Βιντεοπαιχνίδια νέας γενιάς στην Gamescom

Η Gamescom δεν χρειάζεται συστάσεις στους λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών αλλά και των νέων τεχνολογιών. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έκθεση προϊόντων διαδραστικής ψυχαγωγίας στον κόσμο, η οποία από τις 20 έως τις 24 Αυγούστου αναμένεται να προσελκύσει χιλιάδες επισκέπτες. Ενδεικτικά μόνο πέρσι επισκέφθηκαν την Gamescom πάνω από 370.000 επισκέπτες: επαγγελματίες και ερασιτέχνες gamers και ειδικοί από τον χώρο των νέων τεχνολογιών αλλά και των τηλεπικοινωνιών, δεδομένου ότι το ίντερνετ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του gaming. Στον τεράστιο εκθεσιακό χώρο των 210.000 τ.μ. πάνω από 1000 εκθέτες παρουσιάζουν φέτος ό,τι νεότερο και πιο καινοτόμο έχουν να προσφέρουν. Aνάμεσά τους παρούσα στην Gamescom είναι και η ελληνική Enarxis Dynamic Media με έδρα στην Αθήνα.Οι υπηρεσίες cloud αλλάζουν ριζικά τα δεδομέναΣτο επίκεντρο της φετινής Gamescom βρίσκεται το λεγόμενο cloud-gaming. Μπορεί να ακούγεται πολύπλοκο αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι, μιας και όλοι πλέον λίγο-πολύ είμαστε εξοικειωμένοι με τις υπηρεσίες cloud. Στην πράξη αυτό που αλλάζει με την εισαγωγή των cloud τεχνολογιών είναι ότι η συμμετοχή στο βιντεοπαιχνίδι αποσυνδέεται από τον σταθερό υπολογιστή. Τα παιχνίδια δεν αποθηκεύονται πλέον σε έναν σκληρό δίσκο αλλά σε έναν απομακρυσμένο κεντρικό διακομιστή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο χρήστης να μπορεί να παίξει το αγαπημένο παιχνίδι του από οποιαδήποτε φορητή συσκευή, laptop, smartphone, tablet ή ακόμη και σε smart-tv, με μόνη προϋπόθεση το γρήγορο και σταθερό ίντερνετ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το cloud-gaming υπάρχει ήδη εδώ και χρόνια, ωστόσο πλέον γίνεται σταδιακά ο κανόνας, με μεγάλες πλατφόρμες όπως η google να επενδύουν συστηματικά σε αυτό.To μεινέκτημα της νέας γενιάς βιντεοπαιχνιδιών είναι βέβαια… ο ίδιος της ο εαυτός. Με άλλα λόγια η απόλυτη εξάρτηση από το ίντερνετ. Με μια αργή ή ασταθή σύνδεση στο διαδίκτυο η εικόνα των βιντεοπαιχνιδιών παγώνει και ο χρήστης δεν μπορεί να συνεχίσει να παίζει από το σημείο που σταμάτησε. Αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις βρίσκονται βέβαια και οι προγραμματιστές. Ο κόσμος του cloud-gaming είναι διαφορετικός, αφού κάθε βιντεοπαιχνίδι πρέπει να προσαρμόζεται στα τεχνικά δεδομένα και τις δυνατότητες της εκάστοτε φορητής συσκευής πχ. ενός smartphone. Αυξάνεται ο τζίρος της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιώνΣε κάθε περίπτωση ο κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών ανθεί. Πέρυσι τα κέρδη της βιομηχανίας gaming αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 11%, με τον τζίρο να αγγίζει τα 2,8 δις ευρώ. Στην περίπτωση της Γερμανίας ωστόσο ο κλάδος δεν τα πάει και τόσο καλά, μιας και τα περισσότερα παιχνίδια και σχετικές εφαρμογές προέρχονται από το εξωτερικό και δεν κατασκευάζονται στη Γερμανία. Oι εκπρόσωποι του κλάδου στη Γερμανία ζητούν πάντως τη στήριξη της γερμανικής κυβέρνησης με στόχο να επενδύσουν πιο δυναμικά στην καινοτομία και τις νέες δυνατότητες που προσφέρει ο επικερδής κόσμος των βιντεοπαιχνιδιών.Κριστίνα Ρέιμαν DW / DpaEπιμέλεια: Δήμητρα Κυρανούδη Let's block ads! (Why?)