει το Ισλαμ .Ο ελευθερος τροπος ζωης παντα θα υπερτερει του φονταμενταλιστικου τροπου ζωης οτι και να κανουν.

Facebook .com/profile.php?id=623318327" >http://graph.Facebook .com/623318327/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=623318327" >Giorgos Georgiadis 5:21pm Jan 7
Τους Ινδους βεβαια μεχρι προσφατα τους ξεκολιαζαν οι Αγγλοι,υπεφεραν τα πανδεινα κατω απο τον πολιτισμο των Δυτικων ενω οι αλλοι πολιτισμενοι δυτικοι εβλεπαν ζωολογικους κηπους με αφρικανους.Οσο βεβαια οι εταιρειες των πολιτισμενων δυτικων σαπακιαζαν απο αμαζονιο μεχρι αυστραλια.Και μετα καθοντε αραχτοι οι Δυτικαρε στα κομπιουτερς τους και βλεπουν τους τρειςφτωχους να σφαζοντε

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 5:21pm Jan 7
σημερα δολοφονηθηκαν συντροφοι μας. με ολη την σημασια της λεξης. και δολοφονηθηκαν οχι γιατι καποιο ντροουν σκοτωσε καπου καποιον. δεν χτυπηθηκε στρατιωτικη βαση πχ. δολοφονηθηκαν επειδη και μονο επειδη ηταν αθεοι, αριστεροι κομμουνιστες κεντρωοι και κυριως κοσμικοι και υποστηρικτες της ελευθερης εκφρασης. ολες αυτες οι αξιες ειναι δυτικες. διαφωτισμος, φιλελευθερισμος, σοσιαλισμος ελευθερια του λογου. αν εννοεις αυτη την δυση τοτε ναι. φταιμε. και καλα κανουμε. αλλα εισαι τοσο αντι-αμερικανος που την ωρα που δολοφονουν συντροφους μας επειδη και ΜΟΝΟ επειδη ειναι συντροφοι μας (και κατα του πολεμου στο ιρακ ηταν το περιοδικο και κατα της λεπεν και υπερ των μεταναστων και κατα της εισβολης στο αφγανισταν) ψαχνεις να νερωσεις και να θολωσεις το τι φταιει. ντροπη

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 5:23pm Jan 7
εισαι ο τυπος του ανθρωπου που αν ησουν θυμα της επιθεσης ο ιδιος και ρωταγες τον δραστη γιατι σε χτυπα και σου ελεγε οτι το κανει επειδη εισαι αριστερος, θα καθοσουν να του πεις πως οχι δεν σε χτυπα γι αυτο αλλα επειδη φταινε οι αγγλοι για την ινδια. και μετα θα του ελεγες και συγνωμη που σε σφαζει.

Facebook .com/profile.php?id=623318327" >http://graph.Facebook .com/623318327/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=623318327" >Giorgos Georgiadis 5:24pm Jan 7
Σου επιστρεφω την ντροπη και την ανακατευω με ηλιθιοτητα.Δεν θεωρω οτι κανεις γεννιετε δολοφονος,δεν θεωρω οτι κανεις γεννιετε με ονειρο να πεθανει για να φαει πιλαφι αφου εχει σαπακιασει οτι περπαταει,δεν θεωρω οτι κανεις δεν γεννιετε κατωτερος η ανωτερος πνευματικα απο κανεναν.Την κρεατομηχανη ομως,που παραγει τετοια κτηνη,την εχουν λαδωσει και οι δυτικοι.

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 5:27pm Jan 7
Το κακο που εκαναν οι αποικιοκρατες δεν ηταν οι σφαγες,μια χαρα σκοτωνονταν μεταξυ τους οι φυλες σε σημειο αφανισμου,στην Ινδια δεν ηταν καλυτερα τα πραγματα πριν πανε οι Αγγλοι.Μεγαλυτερο κακο εγινε στη Αφρικη και Νοτια Αμερικη αλλα για αλλους λογους,οχι για τις σφαγες.Και εγω συνηθιζα να λεω "καλα να παθουν οι Αγλλοι αφου αιωνες ειχαν κανει τοσες αποικιες,τωρα τι διαμαρτυρονται" αλλα αν το καλοσκεφτεις ειναι πολυ λαθος τροπος σκεψης και ευκολα πεφτεις στη παγιδα.Οι λογικες ρεβανσισμου και το να χαιρομαστε κατα βαθος επειδη μια χωρα παλια εκανε κακο δεν μας κανει καλυτερους.

Facebook .com/profile.php?id=623318327" >http://graph.Facebook .com/623318327/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=623318327" >Giorgos Georgiadis 5:31pm Jan 7
Δεν ειμαι αριστερος και οι κομμουνιστες δεν ειναι συντροφοι μου,ισα ισα.Οι δυτικοι δεν εγιναν μια μερα ανθρωπιστες και σταματησαν να σφαζουν για την θρησκεια τους επειδη εγιναν ελευθεριακοι.Σταματησαν να το κανουν γιατι ειχαν να φανε,και εστελναν μισθοφορους για αυτες τις δουλειες.Λιγο να ξυσεις εναν δυτικο και κατω απο το κουστουμι του πολιτισμενου θα δεις το ασπονδυλο σαν τους ισλαμιστες.Ιδια σκατα ειναι.Οσο υπαρχει καποιος χορτατος που εχει κλεψει το φαι του πεινασμενου,τον πεινασμενο ειναι πολυ ευκολο να τον κανουν ισλαμοταλιμπαν η χριστιανοταλιμπαν

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 5:35pm Jan 7
Μην κρινεις αυτο που δεν μπορεις να αγγιξεις οταν ΜΠΟΡΕΙ να εχεις συνεισφερει και εσυ στη κλοπη του πεινασμενου ,κανε αυτο που μπορεις εσυ σαν ατομο και μετα κρινε τα κρατη.Αλλιως δεν εχει νοημα να γραφεις για πεινασμενους οταν πετας μιση κατσαρολα μακαρονια επειδη ειναι χθεσινα . (μιλαω γενικα οχι για εσενα)

Facebook .com/profile.php?id=623318327" >http://graph.Facebook .com/623318327/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=623318327" >Giorgos Georgiadis 5:38pm Jan 7
Εχεις απολυτο δικιο,ο καθενας μας ειναι συνενοχος σε αυτην την,ας πουμε,ανισοτητα.Το οτι θελαμε να εχουμε αυτα τα μακαρονια ωστε να τα πεταξουμε,ειναι ενας απο τους σημαντικορους λογους που "επιτρεψαμε"στα κρατη μας να εφαρμοσουν τις πολιτικες που εφαρμοζουν

Facebook .com/profile.php?id=100004720687992" >http://graph.Facebook .com/100004720687992/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100004720687992" >Xochi Pilli 9:55pm Jan 7
η αυτοδιαχείριση θα λύσει όλα τα προβλήματα της ανθρωπότητας

Facebook .com/profile.php?id=100003784839913" >http://graph.Facebook .com/100003784839913/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100003784839913" >Pokos Pokopikos 10:28am Jan 8
Ό,τι μαλακία θες, μέσα στο φατσοβιβλίο θα την διαβάσεις. Ένα ανιστόρητο σχόλιο του τίποτα, που δεν κάνει τίποτα παραπάνω από τις γνωστές φόρμες και τακτικές των εξουσιών στην "πολιτισμένη" δύση.

Facebook .com/profile.php?id=100004720687992" >http://graph.Facebook .com/100004720687992/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100004720687992" >Xochi Pilli 10:36am Jan 8
τι'πες τώρα ρε!!!!φοβερός μπαλαδορος

σημερα δολοφονηθηκαν δικοι…

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:21pm Jan 7
σημερα δολοφονηθηκαν δικοι μας ανθρωποι. και το δικοι μας το εννοω. αθεοι, αριστεροι, κεντρωοι, και κομμουνιστες. ανθρωποι προοδευτικοι και κοσμικοι. εχει μεγαλη σημασια τι στοχευσαν οι ισλαμιστες. οχι την λεπεν, οχι καποιο γραφειο της λεγεωνας των ξενων. αλλα ανθρωπους με ιδεες που ασπαζομαστε. ελπιζω αυτο να γινεται κατανοητο.

Facebook .com/profile.php?id=100000531853196" >http://graph.Facebook .com/100000531853196/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000531853196" >Herp Jason Derpingson 4:34pm Jan 7
Τι παιχτηκε ρε παιδια? Υπαρχει κανα αρθρο/λινκ?

Facebook .com/profile.php?id=100004405869929" >http://graph.Facebook .com/100004405869929/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100004405869929" >Antonis Markouizos 4:39pm Jan 7
https://www.Facebook .com/AtheistUnionOfGreece/photos/a.189481297734815.54979.165883243427954/1010815932268010/?type=1

Facebook .com/profile.php?id=100000531853196" >http://graph.Facebook .com/100000531853196/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000531853196" >Herp Jason Derpingson 4:44pm Jan 7
Αθλιες καταστασεις..το Ισλαμ δε θα αλλαξει ποτε δυστυχος

Facebook .com/profile.php?id=866310612" >http://graph.Facebook .com/866310612/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=866310612" >Alexander Theofanidis 4:55pm Jan 7
Κάθε θρησκεία, στηρίζεται στην τυφλή πίστη. Από εκεί το βήμα μέχρι τον τυφλό φανατισμό δεν είναι μεγάλο. Και η χειραγώγηση τέτοιων λεμούριων είναι εξαιρετικά εύκολη.

Facebook .com/profile.php?id=1526461545" >http://graph.Facebook .com/1526461545/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1526461545" >Nikos Kltns 5:14pm Jan 7
- Η αμάθεια αιχμαλωτίζει τις ψυχές των ανθρώπων στη σκλαβιά των θρησκειών. Κι αυτές με τη σειρά τους δηλητηριάζουν τα πάντα κι εκτός από πραγματική απειλή για το πολιτισμό έχουν εξελιχθεί και σε απειλή για την ίδια την ανθρωπότητα και την ανθρώπινη ύπαρξη.

Facebook .com/profile.php?id=671884932" >http://graph.Facebook .com/671884932/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=671884932" >Sotiris Migos 5:55pm Jan 7
https://www.Facebook .com/749602871732813/photos/a.903494299677002.1073741830.749602871732813/1021547764538321/?type=1&fref=nf από Βησσαρίων Τσίγκας

Facebook .com/profile.php?id=100007912832853" >http://graph.Facebook .com/100007912832853/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100007912832853" >Edward McAleister 6:10pm Jan 7
1. δεν ασπαζονται ολοι οι αθεοι τις ιδιες πολιτικες ιδεολογιες.
2. σημερα σκοτωθηκαν ανθρωποι. αυτη ειναι η μονη τους ταμπελα.

Facebook .com/profile.php?id=671884932" >http://graph.Facebook .com/671884932/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=671884932" >Sotiris Migos 6:15pm Jan 7
Πάνος Κάρδαρης

Facebook .com/profile.php?id=23419302" >http://graph.Facebook .com/23419302/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=23419302" >Michael Aristidou 6:18pm Jan 7
Oi idioi oi Galloi, ektisan mia kinonia tetia, me 4 ekat.+ mousoulmanous. Kai stin Agglia ta idia. Tora, niothoun kapos tis sinepies. Kapos, dioti tha ginoun xirotera... afou arketes xores me mousoulmanikes mionotites eixan k exoun politika provlimata. Proti k kiria, i Kipros. Lipon, exoun euthini oi politikoi ton Gallon k Agglon...oxi aorista i thriskia X klp. Tous esfaksan stin agglia prin ligous mines enan anthropo, tora Gallia pirovolisan 2. Ti metra tha paroun? Ti tha kanoun? As katsoun kotes eki, kai na min energoun gia xarin ton opoion politikon orthotiton, i na fovounte mpas kai tous tapellosei kapios ratsistes, klp. Diko tous provlima...ama den niazonte prota gia tous Gallous.

Facebook .com/profile.php?id=100000566979808" >http://graph.Facebook .com/100000566979808/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000566979808" >Πάνος Κάρδαρης 7:04pm Jan 7
σε καθε στεναχωρω γεγονος καποιος πρέπει να κανει το μαλακα.........το να βλέπεις τα παντα μαυρα δεν κανει τπτ..........

Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >http://graph.Facebook .com/100001874682758/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >Χορχίτο Ντεμπόρχες 7:14pm Jan 7
Michael Aristidou Δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι ισλαμιστές, όπως δεν είναι όλοι οι χριστιανοί χρυσαυγίτες και ρατσιστές, ε? Οι ρατσιστικές γενικεύσεις να λείπουν παρακαλώ, δεν είναι βήμα ρατσιστικών αντιλήψεων η σελίδα των άθεων.http://www.tanea.gr/news/world/article/5196304/moysoylmanikes-ebraikes-kai-antiratsistikes-organwseis-katadikazoyn-thn-epithesh-sto-charlie-hedbo

Facebook .com/profile.php?id=100000566979808" >http://graph.Facebook .com/100000566979808/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000566979808" >Πάνος Κάρδαρης 7:22pm Jan 7
οι μουσουλμανοι εχουν υποκατηγοριες......δεν θυμαμαι ποσες αλλα μονο η μια απο αυτες κανω πολεμο δλδ κραταει το jihad ακομα......οι τουρκοι,αλβανοι....μουσουλμανοι είναι...... αλλα δεν κανουν ετσι ;)

Facebook .com/profile.php?id=671884932" >http://graph.Facebook .com/671884932/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=671884932" >Sotiris Migos 7:37pm Jan 7
Ελπίζω κάποιοι που γενικεύουν και ζητάνε κεφάλια να καταλαβαίνουν ότι η κριτική ιδεών, θρησκειών (ΚΑΙ πράξεων συγκεκριμένων ατόμων) δε συνεπάγεται αποκεφαλισμό όλων των πιστών τους με αυτό ως μόνο κριτήριο. Αλλιώς δε διαφέρουν καθόλου από εξτρεμιστές μουσουλμάνους, χριστιανούς κτλ. που κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα, σύμφωνα με τις δικές τους (ηλίθιες για μας, ιερές για εκείνους) αρχές. Το θέμα με τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι ότι πρέπει να μπαίνουν ΠΑΝΩ από δόγματα. Κι αυτό περιλαμβάνει -και- δόγματα "εκδίκησης".

Facebook .com/profile.php?id=23419302" >http://graph.Facebook .com/23419302/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=23419302" >Michael Aristidou 8:13pm Jan 7
Xorxito, klp, eipa ego oloi oi mousoulmanoi ine islamistes? Tha mou to mathis esi auto? Emena pou zo se mousoulmaniki xora? Kai tha mou thimosis kiolas gia to ti eprepe na einai se selida atheon? Ego apanto se ena post,to opio kanei TIS genikeusis... " αθεοι, αριστεροι, κεντρωοι, και κομμουνιστες " dikoi mas anthropoi leei. Ti lete re? Apo pou kai os pou? Epi auton pou egrapsa exis kapia diafonia? I tha papagalizeis tin politiki orthotita mexri aurio? Pou zis? Den vlepis? Einai i den ine gegonos oti sinithos o thriskeutikos extremismos k via, vgenei apo autes akrivos tis kinotites ta teleutea xronia?

Facebook .com/profile.php?id=671884932" >http://graph.Facebook .com/671884932/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=671884932" >Sotiris Migos 8:59pm Jan 7
"Ti lete re?" Ας του εξηγήσει κάποιος ότι δεν το "λέμε" αλλά το λέει αυτός που έκανε την ανάρτηση.

Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >http://graph.Facebook .com/100001874682758/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >Χορχίτο Ντεμπόρχες 9:20pm Jan 7
Michael Aristidou Δεν είδα κανένα εξτρεμισμό από τη μουσουλμανική μειονότητα της θράκης, για παράδειγμα, αντίθετα είδα εξτρεμισμους ενάντια στην ελευθερία της έκφρασης από αυτούς εδώ, τουλάχιστον εδώ στην ελλάδα, δεν μου φαίνονται για μουσουλμάνοι..Οι γενικεύσεις που κάνεις επομένως είναι εκ του πονηρού... https://www.youtube.com/watch?v=gFJCulMyiVc

Facebook .com/profile.php?id=23419302" >http://graph.Facebook .com/23419302/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=23419302" >Michael Aristidou 9:31pm Jan 7
Entaksi...kati mas ipes tora. Annikse ligo tileorasi...

Facebook .com/profile.php?id=100001838945960" >http://graph.Facebook .com/100001838945960/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001838945960" >Vassilis Asimakis 9:41pm Jan 7
Χορχίτο, αφού "δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι ισλαμιστές" που είναι οι "διαφορετικοί" μουσουλμάνοι να βγουν και να κατακεραυνώσουν τους "ισλαμιστές" και να διαχωρίσουν τη θέση τους από αυτούς; Που είναι εκείνοι οι μουσουλμάνοι που θα βγουν και θα πουν πως όσο και να μη γουστάρουν οι ίδιοι, ο κάθε ένας έχει δικαίωμα να κάνει ζωγραφιές του Μωάμεθ χωρίς να πρέπει να κινδυνεύει τρίχα απ'το μαλλί του; Εκκωφαντική σιωπή και μόνο και συνενοχή!

Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >http://graph.Facebook .com/100001874682758/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >Χορχίτο Ντεμπόρχες 9:46pm Jan 7
Vassilis Asimakis , το εβαλα και παραπάνω, αλλά δεν το πρόσεξες: http://www.tanea.gr/news/world/article/5196304/moysoylmanikes-ebraikes-kai-antiratsistikes-organwseis-katadikazoyn-thn-epithesh-sto-charlie-hedbo

Facebook .com/profile.php?id=100001838945960" >http://graph.Facebook .com/100001838945960/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001838945960" >Vassilis Asimakis 9:47pm Jan 7
Όταν το Ισραήλ βομβάρδιζε τη Γάζα βούλιαξαν οι πλατείες των πόλεων όλου του πλανήτη από Εβραίους που φώναζαν την αντίθεσή τους στις επιθέσεις και συγκεντρώσεις έγιναν και μέσα στο ίδιο το Ισραήλ. Οι Μουσουλμάνοι γιατί ποτέ δεν έχουν βγεί να κάνουν το αντίστοιχο σε όλα αυτά τα "μεμονωμένα" περιστατικά των "ισλαμιστών"

Facebook .com/profile.php?id=671884932" >http://graph.Facebook .com/671884932/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=671884932" >Sotiris Migos 9:50pm Jan 7
Vassilis: https://www.Facebook .com/groups/greekatheists/permalink/10152707579084582/ Άλλο δεν υπάρχουν, άλλο δεν ακούγονται ιδιαίτερα. Υπάρχουν και κατά, όπως αυτό, αλλά και υπέρ ακόμα, όπως ένας ισλαμιστής ακτιβιστής στην Αγγλία που ακόμα τουιτάρει μαλακίες για το περιστατικό, για παράδειγμα.

Facebook .com/profile.php?id=100001838945960" >http://graph.Facebook .com/100001838945960/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001838945960" >Vassilis Asimakis 9:50pm Jan 7
Μάλιστα, τώρα το είδα. Επιτέλους και κάτι θετικό, αν και ακόμα αποφεύγουν να βγουν και να δηλώσουν ρητά πως η σκιτσογράφηση του Μωάμεθ είναι αδιανόητο να σηκώνει οποιουδήποτε είδους βία.

Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >http://graph.Facebook .com/100001874682758/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >Χορχίτο Ντεμπόρχες 10:10pm Jan 7
Vassilis Asimakis. Α, ώστε το ισραήλ βομβάρδισε τη γάζα, και όχι τους δηλωμένους ισλαμιστές/τρομοκράτες της χαμάς? Και έχουμε την απαίτηση από τους απλούς μουσουλμάνους να βουλιάξουν τις πλατείες, αλλιώς είναι ένοχοι? Κάποια λογική αντίφαση, δεν νομίζεις? http://en.wikipedia.org/wiki/Consistency

Facebook .com/profile.php?id=100001838945960" >http://graph.Facebook .com/100001838945960/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001838945960" >Vassilis Asimakis 10:41pm Jan 7
Το κράτος του Ισραήλ φυσικά και βομβάρδισε τη Γάζα και όχι τη Χαμάς, απλά χρησιμοποιήσε τη Χαμάς σα δικαιολογία. Ναι, περιμένω τους απλούς μουσουλμάνους να βουλιάξουν τις πλατείες γιατί μέχρι στιγμής τους βλέπω να τις βουλιάζουν αποκλειστικά και μόνο για να τις κάψουν ενάντια στα σκίτσα του Μωάμεθ και όχι, δεν βλέπω κάποια λογική αντίφαση.

Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >http://graph.Facebook .com/100001874682758/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100001874682758" >Χορχίτο Ντεμπόρχες 10:58pm Jan 7
Τη χαμάς τη βλέπεις ισλαμιστική?

ξερω πως δεν ειναι καλο να γ…

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 3:00pm Jan 7
ξερω πως δεν ειναι καλο να γραφουμε πολιτικα σε σελιδα για αθεους αλλα θα το γραψω και οτι γινει. προς ολους τους ακροδεξιους που θελουν να μας πεισουν πως φταιει η αριστερα (οχι η λουμπεν του καρλος του τσακαλιου και των λοιπων γλυφτων του κολου του ισλαμ) για τις επιθεσεις ισλαμιστων στην ευρωπη και πως η ακροδεξια θα "καθαρισει" τον τοπο και καλα, να θυμισω τα κομματα μπααθ και τα ss-χατζαρ τοσο στα βαλκανια οσο και στην μεση ανατολη καθως επισης και την κοινη πορεια ισλαμιστων - μπααθιστων σανταμικων - χρυσης αυγης το 2003 στην αθηνα. επισης την φωτο του βουλευτη της χρυσης αυγης με φεσι και στολη ss-χατζαρ. οι ανθρωποι που δολοφονηθηκαν σημερα ηταν προοδευτικοι αριστεροι / κεντρωοι / φιλελευθεροι και κυριως κοσμικοι. η καπηλεια δεν θα περασει.

"ειναι το ισλαμ ηλιθιε" – εκδ…

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 1:10pm Jan 7
"ειναι το ισλαμ ηλιθιε" - εκδοσεις ΛΟΓΙΚΗ
http://www.koutipandoras.gr/article/130725/vinteo-friki-apo-tin-epithesi-sti-charlie-hebdo

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 1:26pm Jan 7
To Ισλαμ ? Μας την πεφτουν το Ιραν και τα Ηνωμενα Αραβικα Εμιρατα και δεν το εχω καταλαβει ?

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 1:32pm Jan 7
το ιραν ισλαμικη χωρα κατα το ελλας ελληνων χριστιανων;

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 1:33pm Jan 7
Ναι συγνωμη μπερδευτηκα,ειναι ινδουιστες στο Ιραν.

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 1:35pm Jan 7
εχεις καταλαβει πως το ισλαμ ειναι θρησκεια και οχι κρατος ετσι; η χρωμα η φυλη; και πως οι εχθροι της κοσμικοτητας που ανατιναζουν κοσμο επειδη βριζει τον μωαμεθ ειναι και μαυροι και ασπροι και δυτικοι και ανατολιτες και πως ο μονος συνδετικος κρικος ειναι η θρησκεια; αλλα μαλλον εισαι απο τους αλλους τους αθεους εσυ ε; αυτους που ειναι αθεοι μεχρι εκει που φτανει η πολιτικη τους ατζεντα. ε;

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 1:37pm Jan 7
Εχεις καταλαβει οτι υπαρχουν θεοκρατικα καθεστωτα ετσι ? Αλλα ετσι και αλλιως δεν ευθυνονται αυτα για την σημερινη επιθεση η και αλλες απο την isis .

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 1:42pm Jan 7
οι μουσουλμανοι που χτυπανε την δυση μεσα στην δυση ειναι συνηθως γεννημενοι στην δυση. ειναι λευκοι πολλοι και δεν εχουν καμοια σχεση ουτε με βομβαρδισμενες χωρες ουτε ειναι μεταναστες ουτε σκοτωσε κανενας καποιον δικο τους. ειναι απλα ΙΔΙΑ θρησκεια. ειναι σαν τους φασιστες ελληνες που πηγανε να πολεμησουν με τον βλαντιτς και τον καραζιτς στην βοσνια επειδη οι σερνβοι ειναι ομοδοξοι. δεν θυμαμαι κανεναν με εστω και λιγο μυαλο στο κεφαλι του να τους δικαιολογει αυτους λεγοντας πως το κανουν επειδη οι βοσνιοι αδικουν τους σερβους. φασιστες τους λεγαμε ολοι. δλδ τι αλλο πρεπει να γινει για να καταλαβεεις πως επειδη πολεμανε τις ηπα οι μουσουλμανοι ΔΕΝ ειναι φιλοι μας; μολις σκοτωσαν 12 ανθρωπους οχι γιατι τους κανανε κατι οχι γιατι βομβαρδισαν καποια χωρα αλλα γιατι ΣΑΤΥΡΙΣΑΝ ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ. ΤΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΘΕΣ; ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΚΩΛΟ; τοσο τυφλωμενος εισαι; ε οχι. γαμω τον μωαμεθ και το ισλαμ. και χεστηκα αν τους βομβαρδιζουν οι αμερικανοι. ας πανε να ανατιναξουν καναν αεροπλανοφορο. αλλα βλεπεις τι κανουν και που. τοσο τυφλωμενος πια απο το αριστεριλικη; ΤΟΣΟ;

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 1:43pm Jan 7
Χαλαρωσε , εσυ εισαι τυφλωμενος που δεν εχεις παρει χαμπαρι τι σου γραφω.

θρησκεια της ειρηνης…….. htt…

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 8:44pm Dec 16
θρησκεια της ειρηνης........
http://indiatoday.intoday.in/story/pakistan-peshawar-taliban-kills-army-schoolchildren-many-killed-hostages-bomb-blast/1/407109.html

Facebook .com/profile.php?id=100002797363547" >http://graph.Facebook .com/100002797363547/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002797363547" >Enea Qazimi 8:47pm Dec 16
Η λεξη θρησκεια δεν μπορει να χρησιμοποιηθει στην ιδια προταση με την λεξη ειρηνη!

Facebook .com/profile.php?id=522258647" >http://graph.Facebook .com/522258647/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=522258647" >Nikolaos Mavrantzas 10:53pm Dec 16
Δεν ξέρω τι πιστεύουν στη CIA, αλλά ρίξτε μία ματιά κι εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Drone_strikes_in_Pakistan

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 10:54pm Dec 16
kαι απο ειδες θα επρεπε να γινουν κι αλλα ντροουν στραικς. να ειχαν πετυχει και αυτους

Facebook .com/profile.php?id=522258647" >http://graph.Facebook .com/522258647/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=522258647" >Nikolaos Mavrantzas 11:05pm Dec 16
Κάθε έκρηξη δημιουργεί κι άλλους "αυτούς".

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 11:29pm Dec 16
η πολιτικη του κατευνασμου δεν δουλευει. ο β παγκοσμιος το απέδειξε αυτο.

Facebook .com/profile.php?id=522258647" >http://graph.Facebook .com/522258647/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=522258647" >Nikolaos Mavrantzas 11:36pm Dec 16
Θα ήταν τιτάνιο έργο να είσαι πιο λάθος. Εύγε.

γκαλοπ. ποσοι φεησμπουκ "φι…

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 5:39pm Dec 15
γκαλοπ. ποσοι φεησμπουκ "φιλοι" σας ποσταρανε την ιστορια απο το κουλουρι με την σαιτα της νασα, ως πραγματικο γεγονος φιλτραρισμενο απο αλλο σαιτ; (και ο ψεκασμενος πιστος ειναι)

Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >http://graph.Facebook .com/1200998478/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=1200998478" >Yiannis Papadomichelakis 3:28pm Dec 16
Το ότι εγώ δεν έχω ιδέα για αυτή την ιστορία μάλλον είναι καλό πράμα, ε;

Facebook .com/profile.php?id=100000391399740" >http://graph.Facebook .com/100000391399740/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100000391399740" >Lorens Merdanai 3:39pm Dec 16
μι του

Facebook .com/profile.php?id=671884932" >http://graph.Facebook .com/671884932/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=671884932" >Sotiris Migos 4:48pm Dec 16
Ένα σχετικό ποστ, όλο κι όλο, κι αυτό γέλαγε με τα χάλια τους.

θα πιστεψω πως στην ελλαδα …

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:11pm Dec 15
θα πιστεψω πως στην ελλαδα υπαρχει αθειστικος ακτιβισμος μονο οταν γινει παρελαση για τον μουφτη παστιτσιο με κοσμο ντυμενο μουφτηδες. και οταν οπως κανουμε σε χριστιανους και γελαμε με μη νηστισιμα, δωσουμε χοιρινο σε μουσουλμανο κρυφα και μετα του το πουμε και γελαμε. επισης να μην γκρινιαζουμε οταν λενε την ελλαδα χριστιανικη χωρα (ειναι, μιας και εμεις οι αθεοι ειμαστε λιγοι) την ιδια στιγμη που εμεις λεμε "ισλαμικες χωρες"

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 4:18pm Dec 15
Το να δωσεις σε ισλαμιστη χοιρινο η αρτυσιμα σε περιοδο νηστειας σε χριστιανο για να γελασεις ειναι απλα σαδισμος.

Facebook .com/profile.php?id=100002278740011" >http://graph.Facebook .com/100002278740011/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002278740011" >Adam Gr 4:21pm Dec 15
δεν ξερω αν ειναι σαδισμος, αλλα αντε και το κανες... και;

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 4:25pm Dec 15
Δεν εχει διαφορα απο αυτα που κανουν οι Ρωσοι στους gay ,ενα ειδος bullying ειναι με σκοπο την γελοιοποιηση .

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:29pm Dec 15
περιεργο δεν ειναι;. εδω μεσα εγραψα "να λεμε ευχαριστω στον καρκινο που σκοτωσε τον χριστοδουλο" και μονο βραβειο δεν μου δωσανε. αλλα μια κουβεντα για το ισλαμ και επι τοπου να απολογηθουμε. αν θεωρεις πως το να δωσεις χοιρινο σε εναν ΜΑΛΑΚΑ που πιστευει πως ειναι ακαθρατο επειδη το λεει ο μωαμεθ, ειναι ιδιο με το ξυλο τις δολοφονιες τους βιασμους και τον αποκλεισμο ανθρωπων οπως οι γκει ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ετσι και που οτι κανουν αφορουν τους ιδιους, δεν υπαρχει καποια γκει θρησκεια που λεει κανε τους αλλους γκει, τοτε εισαι η βαθια νυχτωμενος η πολυ πονηρος. ασε με να μαντεψω...... καλητερα μπουργκα παρα ρεβλον ε; καλητερα τσαντορ παρα πλειμποι; καλητερα ιραν και χωμεινι παρα μακντολαντς;..........

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:33pm Dec 15
Προφανώς δεν πρόκειται να γίνουν ποτε όλα αυτά γιατί δεν είμαστε αληθινή άθεοι αλλα αντίχριστοι και κρυφό φιλομουσουλμανι

Μας αποκάλυψες

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:34pm Dec 15
η αληθεια καμοια φορα δεν βολευει. αθεος εισαι οταν εχεις ιση μπαλατζα για ολες τις θρησκειες. οχι οταν για πολιτικους λογους κανεις αβαβα την μια επειδη "ο εχθρος του εχθρου μου φιλος μου".

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:35pm Dec 15
Ακριβώς, μας αποκάλυψες.

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 4:36pm Dec 15
Δεν καταλαβαινομαστε , αλλο γραφω αλλο καταλαβαινεις,θα χρησιμοποιησω μια φραση που σιχαινομαι. "ενα ειδος bullying ειναι με σκοπο την γελοιοποιηση " τι δεν καταλαβαινεις απο αυτο ? Αναφερω καπου οτι ειναι το ιδιο? Απο το ιδιο ψυχολογικο υποβαθρο προερχεται ,λεπτομερειες ειναι που διαφοροποιουν τον αθεο που γελοιοποιει εναν που πιστευει απο τον φανατικο πιστο μιας θρησκειας που ταπεινωνει καποιον.

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:36pm Dec 15
Μερικοι είναι στα αλήθεια μουσουλμάνοι που το παίζουν άθεοι για να χτυπήσουν τον χριστιανισμό

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 4:37pm Dec 15
Θα το ξαναγραψω αλλη μια φορα , ο αθεισμος δεν ειναι θρησκεια να κυνηγαμε οσους πιστευουν,δεν με νοιαζει τι πιστευει ο αλλος με νοιαζει η πολιτεια που ζω να ειναι 100% κοσμικη,

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:38pm Dec 15
Το Ισλαμ είναι το ίδιο βλακεία με τον Χριστιανισμό.

Είμαι άρχοντας τον άθεων τώρα ? Που είναι το στέμμα μου ?

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:43pm Dec 15
Το αρχικό σου Post εμπεριέχει μια έμμεση κατηγορια. Ότι όλοι εμείς εδώ, η οι περισσότεροι, στα αλήθεια εστερνιζομαστε το Ισλαμ. Μπορείς να μας φέρεις κάποια αποσπάσματα η περίπτωσις όπου κάποιος έχει υπερασπιστεί την θρησκεία του Ισλαμ ως θρησκεία ?

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:45pm Dec 15
Αυτό συνήθως το ακούω από ανθρώπους που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την διαφορα ανάμεσα στο κάνω κριτικη σε κάτι και υπερασπίζομαι ένα δικαίωμα το οποιο τυγχάνει να το απολαμβάνει και κάποιος στον οποιο ασκό κριτικη

Επίσης για να είμαι άθεος πρέπει να μην πιστεύω στον Θεο, όλα τα αλλα που λες μπορεί να με κάνουν υποκριτή ίσος, εάν ίσχυαν, αλλα μη άθεο σίγουρα όχι

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:46pm Dec 15
ξεχνατε ολο κατι βασικο . πολυ βασικο. ο χριστιανισμος περασε απο "καθαρισμα" τοσο η γαλλικη επανασταση ο διαφωτισμος αλλα και ο κομμουνισμος, αλλαξαν για παντα τον χριστιανισμο. στην γαλλικη επανασταση κρεμαγαμε παπαδες απο τα καμπαναρια!!!!!! ολα αυτα εκαναν τον χριστιανισμο τοσο αδυναμο ωστε να μπορουμε να ειμαστε εμεις εδω σημερα. που ειναι οι αθεοι στις "ισλαμικες χωρες"; νεκροι η κρυβονται. γιατι; γιατι το ισλαμ δεν περασε ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ. δεν πατησαν ποτε στο λαρυγγι τους παπαδες τους. και γι αυτο το ισλαμ ειναι πολιτικο συστημα και καπιταλιστικο συστημα στην καρδια του. γιατι εγινε για να κανουν οι αραβες αυτοκρατορια σφαζοντας. εγινε απο εναν εμπορο. καταλαβατε τωρα την διαφορα; γι αυτο στηριζουμε κουρδους. γιατι ειναι επι το πληστον κοσμικοι. ο φοβος να καταδικασουμε να χλευασουμε το ισλαμ, γιατι θα μας πουνε φασιστες, μας εχει παραλλησει και θα οδηγησει στην υποταγη της δυσης στο σκοταδι του ισλαμ αν ηττηθουμε, η στο σκοταδι της επιστροφης στον φασισμο που θα πολεμησει το ισλαμ και αν νικησει, μετα θα ερθει για εμας. αρα το βαρος του πολεμου εναντια στην θρησκεια πεφτει σε εμας. και η πολιτικη ορθοτητα δεν εχει καμοια θεση σε αυτη την κατασταση κατα την γνωμη μου. ΔΕΝ θα πεσει ο καπιταλισμος απο το ισλαμ. καταλαβετε το αυτο! το ισλαμ ειναι χειροτερο απο καπιταλισμο. ειναι θρησκευτικός φεουδαρχισμος.

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:48pm Dec 15
Κανεις δεν φοβάται να καταδικάσει η να χλευάσει το Ισλαμ.

Αυτό που γενικά δεν είναι αποδεκτό είναι το να ξεχωρίζεις το Ισλαμ από τις άλλες θρησκείες και να θέλεις ειδικό χλευασμό και καταδίκη για αυτό

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:49pm Dec 15
Ο Μοαμεθ ήταν ένας τύπος που το έπαιξε προφήτης για να πάρει εξουσία.

Να μόλις το έκανα

Facebook .com/profile.php?id=100002278740011" >http://graph.Facebook .com/100002278740011/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100002278740011" >Adam Gr 4:50pm Dec 15
Λέμε τα ίδια για το Μωάμεθ

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:50pm Dec 15
Το να πεις όμως "Οι Μουσουλμάνοι θέλουν να καταστρέψουν τον κόσμο και να μας πάρουν τα κεφαλια"

Ναι αυτό είναι πρόβλημα

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:50pm Dec 15
μα θελει. γιατι ΕΙΝΑΙ ειδικη θρησκεια γιατι ειναι πολιτικο συστημα πρωτα και θρησκεια μετα. ο χριστιανισμος εγινε πολιτικο συστημα μετα απο 250 χρονια υπαρξης του. το ισλαμ ξεκινησε σαν πολιτικο συστημα. αν δεν προσεξουμε....... θα παθουμε οτι ο καρλος το τσακαλι. το καποτε πρωτο παλικαρο του ενοπλου αγωνα και καλα κατα του καπιταλισμου εγινε ισλαμιστης

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:51pm Dec 15
οχι να τους παρουμε τα κεφαλια gerr hard. να βοηθησουμε τους κουρδους να τους παρουν τα κεφαλια. ;)

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:51pm Dec 15
προς το παρον βεβαια, κεφαλια παιρνουν αυτοι.......

Facebook .com/profile.php?id=632263963" >http://graph.Facebook .com/632263963/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=632263963" >Gerr Hard 4:53pm Dec 15
Ναι. Και ο χριστιανισμός ήταν σύστημα εξουσίας. Λίγη σημασία έχει εάν το ένα ξεκίνησε έτσι και αν το άλλο έγινε κάτι τέτοιο.

Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >http://graph.Facebook .com/100005957710695/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005957710695" >Kostas AllahSnackbar Dagres 4:53pm Dec 15
Οτι ναναι , πρωτον ο Χριστιανισμος δεν αποδυναμωθηκε απο την Γαλλικη Επανασταση ,δευτερον τον εκαναν πιο ισχυρο .Δεν εχεις παρει χαμπαρι οτι η δυναμη του χριστιανισμου στηριζεται στο κακο που θα του κανουν οι αντιπαλοι του,οσο πιο μεγαλο φυσικο κακο του κανουν τοσο αποκτα μεγαλυτερη δυναμη.Κοιτα σημερα την Ρωσια πως ανεβαινει ο χριστιανισμος εχοντας ιστορικο πατημα τα δεινα του κομμουνισμου.Ισλαμ και χριστιανισμος μονο με εναν τροπο θα νικηθουν ,μονο με κοσμικη παιδεια και προσβαση απο μικρη ηλικια στις επιστημες και οπου οι θρησκειες δεν παιζουν μεγαλο ρολο εχουν ανεπτυγμενη παιδεια.Με την βια οι φονταμενταλιστικες θρησκειες γινονται ισχυροτερες.

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:55pm Dec 15
διαφωνω Gerr hard. μεγαλη σημασια τεραστια κατα την γνωμη μου. alla οκ αυτο ειναι θεμα μεγαλης κουβεντας. θα αφησω ενα "Αρμοδιο" ατομα να μιλησει αντι για μενα.
http://fora.tv/2007/07/06/Is_Islam_Compatible_with_Liberal_Democracy

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:56pm Dec 15
κωστα συμφωνω 100% στο θεμα ρωσιας. αλλα και ελλαδας. και γι αυτο ειπα....... ζητω οι κουρδοι που ειναι επι το πληστον κοσμικοι. να τους βοηθησουμε ΚΙ ΑΛΛΟ. αλλα δεν φτανει μονο η παιδεια. αν εφτανε οι κουρδοι δεν θα πολεμουσαν με οπλα. θελει ΚΑΙ μαχη. και θα διαφωνισω με αν με την βια η θρησκεια γινεται πιο ισχυρη. αν θυμασαι η πολιτικη κατευνασμού την τελευταια φορα που την δοκιμασαμε....... δεν επιασε.......

τελειωσε. ο ελλεινος ισλαμι…

Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >http://graph.Facebook .com/100005964699006/picture" width="50" height="50
Facebook .com/profile.php?id=100005964699006" >Konstantin Tsarpalis 4:05pm Dec 15
τελειωσε. ο ελλεινος ισλαμικος παπας ειναι νεκρος. οι ομηροι ελευθεροι. θολα τα πραγματα ακομα για το αν εχουν χτυπηθει η πεθανει καποιοι απο αυτους.
http://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2014/12/14/hostage-standoff-in-sydney-landmarks-evacuated/?tid=sm_fb