Aprilia Racing: Ένας V4 στα… τέσσερα!

Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε κάτι ανάλογο αφού και στο παρελθόν έχουμε δει κινητήρες μοτοσικλετών να μπαίνουν σε μονοθέσια, smartάκια και άλλα ελαφριά τετράτροχα μετατρέποντάς τα σε πυραύλους εδάφους-εδάφους. Εδώ όμως έχουμε μια επίσημη συνεργασία, αυτή της ιταλικής Wolf Racing Cars και της Aprilia.Η Wolf Racing Cars βγάζει το ψωμί της κατασκευάζοντας αγωνιστικά πρωτότυπα τα οποία είναι πολύ δημοφιλή στους αγώνες στην Ιταλία και συμμετέχουν σε αναβάσεις αλλά και αγώνες αντοχής. Για το 2018 η εν λόγω ιταλική εταιρία ανέλαβε να εφοδιάσει με δικά της πρωτότυπα το ομώνυμο Ιταλικό Πρωτάθλημα μετατρέποντάς το ουσιαστικά σε ενιαίο.Για τον κινητήρα του Wolf GB08 Thunder, όπως ονομάζεται, η Wolf Racing Cars δεν χρειάστηκε να κοιτάξει και πολύ μακριά, περιορίστηκε εντός συνόρων και επέλεξε στα σίγουρα για προμηθευτή κινητήρων την Aprilia. Το μόσχευμα ανήκει στην superbike RSV4 και είναι ο πανίσχυρος V4 των 1.000 κ.εκ. Λέμε στα σίγουρα γιατί ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει ουκ ολίγες επιτυχίες με την χάρη του να έχει φτάσει ακόμη και στο MotoGP.Με αυτόν το κινητήρα στα σπλάχνα της αγωνιστικής RSV4, η Aprilia έχει κερδίσει τέσσερα πρωταθλήματα Κατασκευαστών και τρία ακόμη Αναβατών, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike τα τελευταία χρόνια. Είναι όπως καταλαβαίνετε από τους πιο πετυχημένους των τελευταίων ετών.Με την απόδοση στην στάνταρ μορφή του να ξεπερνά οριακά τους 200 ίππους, ο κινητήρας των σχεδόν 1.000 κ.εκ. ταιριάζει γάντι στο πρωτότυπο της Wolf Racing Cars όντας ελαφρύς και πολύ μαζεμένος σε διαστάσεις. Θα προετοιμαστεί φυσικά για χρήση σε τετράτροχο όχημα με την Wolf Racing να αναφέρει ως κριτήριο επιλογής και το πολύ λογικό κόστος σε σχέση με την απόδοση που προσφέρει ο V4.Αν σας ενδιαφέρει να γνωρίζετε ή τυχαίνει να είστε στην Ιταλία εκείνο το διάστημα, το πρωτάθλημα ξεκινά την 1η Ιουνίου με την Monza να φιλοξενεί τον πρώτο από τους έξι αγώνες.Let's block ads! (Why?)