Διαθέσιμο από 11/10 το Xiaomi Redmi Note 8 Pro με κάμερα 64 Megapixel

Η Info Quest Technologies, επίσημος διανομέας της Xiaomi για την Ελλάδα και την Κύπρο, προχώρησε στην ανακοίνωση διάθεσης του νέου Xiaomi Redmi Note 8 Pro, του πρώτου smartphone στην Ελλάδα που θα εξοπλίζεται με κύρια κάμερα ανάλυσης 64 Megapixel. Η κύρια κάμερα της συσκευής αποτελείται από συνολικά τέσσερις αισθητήρες με τον κύριο αισθητήρα να είναι ανάλυσης 64 Megapixel πλαισιωμένος από έναν αισθητήρα 8 Megapixel υπέρ-ευρείας γωνίας 120 μοιρών, έναν αισθητήρα μέτρησης βάθους 2 Megapixel και έναν αισθητήρα επίσης 2 Megapixel για macro λήψεις στα δύο εκατοστά. Η εμπρόσθια κάμερα διαθέτει αισθητήρα ανάλυσης 20 Megapixel ενώ το ξεκλείδωμα της συσκευής γίνεται μέσω AI Face Unlock. Στο εσωτερικό του Redmi Note 8 Pro βρίσκεται ο gaming επεξεργαστής MediaTek Helio G90T με ενσωματωμένη τεχνολογία LiquidCool (υγρής ψύξης) για καλύτερη και ταχύτερη ψύξη της συσκευής. Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 4500mAh, η μεγαλύτερη στη σειρά Redmi μέχρι σήμερα, υποστηρίζοντας ταχεία φόρτιση 18W. Αξιοσημείωτο είναι ότι η συσκευή ενσωματώνει και λειτουργία Multifunctional NFC με υποστήριξη Google Pay. Η οθόνη του είναι διαγωνίου 6,53 ιντσών FHD+ με την αναλογία οθόνης-σώματος συσκευής να φτάνει το 91,4% και με εγκοπή τύπου σταγόνας στο επάνω μέρος όπου φιλοξενείται η εμπρόσθια κάμερα. Ο  εξοπλισμός του συμπληρώνεται από επίστρωση Corning Gorilla Glass 5 εμπρός και πίσω. Το Xiaomi Redmi Note 8 Pro θα είναι διαθέσιμο από την Παρασκευή 11/10 σε δύο εκδόσεις: με 6GB RAM και 64GB αποθηκευτικό χώρο στα 289 ευρώ, ενώ η έκδοση με 6GB μνήμη RAM και 128GB αποθηκευτικό χώρο θα κοστίζει 319 ευρώ. Οι χρωματικές εκδόσεις θα είναι δύο: Pearl White και Mineral Grey. Κατά την διάρκεια της ειδικής παρουσίασης της συσκευής έγινε επίσης αναφορά και στην πορεία των συσκευών Xiaomi στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια. Να υπενθυμίσουμε ότι η συνεργασία των Info Quest και Xiaomi ξεκίνησε στις 16/12 του 2016. Σήμερα, η Xiaomi κατέχει ένα μερίδιο 20% της ελληνικής αγοράς smartphones βρισκόμενη στην τρίτη θέση της σχετικής λίστας. Η εταιρεία έχει πετύχει κατά την διάρκεια του 2019 (έως σήμερα) 320.000 πωλήσεις smartphones, ενώ τα τελευταία τρία χρόνια οι σχετικές πωλήσεις έφτασαν τις 800.000 συσκευές. Στον τομέα των wearables η Xiaomi κατέχει στην Ελλάδα μερίδιο 30% της αγοράς όντας το πρώτο brand της κατηγορίας με πωλήσεις 90.000 συσκευών μέσα στο 2019. Ένας άλλος τομέας όπου τα προϊόντα της Xiaomi διαπρέπουν είναι στον τομέα των ηλεκτρικών δίκυκλων με το Mi Electric Scooter να έχει πουλήσει 12.000 τεμάχια μέσα στο 2019. Συνολικά, από την έναρξη της συνεργασίας των Quest και Xiaomi έχουν πουληθεί στην Ελλάδα πάνω από 1,5 εκατομμύριο προϊόντα της κινεζικής εταιρείας. Τέλος, αποκαλύφθηκε ότι σύντομα (εντός του 2019) προγραμματίζεται να ανοίξει ένα ακόμη Mi Store, αυτή την φορά στην Θεσσαλονίκη, ενώ για το 2020 προγραμματίζεται το λανσάρισμα ενός ακόμη καταστήματος στην Κύπρο. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Xiaomi διαθέτει παγκοσμίως πάνω από 2.000 προϊόντα σε διάφορες κατηγορίες, εκ των οποίων πάνω από 200 διατίθενται και στην Ελλάδα. Let's block ads! (Why?)