Τι έγινε στη μάχη της τηλεθέασης μεταξύ Bachelor και Big Brother

Με τις «Άγριες Μέλισσες» να απουσιάζουν, η μάχη της τηλεθέασης το βράδυ της Παρασκευής απέκτησε νέο ενδιαφέρον. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Bacherlor κέρδισε στη σύγκρουση των reality, καθώς είχε μέσο όρο 17,8% στο δυναμικό κοινό, που το έφερε στην πρώτη θέση, και 16,1% στο γενικό σύνολο. Αντίθετα, το Big Brother βρέθηκε πιο χαμηλά, με 13,8% στο δυναμικό κοινό και 13,2% στο γενικό σύνολο. Πάντως, σημαντική ήταν η παρουσία της εκπομπής «Φως στο Τούνελ», καθώς στο γενικό σύνολο βρέθηκε στην κορυφή με με 18,6%, ενώ στο δυναμικό βρέθηκε ήταν δεύτερη με 14,8%. ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ The Bachelor – 17,8% Φως στο Τούνελ – 14,8% Big Brother – 13,8% Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 13,3% Το Καφέ της Χαράς – 12,3% Ήλιος – 11,8% Χιούστον το λύσαμε – 11,6% Έλα στη θέση μου – 11,1% Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 8,8% Τα καλύτερά μας χρόνια – 8,2% Προσωπικά – 3,1% ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ Φως στο Τούνελ – 18,6% Ήλιος – 16,3% The Bachelor – 16,1% Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 15,7% Το Καφέ της Χαράς – 15,1% Big Brother – 13,2% Έλα στη θέση μου – 12% Χιούστον το λύσαμε – 10,6% Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 10% Τα καλύτερά μας χρόνια – 9,8% Προσωπικά – 3% * Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen. Let's block ads! (Why?)