Κι όμως, ο Γκαστόνε υπάρχει στ’ αλήθεια…

Ο τύπος έχει το κοκαλάκι της νυχτερίδας ή αν έχει κοτέτσι θα του γεννάνε και τα κοκόρια του. Μόνον με κάτι τέτοιες παροιμίες μπορεί να περιγραφεί η απίστευτη συγκυρία περιστάσεων, αποστάσεων, χρόνου και ταχύτητας που έδωσαν την απίστευτη βίντεο-σεκάνς που ανέβασε στο Ίντερνετ ο βλόγκερ Hammy Moto.Ο άνθρωπος που, αποδεδειγμένα πλέον, αποτελεί τη σύγχρονη ενσάρκωση του τυχεράκια Γκαστόνε Ντακ. Το βίντεο τραβήχτηκε ενώ ο βλόγκερ μας (vlogger = video blogger, βίντεο-ιστολόγος) οδηγούσε σε έναν αυτοκινητόδρομο της Νότιας Καλιφόρνια. Το τιμόνι της Z1000 φαίνεται να μπαίνει σε μια βίαιη ταλάντωση (κοσκίνισμα ή tank slapping) που καταλήγει σε πτώση της μοτοσυκλέτας και του αναβάτη προς τα δεξιά, ακριβώς την ώρα που περνούσαν δίπλα από ένα φορτηγό με ρυμουλκούμενο!Η συνέχεια θα ταίριαζε άνετα σε σκηνή δράσης του Deadpool, αφού ο ήρωάς μας σερνόμενος στην άσφαλτο, περνάει κάτω από το ρυμουλκούμενο -αποφεύγοντας μια ντουζίνα ρόδες με φάρδος καθεμιά όσο το κορμί του- και  καταλήγει στο παρόδιο χαντάκι, με το Ζήτα του από κοντά.Παρότι χωρίς πλήρη ρουχισμό ασφαλείας (φοράει μόνον κράνος, γάντια και τζάκετ, απλό παντελόνι και ελβιέλες), σηκώνεται και απομακρύνεται πεζός, ενώ θα «έπρεπε» να έχει μετατραπεί σε ένα ζωικό τατουάζ της ασφάλτου –σαν κι αυτά που συχνά-πυκνά βλέπουμε στους ελληνικούς δρόμους.Χωρίς τη βίντεο-μαρτυρία, αν περιέγραφε το συμβάν, είτε θα προσλαμβανόταν άμεσα σαν κασκαντέρ, είτε θα κατέληγε σε κάποιο ίδρυμα για εξετάσεις.Είχε το κοκαλάκι της νυχτερίδας. Επειδή όμως αποδράσεις σαν κι αυτές τυχαίνουν μία στο εκατομμύριο (και πολύ λέμε), το καλύτερο που μπορεί να κάνει κανείς, είναι να μάθει πώς να αποφεύγει το κοσκίνισμα του τιμονιού και πώς να αντιδράσει αν τελικά χρειαστεί να το αντιμετωπίσει.Είναι πολύ απλό: χαλαρώνουμε τα χέρια μας, δεν σφίγγουμε ποτέ το τιμόνι –κι αν παρόλα αυτά βρεθούμε στην ανάγκη, χαλαρώνουμε και αφήνουμε την ταλάντωση να εκτονωθεί. Σε καμία περίπτωση δεν αντιπαλεύουμε το κοσκίνισμα με τη δύναμη των χεριών μας.Την δε έναρξη του κοσκινίσματος προκάλεσε ο ίδιος ο οδηγός για τον ίδιο λόγο, σφίγγοντας το τιμόνι. Μόνον με χαλάρωση των χεριών μπορεί το φαινόμενο να μην αρχίσει ή να εκμηδενιστεί ενώ συμβαίνει.Οι σωστές αντιδράσεις ακούγονται ίσως «αφύσικες» και γι' αυτό χρειάζεται εκπαίδευση ώστε να ενσωματωθούν στις στάνταρ λειτουργίες της οδήγησής μας.Δείτε το βίντεο:[embedded content]Let's block ads! (Why?)