Μια Moto Guzzi… παντός εδάφους

Αυτή είναι η Moto Guzzi V85 TT που παρουσίασε το εργοστάσιο του Mandello del Lario στην έκθεση EICMA 2018. Μια on-off μοτοσικλέτα που υπόσχεται να μεταφέρει με ασφάλεια τον αναβάτη της ακόμα και στις πιο δύσβατες διαδρομές. Άλλωστε το «TT» που περιέχει στην ονομασία του μοντέλο προκύπτει από τις λέξεις «Tutto Terreno» - «για όλα τα εδάφη». Όπως λέει η ιταλική εταιρεία, πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που απευθύνεται σε όλους τους αναβάτες, ανεξαρτήτως ηλικίας και εμπειρίας. Το πλαίσιο της V85TT είναι ατσάλινο και έχει κάποια στοιχεία χωροδικτυώματος που εντοπίζονται κυρίως μπροστά, στο σημείο που δένει ο κινητήρας, αλλά και στο πίσω μέρος, στο υποπλαίσιο. Το βάρος της μοτοσικλέτας χωρίς υγρά είναι στα 208 κιλά, ενώ πλήρης υγρών, έτοιμη για λειτουργία ζυγίζει 229 κιλά. το πακέτο των αναρτήσεων περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών που διαθέτει ρυθμίσεις προφόρτισης του ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς, ενώ πίσω υπάρχει ένα μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Την πέδηση έχουν αναλάβει δύο δίσκοι 320 χιλιοστών με δύο τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Στο κομμάτι του κινητήρα συναντάμε ένα ολοκαίνουργιο εγκάρσια τοποθετημένο (σήμα κατατεθέν της εταιρίας) αερόψυκτο V2 μοτέρ χωρητικότητας 853 κ. εκ. το οποίο αποδίδει 80 ίππους @ 7.750 σ.α.λ. και 80 Nm ροπής @ 5.000 σ.α.λ. Εφοδιάζεται με γκάζι ride-by-wire, ενώ διαθέτει τρία modes απόδοσης: Road, Rain και Off-Road, τα οποία επηρεάζουν τόσο τη λειτουργία του ABS όσο και αυτή του traction control. [embedded content] H V85 TT διαθέτει επίσης cruise control, ενώ ο πίνακας οργάνων της αποτελείται από μια έγχρωμη οθόνη TFT που παρέχει στον οδηγός της πληθώρα πληροφοριών. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα σύνδεσης της με έξυπνες συσκευές μέσω μιας πλατφόρμας multimedia που η Moto Guzzi ονομάζεται «MIA». Πέρα από το γεγονός ότι ο αναβάτης μπορεί μέσω αυτής να διαχειρίζεται κλήσεις, τραγούδια, αλλά και να έχει πλοήγηση, η «MIA» του παρέχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με την ECU της μοτοσικλέτας και να έχει επιπρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργική της κατάσταση.