Hyundai Santa Fe 2018: Generation Next

Οι Κορεάτες συστήνουν την νέα, τέταρτη γενιά του Santa Fe η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, με την υπόσχεση πέρα από την συνολικά αναβαθμισμένη υπόστασή του σε κάθε επίπεδο, να επαναπροσδιορίσει τα μέτρα της κατηγορίας των επταθέσιων SUV σε επίπεδο ευρυχωρίας αλλά και να προσφέρει μια ολιστικά πιο ολοκληρωμένη πρόταση με την συνδρομή νέων συστημάτων άνεσης ασφάλειας και υποβοήθησης. Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση το Santa Fe υπακούει στις τελευταίες σχεδιαστικές εξελίξεις των Κορεατών όπως αυτές εκφράστηκαν στο «μικρό» Kona και οι οποίες του εξασφαλίζουν ένα πιο σύγχρονο και επιβλητικό χαρακτήρα εναρμονισμένο με την θέση του στην κορυφή της γκάμας της Hyundai. Παράλληλα με την νέα αισθητική γραμμή, το νέο Santa Fe έχει αυξήσει τις διαστάσεις του τόσο κατά μήκος όσο και κατά πλάτος με τα αντίστοιχα μεγέθη να φτάνουν σε 4,47 και 1,89 μέτρα, αντιστοίχως του, προς όφελος της άνεσης των επιβατών. Εκείνοι που βρίσκονται στη δεύτερη σειρά καθισμάτων από επιπλέον 3,8 εκατοστά για τα κάτω άκρα τους ενώ, αυξημένος είναι και ο χώρος καθ΄ύψος για τους επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων. Επιπλέον, αυξημένη είναι και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ η οποία ξεκινά από τα 625 λίτρα. Παράλληλα με τη βελτιωμένη ευρυχωρία και την νέα σχεδίαση, το κορεατικό SUV επωφελείται στο εσωτερικό του από αναβαθμισμένο εξοπλισμό που αποτελείται από μια μεγαλύτερη επτά η προαιρετικά οκτώ ιντσών οθόνη για το infotainment το οποίο ενσωματώνει λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto, σύστημα πλοήγησης και ένα ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη TFT πέντε ιντσών στο κέντρο του. Αναβαθμισμένος είναι και εξοπλισμός ασφάλειας και υποβοήθησης καθώς ενσωματώνει την ομπρέλα συστημάτων ασφάλειας της Hyundai Smart Sense στην οποία περιλαμβάνονται και πολλοί νεολογισμοί όπως η επέκταση της λειτουργίας του συστήματος αυτόνομης πέδησης και κατά την οπισθοπορεία καθώς και ένα νέο σύστημα το οποίο επιγράφεται Safety Exit Assist και κλειδώνει στιγμιαία τις πίσω πόρτες σε περίπτωση που ανιχνεύσει κινούμενο διερχόμενο όχημα στην τροχιά τους η οποία μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τους επιβαίνοντες. Στην αθέατη πλευρά του, το Santa Fe υπόσχεται αυξημένη στρεπτική ακαμψία αλλά και περισσότερη προστασία σε ενδεχόμενο σύγκρουσης χάρη στην χρήση κατά 57% υπερυψηλής αντοχής χάλυβα στην κατασκευή, όντας παράλληλα και ελαφρύτερο σε σχέση με τον προκάτοχό του. Στις επιλογές κινητήρων θα βρεθούν μία επιλογή βενζίνης με χωρητικότητα 2,4 λίτρων ισχύος 185 και δύο επιλογές diesel. Η εισαγωγική diesel έκδοση εξοπλίζεται με πρόκειται για πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων διαθέσιμο σε δύο εκδοχές ισχύος 150 και 182 ίππων, ενώ την κορυφαία έκδοση ισχύος του SUV θα εξοπλίζει 2,2 λίτρων diesel μοτέρ με ισχύ 197 ίππων. Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει η παρουσία συστήματος τετρακίνησης το οποίο υπόσχεται να μεταβάλλει την κατανομή ροπής μεταξύ των δύο αξόνων αναλόγως τις εκάστοτε συνθήκες.