Εικόνες δυσφήμησης

Το παράδειγμα της Σαμοθράκης δεν είναι, δυστυχώς, μοναδικό. Την ώρα που η ελληνική οικονομία εξαρτάται από τον τουρισμό, οι εικόνες που παράγει το ελληνικό καλοκαίρι λειτουργούν ως επικοινωνιακός αυτοχειριασμός για έναν κλάδο που βασίζεται πρωτίστως στην καλή φήμη: Δημοφιλείς και ακριβοί τουριστικοί προορισμοί που πνίγονται στα σκουπίδια. Καθυστερήσεις στα αεροδρόμια. Κρούσματα εγκληματικότητας που λαμβάνουν μεγάλη δημοσιότητα. Νησιά που βρίσκονται στο έλεος ενός γερασμένου ακτοπλοϊκού στόλου, με αποτέλεσμα να αποκλείονται στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου. Προτού αρχίσουμε να αναζητούμε νέες οδούς ανάπτυξης, ας φροντίσουμε πρώτα τη βαριά βιομηχανία μας.Let's block ads! (Why?)