H Google κέρδισε τη μάχη των διαφημίσεων- απογειώθηκαν τα κέρδη

Οι διαφημιστές συνέχισαν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην Google και ο διαδικτυακός κολοσσός είδε έσοδα και κέρδη να απογειώνονται το πρώτο τρίμηνο, παρά τις αυξημένες δαπάνες. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, που δόθηκαν στη δημοσιότητα, τα διαφημιστικά έσοδα της Alphabet (μητρικής της Google) αυξήθηκαν 24% στα 26,6 δισ. δολάρια, ενώ τα έσοδα από άλλες πηγές ήταν 150 εκατ. δολάρια, ενισχυμένα κατά 14% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017. Τα καθαρά κέρδη έκαναν «άλμα» 73% στα 9,3 δισ. δολάρια από 5,4 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Ήταν η μεγαλύτερη αύξηση κερδών από το τέταρτο τρίμηνο του 2009. Ώθηση στα κέρδη έδωσε μεταξύ άλλων μία αλλαγή στους λογιστικούς κανόνες και ειδικότερα στην εγγραφή της αξίας χρεογράφων. Αυτή υπολογίζεται ότι πρόσθεσε στην κερδοφορία περί τα 3 δισ. δολάρια. Οι δαπάνες της προς εταίρους, όπως η Apple, προκειμένου να κατευθύνουν περισσότερους χρήστες κινητών τηλεφώνων στη μηχανή αναζήτησης της Google, αυξήθηκαν 35% στα 6,3 δισ. δολάρια, ενώ οι κεφαλαιουχικές δαπάνες της εταιρείας ανήλθαν στα 7,3 δισ. δολάρια και ήταν υπερτριπλάσιες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνη του 2017. Αυτές περιλαμβάνουν τη διάθεση 2,4 δισ. δολάρια για την αγορά κτιρίου στη Νέα Υόρκη και επενδύσεις σε κέντρα δεδομένα και υποθαλάσσια καλώδια. naftemporiki.gr