Διαδικτυακό σεμινάριο του ΕΟΤ για προώθηση στη βρετανική αγορά των city breaks στην Ελλάδα

<!-- --> Τουρισμός city break Διαδικτυακό σεμινάριο του ΕΟΤ για προώθηση στη βρετανική αγορά των city breaks στην Ελλάδα Τατιάνα Ρόκου - 03 December 2019, 15:22 Για τη δημιουργία του module/σεμιναρίου, διάρκειας ενός μήνα, ο ΕΟΤ συνεργάζεται με το σημαντικότερο βρετανικό επαγγελματικό περιοδικό του τουριστικού κλάδου 'Travel Bulletin', που παρέχει για τους σκοπούς των e-learning σεμιναρίων τη διαδικτυακή πλατφόρμα TravelGym, με πρόσβαση σε χιλιάδες τουριστικούς πράκτορες της χώρας. <!-- Lorel ipsum Ο κ. Philippe Chereque, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus, του χορηγού αυτής της μελέτης. Ομιλία του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλου Γερουλάνου στην 41η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Ξ.Α- --> Διαδικτυακό module/σεμινάριο για την εκπαίδευση και ενημέρωση των Βρετανών τουριστικών πρακτόρων σχετικά με τους ελληνικούς city breaks προορισμούς, θα δημιουργήσει η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας στο πλαίσιο της ενισχυμένης προβολής στη βρετανική αγορά του εμπλουτισμένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Στόχος του σεμιναρίου είναι η εξοικείωση των Βρετανών επαγγελματιών του τουρισμού με τα city breaks στην Ελλάδα, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτελεσματικότερη προώθησή τους στη Βρετανία καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου.Για τη δημιουργία του module/σεμιναρίου, διάρκειας ενός μήνα, ο ΕΟΤ συνεργάζεται με το σημαντικότερο βρετανικό επαγγελματικό περιοδικό του τουριστικού κλάδου “Travel Bulletin”, που παρέχει για τους σκοπούς των e-learning σεμιναρίων τη διαδικτυακή πλατφόρμα TravelGym, με πρόσβαση σε χιλιάδες τουριστικούς πράκτορες της χώρας. Η συγκεκριμένη διαδικτυακή πλατφόρμα φιλοξενεί κάθε χρόνο περίπου εξήντα σεμινάρια ή εκπαιδευτικά προγράμματα, που καταρτίζονται από εθνικούς οργανισμούς τουρισμού, TOs, αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχειακούς ομίλους, προορισμούς, εταιρείες κρουαζιέρας κ.ά.Επισημαίνεται ότι, για τη μεγαλύτερη δυνατή επισκεψιμότητα και συμμετοχή στο module της χώρας μας, το “Travel Bulletin” θα αποστείλει e-alert για την έναρξη του σεμιναρίου σε περισσότερους από 9.000 τουριστικούς πράκτορες και T.Os, θα συμπεριλάβει το σεμινάριο στο εβδομαδιαίο e-newsletter που αποστέλλεται στη βάση δεδομένων του, ενώ κατά την έναρξη και τη λήξη του σεμιναρίου θα προωθήσει το module σε 15.000 ακολούθους του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Let's block ads! (Why?)