Το πολυσυζητημένο πρόσωπο που έφαγε… πόρτα από τον AΝΤ1

Είναι ένα πρόσωπο που έχει συζητηθεί έντονα από την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκε με την ελληνική τηλεόραση ενώ το μόνο σίγουρο είναι ότι ξέρει να κάνει επιτυχίες αλλά όπως φαίνεται και αποτυχίες. Ο λόγος για τον Ατζούν Ιλιτζαλί, τον Τούρκο παραγωγό στον οποίο ανήκει το Survivor αλλά και τα δικαιώματα αρκετών ακόμα παραγωγών μεταξύ των οποίων το «The Voice» και το «Power of Love». Η φετινή σεζόν ήταν καθοριστική για τις σχέσεις του Ατζούν Ιλιτζαλί με τον ΣΚΑΪ, το κανάλι με το οποίο συνεργαζόταν τα τελευταία χρόνια. Οι χαμηλές πτήσεις στα νούμερα του «Survivor» αλλά και του «Power of Love» ανάγκασαν τους ιθύνοντες του καναλιού να ρίξουν ξανά στο τραπέζι των συσκέψεων τους όρους της συνεργασίας τους με τον Ατζούν. Οι «τονωτικές ενέσεις» που έγιναν και στα δυο προγράμματα, απέδωσαν στα νούμερα τηλεθέασης όχι όμως τα αναμενόμενα με αποτέλεσμα να μην φέρουν τα προσδοκώμενα έσοδα στα ταμεία. Το τηλεοπτικό κοινό, γύρισε την πλάτη στα προγράμματα του αλλάζοντας κανάλι δείχνοντας στους ιθύνοντες του καναλιού του Φαλήρου πως έφτασε το τέλος στα τα παντός είδους ριάλιτι. Σύμφωνα με το news.gr, η ρήξη στις σχέσεις του ΣΚΑΪ με τον Ατζούν δεν άργησε να έρθει και έτσι ο Τούρκος παραγωγός χτύπησε άλλες πόρτες προκειμένου να εκθέσει τα προγράμματα του και τις σκέψεις του για την ερχόμενη σεζόν. Μια από τις πόρτες που χτύπησε ήταν και αυτή του Ant1. Οι φήμες περί ενδεχόμενης συνεργασίας του Ant1 με τον Ατζούν «φούντωσαν» το τελευταίο διάστημα και ανέφεραν πως οι υπεύθυνοι του καναλιού δεν θα τον άφηναν να φύγει και πως είχαν δώσει τα χέρια. Το μόνο που έμενε ήταν οι επίσημες ανακοινώσεις. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε και ο Ατζούν Ιλιτζαλί έφαγε... πόρτα από τον Ant1 καθώς ο σταθμός τη νέα σεζόν έχει αποφασίσει να κάνει στροφή στη μυθοπλασία και να εμπλουτίσει το πρόγραμμα του με σειρές και τηλεπαιχνίδια. Οι υπεύθυνοι του καναλιού του Αμαρουσίου έχουν κατανοήσει πως οι τηλεθεατές κουράστηκαν από τα ριάλιτι και επιλέγουν, ειδικά κατά την prime time ζώνη (τη πιο σημαντική και κερδοφόρα για τα κανάλια από άποψης εσόδων διαφήμισης) σειρές και έχουν ήδη κάνει τον ανάλογο προγραμματισμό για την επόμενη τηλεοπτική χρονιά. Let's block ads! (Why?)