Επένδυση 25 εκατ. ευρώ για το αεροδρόμιο Μυκόνου από τη Fraport Greece – έτοιμο το 2021

<!-- --> Αεροδρόμια Επένδυση 25 εκατ. ευρώ για το αεροδρόμιο Μυκόνου από τη Fraport Greece - έτοιμο το 2021 Τατιάνα Ρόκου - 26 Ιούνιος 2019, 09:22 Παραδοσιακή κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική σε ένα σύγχρονο αεροδρομικό περιβάλλον είναι ο στόχος της Fraport. Το έργο ολοκληρώνεται το 2021 και θα έχει τη δυνατότητα να καλύψει έως και 1 εκατ. αφίξεις, που αποτελεί και το στόχο για το 2026. <!-- Lorel ipsum Ο κ. Philippe Chereque, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus, του χορηγού αυτής της μελέτης. Ομιλία του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλου Γερουλάνου στην 41η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Ξ.Α- --> Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 24 Ιουνίου στη Μύκονο η Fraport Greece παρουσίασε τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του νέου αεροδρομίου Μυκόνου, παρουσία εκπροσώπων τοπικών αρχών, τοπικής κοινωνίας, επιχειρηματιών και συνεργατών από τον ευρύτερο κλάδο της αεροναυτιλίας και των κατασκευών.Τα σχέδια που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό ανέδειξαν τη βασική φιλοσοφία πίσω από την νέα όψη του αεροδρομίου Μυκόνου που θα συνδυάζει τη σύγχρονη αρχιτεκτονική με τον παραδοσιακό χαρακτήρα των Κυκλάδων.Το αεροδρόμιο στη σημερινή του εικόνα.Η πρόκληση για τις ομάδες εργασίας των αρχιτεκτονικών γραφείων που ανέλαβαν το έργο, K-STUDIO και ΒΕΤΑPLAN, ήταν μεγάλη, καθώς κλήθηκαν να δώσουν μια ενιαία μορφή σε ένα κτίριο που -από το 1971 οπότε και θεμελιώθηκε- αποτέλεσε αντικείμενο συνεχών επεκτάσεων και αναδιαρρυθμίσεων. Στόχος ήταν να δοθεί ένας ενιαίος χαρακτήρας στις όψεις του κτιρίου, ο οποίος θα έχει αναφορά στις ιδιαίτερες μορφολογικές αρχές της μυκονιάτικης αρχιτεκτονικής, αλλά ταυτόχρονα θα ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ενός μοντέρνου αεροδρομίου.Εμπνευσμένη από τους περιστερώνες του Αιγαίου, τα χαρακτηριστικά αυτά κτίρια λαϊκής αιγαιοπελαγίτικης αρχιτεκτονικής, η σχεδιαστική προσέγγιση “παντρεύει” την παράδοση της Μυκόνου με την μοντέρνα- σύγχρονη πλευρά της. Έτσι, το 2021 όταν ολοκληρωθεί το αεροδρόμιο θα αποτελεί συνέχεια της αισθητικής και της αρχιτεκτονικής του τοπίου προσκαλώντας τους ταξιδιώτες και χρήστες του να ανακαλύψουν το νησί και μέσα από το αεροδρόμιό του. “Τα τρία χαρακτηριστικά της μυκονιάτικης αρχιτεκτονικής, το ‘μαλακό’ λευκό, οι περιφραγμένες αυλές και οι κυκλαδίτικοι περιστερώνες συνυπάρχουν στα σχέδια του νέου αεροδρομίου”, δήλωσαν οι αρχιτέκτονες κ.κ. Δημήτρης Καραμπατάκης και Θωμάς Αμαριανός. Ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Alexander Zinell. Ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Alexander Zinell ανέφερε στο πλαίσιο της εκδήλωσης: “Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του νέου αεροδρομίου Μυκόνου ο οποίος συνδυάζει το όραμα όχι μόνο της εταιρείας αλλά και της τοπικής κοινωνίας, καθώς η πρόταση αυτή είναι αποτέλεσμα των συζητήσεων και του ανοιχτού διαλόγου μαζί τους. Το νέο αεροδρόμιο Μυκόνου το 2021 θα αποτελεί συνώνυμο της κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής. Μέχρι σήμερα έχουμε υλοποιήσει μια σειρά αναβαθμίσεων σε λειτουργικό κυρίως επίπεδο, ενώ τα κατασκευαστικά έργα συνεχίζονται απρόσκοπτα. Με την ολοκλήρωσή τους σε δυο χρόνια και συνολικές επενδύσεις ύψους 25 εκατ. ευρώ, το αεροδρόμιο της Μυκόνου θα αναδειχθεί σε ένα από τα πλέον σύγχρονα αεροδρόμια- μια πύλη τουρισμού εφάμιλλη του πανέμορφου αυτού τόπου”.Ο δήμαρχος Μυκόνου, κ. Κωνσταντίνος Κουκάς.“Ψάχνουμε την ισορροπία στη συνεργασία μεταξύ του ιδιωτικού οικονομικού φορέα και της δημόσιας διοίκησης” δήλωσε στην ομιλία του ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ενώ ο δήμαρχος Μυκόνου, κ. Κωνσταντίνος Κουκάς ανέφερε ότι το αεροδρόμιο Μυκόνου εμφάνισε επιβατική αύξηση 16% στο α’ 5μηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2018, υποδεχόμενο 220.000 επιβάτες, από 198.000.Ο Rolf Klitscher, Project Manager του έργου.Υπενθυμίζεται πως εκτός από την ανακαίνιση του αεροσταθμού, τα σχέδια της Fraport Greece για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Μυκόνου μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν, όπως τα ανέπτυξε σε σχετική παρουσίαση ο Rolf Klitscher, Project Manager του έργου: Επέκταση στη βόρεια πλευρά του υφιστάμενου κτιρίου συνολικής επιφάνειας 2.000 τ.μ., η οποία θα στεγάσει το νέο τμήμα αφίξεων του αεροδρομίου. Επέκταση κατά 500 τ.μ. του υφιστάμενου κτιρίου για τη δημιουργία περισσοτέρων πυλών αναχώρησης (7 από 6 σήμερα) Πλήρη αναδιαμόρφωση – ανακαίνιση των εσωτερικών χώρων Δημιουργία νέων εμπορικών καταστημάτων και εστίασης στο χώρο των αναχωρήσεων (700 τ.μ. για εμπορικά καταστήματα και 1.000 τ.μ. για εστίαση). Πλήρη ανακαίνιση των υφιστάμενων χώρων υγιεινής Δημιουργία δύο νέων χώρων διακεκριμένων επιβατών. Τοποθέτηση νέου αυτοματοποιημένου συστήματος διαχείρισης αποσκευών Επανασχεδιασμό ολόκληρης της περιοχής κυκλοφορίας οχημάτων στην είσοδο του αεροσταθμού. Let's block ads! (Why?)