Επικοινωνία και σχέσεις με τον τύπο και την τουριστική αγορά

<!-- --> Επικοινωνία και σχέσεις με τον τύπο και την τουριστική αγορά 11 Φεβρουάριος 2019, 15:03 Τα στελέχη των τουριστικών επιχειρήσεων που έχουν αναλάβει την επικοινωνία αλλά και την ανάπτυξη σχέσεων με δημοσιογράφους και συνεργάτες των επιχειρήσεων τους έχουν την ανάγκη να κατανοήσουν τον ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης και αντιμετώπισης τους. Στο σεμινάριο αυτό θα μάθετε όλα αυτά που πρέπει να εφαρμόζετε για να έχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα. Το νέο αυτό σεμινάριο του TravelDailyNews με θέμα την σωστή επικοινωνία και την ανάπτυξη σχέσεων με τον τύπο, δημοσιογράφους, bloggers κτλ., αλλά και με την τουριστική αγορά διοργανώνεται για πρώτη φορά στην Αθήνα. TravelDailyNews Hospitality Seminars «Επικοινωνία και σχέσεις με τον τύπο και την τουριστική αγορά» Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019 AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα Εισηγητές: Βίκυ Καραντζαβέλου Δημοσιογράφος, Μ.Β.Α. University of Wales, Cardiff Business School, συνιδρύτρια του δικτύου TravelDailyNews Media Network Αλεξία Χαρούπα Hospitality Consultant, M.B.A. UET – The European University for Tourism Όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από επικοινωνία και από ανάπτυξη σχέσεων τόσο με τον τύπο όσο και με τις υπόλοιπες τουριστικές επιχειρήσεις που αποτελούν είτε συνεργάτες, είτε προμηθευτές, είτε πελάτες τους. Ο τύπος τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει ιδιαίτερα με την έλευση του νέου επικοινωνιακού παραδείγματος του Νέου Τύπου ή New Media, όπως το νέο αυτό μόρφωμα είναι ευρέως γνωστό. Τα New Media αποτελούνται κατά βάση από τους Influencers όπως bloggers, instagramers και λοιπούς που είτε έρχονται εκείνοι σε επικοινωνία μαζί μας με στόχο την προβολή της επιχείρησης μας ζητώντας ανταλλακτικές υπηρεσίες είτε και χρήματα, είτε οι επιχειρήσεις αναζητούν τους καλύτερους για να τους χρησιμοποιήσουν ως μέσο προβολής τους. Όμως η όλη διαδικασία ‘κρύβει’ πολλά μυστικά και καμιά φορά δεν είναι καθόλου κερδοφόρα για την επιχείρηση μας, όπως ίσως πιστεύουμε. Επίσης, στην προσπάθεια ανάπτυξης σχέσεων με τον τύπο πολλές επιχειρήσεις κάνουν λάθη με αποτέλεσμα να μην εισπράττουν το βέλτιστο από αυτή την σχέση.  Ιδιαίτερα θέματα που θα αναδειχθούν είναι η «θωράκιση» του ξενοδοχείου μας επικοινωνιακά. Πως, δηλαδή, δημιουργούμε περιεχόμενο και μια πειστική ιστορία για το ξενοδοχείο μας και τον εαυτό μας; Τί είναι και πως χτίζουμε μια signature story, ιστορία τόσο ξεχωριστή όσο η υπογραφή μας, και ποιο είναι το αφήγημα που προσκαλούμε τον καλεσμένο να ζήσει; Ακόμα, πώς μπορούμε μέσω επικοινωνιακών τεχνασμάτων να προσελκύσουμε νέο πελατολόγιο, να μετατρέψουμε τους υπάρχοντες πελάτες σε συναισθηματικά συνδεδεμένους πελάτες, και να γίνουμε στο δημοσιογραφικό ενδιαφέρον πιο θελκτικοί; Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην άρτια επικοινωνία των USPs (Unique Selling Points) των ξενοδοχείων και σε εκείνες τις εκφάνσεις και τεχνικές επικοινωνίας και περιεχομένου που συντελούν στην ενίσχυση της μοναδικότητας της επιχείρησης και στην ενδυνάμωση της ανταγωνιστικής της έλξης. Περιπτωσιολογικές αναλύσεις ξενοδοχείων που ενορχηστρώνουν τέτοιες τακτικές και ενθουσιάζουν τύπο και καλεσμένους, θα παρουσιαστούν. Σκοπός: - Η γνώση της λειτουργίας του τύπου - Η γνώση των New Media και των ιδιαιτεροτήτων τους - Η συγγραφή σωστών Δελτίων Τύπου, προσκλήσεων κτλτ - Η σωστή διοργάνωση Συνεντεύξεων Τύπου και διαφόρων εκδηλώσεων - H άρτια επικοινωνία της μοναδικότητας του ξενοδοχείου - Η δημιουργία περιεχομένου που θα ενθουσιάσει Τύπο και πελάτες - Η ανταπόκριση/ απάντηση του ξενοδοχείου στο νέο μεντιακό περιβάλλον  Θέματα: • Ανάλυση του τύπου και των New Media • Αξιολόγηση του τύπου και εύρεση των καταλληλότερων μέσων • Συγγραφή Δελτίων Τύπου και Προσκλήσεων • Διοργάνωση Εκδηλώσεων για τον Τύπο και της τουριστικής αγορά • Διοργάνωση Ταξιδίων Εξοικείωσης  • Διοργάνωση Workshops • Χρήση των social media • Δημιουργία περιεχομένου  • Η σωστή επικοινωνία των Unique Selling Points • Η «θωράκιση» του ξενοδοχείου επικοινωνιακά • Ενδυνάμωση της θελκτικότητας της επιχείρησης για το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον Σε ποιους απευθύνεται: Σε όλους τους εργαζομένους στον κλάδο του τουρισμού, που έρχονται σε επαφή με πελάτες, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, και γενικά σε όλους τους υπαλλήλους του τουρισμού που θέλουν να αναπτύξουν σχέση με τον τύπο όπως υπεύθυνους marketing, διευθυντικά στελέχη, υπεύθυνους τύπου κτλ. Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου: - Θα γνωρίσετε πως πρέπει να διαχειρίζεστε τον τύπο και τα New Media - Θα βελτιωθεί η σχέση σας με την τουριστική αγορά - Θα μάθετε πως να αναζητάτε συνεργάτες από την τουριστική αγορά Εισηγητές: Η Βίκυ Καραντζαβέλου είναι συνιδρύτρια της Travel Media Applications, έχει αναλάβει την γενική διεύθυνση και την οικονομική διαχείριση της εταιρείας. Έχει επίσης τον ρόλο του Αρχισυντάκτη στις ηλεκτρονικές εφημερίδες της εταιρείας TravelDailyNews International και TravelDailyNews Greece & Cyprus. Είναι μέλος του Διεθνούς Συνδέσμου e-marketing Association, του Συνδέσμου Ελληνίδων στον Τουρισμό, και του Συλλόγου Αποφοίτων Τμημάτων Τουριστικών Επιχειρήσεων των Τ.Ε.Ι. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια τουρισμού από το ΕΚΕΠΙΣ και διδάσκει πάνω από 20 χρόνια θέματα τουρισμού σε καταρτιζόμενους ΚΕΚ αλλά και σε πολλά ενδοεπιχειρισιακά προγράμματα. Πρόσφατα ξεκίνησε συνεργασία με τον Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας και διδάσκει «Press and Travel Trade Relations”. Συμμετέχει τα τελευταία 20 χρόνια σε πολλές Διεθνής Εκθέσεις τουρισμού ανά τον κόσμο και σε Ταξίδια Εξοικείωσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού. Η Αλεξία Χαρούπα είναι Hospitality Consultant, απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με κατεύθυνση Marketing και Επικοινωνία, και του προγράμματος MBA του UET – The European University for Tourism του Μιλάνο. Έχει διατελέσει Concierge στην ξενοδοχειακή μονάδα Costa Navarino και στο Katikies Hotel Santorini, καθώς και Assistant Guest Relations Manager στο Pomegranate Wellness Spa Hotel. Είναι η εμπνευστής και δημιουργός του “The Storytelling Hotel”, για το οποίο βραβεύθηκε στην κατηγορία Ερευνητικό & Συγγραφικό έργο για τον τουρισμό (ενότητα: Στρατηγική & Καινοτομία) στα Tourism Awards 2016 σε συνέργεια με την Costa Navarino. Διακρίθηκε ανάμεσα στους TOP 10 European Finalists στον Τρίτο Ετήσιο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Edcom της EACA (European Association of Communication Agencies) και αναδείχθηκε Best Hotel Management Consultant στα Greek Hospitality Awards 2017. Συστηματική της ενασχόληση είναι το branding narrative management ξενοδοχείων, η experience economy, καθώς και η δημιουργία storytelling και wow factors στο πεδίο της φιλοξενίας.  Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews: “A life-changing experience!” Ειρήνα Ξανθοπούλου, Guest Relations Manager, Minois Village Hotel Suites & Spa “Αν και 8ώρης διάρκειας νομίζεις ότι θα κουραστείς, το σεμινάριο είναι πάρα πολύ ευχάριστο και επιμορφωτικό.” Δανάη Ιωαννίδου, Ιδιοκτήτης, Athens Tours Greece “Σημαντικά πράγματα δοσμένα με εξαιρετικό τρόπο.” Ηλίας Χατζής, Στέλεχος, Axos Travel “Ουσιαστικό, περιεκτικό, ευχάριστο και αποτελεσματικό σεμινάριο.” Ευγενία Κονδυλοπούλου, Ιδιοκτήτης, Mykonos Yachting “Ένα επιμορφωτικό,‘θεωρητικό’ σεμινάριο με πρακτικές όμως εφαρμογές” Ελευθερία Κυβετού, Ιδιοκτήτης, Athina Apts “Αρκετά ενδιαφέρον σεμινάριο διότι μας προσφέρει ένα εργαλείο για να μπορέσουμε να διευκρινίσουμε και να  εντοπίσουμε με ποιο τρόπο να προσεγγίσουμε τις πωλήσεις και γενικώς την επικοινωνία.” Σοράγια Κιλιντζιράκη - Λαμπράκη, Business Development Manager, Amphitrion Prisma Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:   Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα Ημερομηνία διεξαγωγής: Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019  Ώρα έναρξης: 09:00  Ώρα λήξης: 17:00 Κόστος συμμετοχής: Εγγραφή 80,00 Ευρώ  Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ  Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ  Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής. Εγγραφή 70,00 Ευρώ  Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ  Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ  Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.  Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: [email protected] Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα. 11 Φεβρουάριος 2019, 15:03