Αξεσουάρ πολυτελείας με καλλιτεχνικό υπόβαθρο

Από την έντυπη έκδοσηΤης Σοφίας Εμμανουήλ[email protected] Η εταιρεία f.g.t.onsilk ιδρύθηκε το 2015 από τον Φίλιππο - Γεώργιο Τσινταβή, σε μια περίοδο που τα capital controls είχαν καθηλώσει την αγορά,  εντούτοις βρήκε ανταπόκριση και αναπτύσσεται με έντονα υψηλούς ρυθμούς. Η f.g.t.onsilk, μια επιχειρηματική ιδέα που συνδέει την ελληνική παράδοση με το ταλέντο ενός εικαστικού, τοποθετήθηκε στην αγορά μόδας -και ειδικότερα στην κατηγορία ειδών πολυτελείας- την περίοδο της κρίσης, δοκίμασε τις αντοχές της και πλέον σχεδιάζει στρατηγική εξωστρέφειας. Ο Φίλιππος - Γεώργιος Τσινταβής, ο οποίος σχεδιάζει μεταξωτά φουλάρια που παράγονται από 100% ελληνικό μετάξι από το Σουφλί και ράβονται στο χέρι από γυναίκες εξειδικευμένες στη μεταποίηση αυτού του τύπου υφάσματος, δηλώνει υπερήφανος για την ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού στα προϊόντα του, που αποτελούν γι’ αυτόν μέσο έκφρασης. Μεγαλωμένος σε οικογένεια με καλλιτεχνικές καταβολές, με θείο γνωστό γλύπτη και μητέρα πιανίστα, εξειδικεύτηκε στα εικαστικά και το textile design. Έζησε και σπούδασε στο Μιλάνο, όπου αποφοίτησε από την σχολή καλών τεχνών Brera Accademia di Belle Arti di Brera με τίτλους bachelor και master.  Εν συνεχεία επέστρεψε στην Ελλάδα, όπου αφιερώθηκε στην τέχνη της ζωγραφικής. Έγινε γνωστός από ατομικές εκθέσεις, αλλά κυρίως από το fashion design και την αποτύπωση έργων του σε μεταξωτά μαντήλια. Η ιδέα που έγινε τάση Όπως λέει στη «N», δημιούργησε το brand f.g.t.onsilk το 2015, με προσωπικές οικονομίες, σε μια περίοδο που τα capital controls είχαν καθηλώσει την αγορά. Διέβλεψε, ωστόσο, ότι το προϊόν στο οποίο θα εστίαζε το ενδιαφέρον του θα γινόταν τάση. Η ιδέα ήταν να προσεγγίσει το κοινό του με έναν πιο άμεσο τρόπο. Έτσι άρχισε να τυπώνει έργα του σε μεταξωτά υφάσματα που προμηθευόταν από τοπικούς παραγωγούς στο Σουφλί.  Ας σημειωθεί ότι η ανακάλυψη της τεχνητής μεταξωτής ίνας επέφερε σημαντικό πλήγμα στην τοπική οικονομία, ωστόσο τα παραδοσιακά μεταξωτά προϊόντα αποτελούν ακόμη σήμα κατατεθέν του Σουφλίου, όπου δραστηριοποιούνται πολλές μικρές επιχειρήσεις. Ο κ. Τσινταβής τονίζει ότι τα μεταξωτά φουλάρια του παράγονται από 100% ελληνικό μετάξι και απευθύνονται σε κοινό υψηλών απαιτήσεων (με τις τιμές λιανικής να κυμαίνονται από 50 έως 300 ευρώ).  Μιλά για τα υψηλά κόστη , αλλά και για την ποιότητα κατασκευής που καθιστά το ελληνικό μετάξι μοναδικό προϊόν πολυτελείας. Αν και το ντεμπούτο του brand f.g.t.onsilk στην ελληνική αγορά έγινε σε μια περίοδο ύφεσης για την αγορά ένδυσης και αξεσουάρ, που επηρέασε και τα είδη πολυτελείας, εντούτοις βρήκε ανταπόκριση, με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται με έντονα υψηλούς ρυθμούς, αν και η πρώτη πλήρης χρήση είναι αυτή του 2018 και επομένως τα οικονομικά μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα.Σήμερα τα προϊόντα της f.g.t.onsilk, διατίθενται μέσω συλλογών με εννοιολογική προσέγγιση και συμβολισμούς του σχεδιαστή. Είναι unisex και το στοιχείο που τα διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό είναι ότι αποτελούν «φορεμένα έργα τέχνης».  Αναπτύσσουν πωλήσεις κυρίως μέσω του ομώνυμου e-shop, μέσω επιλεγμένων boutique -τόσο στην Αττική όσο και σε νησιά, όπως η Σύρος που διαθέτει ποιοτικό τουρισμό- και σημείων με εικαστικό ενδιαφέρον, όπως π.χ. το πωλητήριο του Ιδρύματος Θεοχαράκη. Νέα προϊόντα Επιπλέον, μια αναπτυσσόμενη δραστηριότητα είναι αυτή των εταιρικών δώρων, όπως σημειώνει ο κ. Τσινταβής, που έχει ήδη συνεργαστεί με τρεις μεγάλες εταιρείες στην Αθήνα και σχεδιάζει να διευρύνει τις συνεργασίες του στο μέλλον. Το επόμενο διάστημα, μάλιστα, θα εντάξει και νέα κατηγορία αξεσουάρ στην f.g.t.onsilk, τις ζώνες, καθώς ήδη εργάζεται στην αποτύπωση σχεδίων σε δέρμα, το οποίο επίσης προμηθεύεται από Έλληνες παραγωγούς, μεριμνώντας και για τη συσκευασία ώστε να είναι φιλική στο περιβάλλον και να προέρχεται από Έλληνες προμηθευτές.  Στρατηγική εξωστρέφειας Μιλώντας για τα σχέδια της f.g.t.onsilk, ο κ. Τσινταβής σημειώνει ότι στόχος είναι τα επόμενα τρία χρόνια να τριπλασιάσει τα σημεία πώλησης στην Ελλάδα, από επτά καταστήματα σήμερα, τοποθετώντας το σήμα του σε νησιά με τουριστική κίνηση, όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη κ.ά., και να μπει στην αγορά των πολυκαταστημάτων, ενώ βασικό πυλώνα της στρατηγικής του αποτελεί η προώθηση του brand στο εξωτερικό και ειδικότερα σε Κύπρο, Ιταλία και Γαλλία με στόχο την ανάπτυξη δύο σημείων πώλησης σε κάθε χώρα. Σημειώνεται ότι η f.g.t.onsilk θα έχει παρουσία στην ελληνική εβδομάδα μόδας AXDW, από 7 έως 10 Νοεμβρίου στην Αθήνα, όπου θα έχει την ευκαιρία να προσεγγίσει δυνητικούς αγοραστές.Let's block ads! (Why?)