Ξεκίνησε η παραγωγή του ηλεκτρικού Mazda MX-30

Στις 20 Μαΐου του 2020, στο εργοστάσιο Ujina, Νο1 της Χιροσίμα, η Mazda ξεκίνησε την παραγωγή του μοντέλου MX-30, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας. Το MX-30, ένα στιλάτο και ευέλικτο SUV που δημιουργήθηκε σε απάντηση της διαρκώς αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EVs), και της έντονης τάσης για προστασία του περιβάλλοντος που επικρατεί στην Ευρώπη. Το MX-30 εφοδιάζεται με τον κινητήρα e-Skyactiv, την νέα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της μάρκας. Το σύστημα που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς συνδυάζει ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος απόδοσης 107kW (145ίππων),και μία μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 35.5kWh, που εξασφαλίζουν στο νέο SUV εμβέλεια της τάξης των 200χλμ. περίπου. (Βάσει πρωτοκόλλου WLTP σε μικτή διαδρομή). Η μπαταρία του συστήματος κίνησης μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της, σε 40 περίπου λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος. Η αρχιτεκτονική φιλοσοφία κατασκευής Skyactiv του MX-30, έχει διαμορφωθεί ειδικά έτσι ώστε να ενισχύει την εγγενώς απαλή οδηγική συμπεριφορά του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με τα ολοκληρωμένα συστήματα ασφαλείας i-Activsense,το νέο SUV προσφέρει στους επιβάτες του  αθόρυβη και άνετη οδήγηση, γεγονός που αποτέλεσε και την κατευθυντήρια γραμμή για τους μηχανικούς/σχεδιαστές του. Το απλό σχεδιαστικό στυλ τονίζει την ομορφιά του αμαξώματος του MX-30, ενώ οι αντικρυστά ανοιγόμενες πόρτες, η απουσία μεσαίας κολώνας, και η συνολική γυάλινη επιφάνεια, συμβάλλουν στην δημιουργία της αίσθησης ευρυχωρίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η αψεγάδιαστη εργονομία του εσωτερικού, προβάλλεται μέσω του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα της θέσης οδήγησης, της αιωρούμενης κεντρικής κονσόλας, της οθόνης αφής των 7’’ για το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού και από πλήθος φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, όπως ο φελλός και οι υφασμάτινες επενδύσεις από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, στα πάνελ των θυρών. Το MX-30 προβλέπεται να φτάσει στις εκθέσεις της Ευρώπης, το φθινόπωρο του 2020. Νίκος Τσάδαρης Let's block ads! (Why?)