Μεγάλης κλίμακας πρόγραμμα διαμοιρασμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Σιγκαπούρη

Η Σιγκαπούρη εκκίνησε την Τρίτη το πρώτο της, μεγάλης κλίμακας πρόγραμμα διαμοιρασμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μέσω του οποίου ελπίζει να παρέχει περισσότερες επιλογές μετακίνησης στους πολίτες τους, μειώνοντας την ανάγκη για αγορά δικών τους αυτοκινήτων.Η υπηρεσία, την οποία θα διαχειρίζεται για μια δεκαετία η BlueSG, που υπάγεται στη γαλλική Bollore Group, εντάσσεται στο πλαίσιο των σχεδιασμών για μείωση των οχημάτων στον δρόμο και αύξηση της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς.Όπως σημειώνει το Reuters, η πόλη- κράτος είναι ένα από τα ακριβότερα μέρη στον κόσμο όσον αφορά στην ιδιοκτησία αυτοκινήτου, και τον Οκτώβριο είχε ανακοινωθεί ότι δεν θα επιτραπεί περαιτέρω αύξηση του αριθμού οχημάτων από τον Φεβρουάριο, λόγω έλλειψης γης και των κινήσεων για εξέλιξη και ανάπτυξη του συστήματος μαζικών μεταφορών της. Επίσης, ενθαρρύνεται η δοκιμή διαφόρων τεχνολογιών αυτόνομων αυτοκινήτων.Η Bollore «τρέχει» παρόμοια προγράμματα διαμοιρασμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων και σε άλλες πόλεις, όπως το Παρίσι, το Μπορντώ και η Λυών στη Γαλλία, η Ινδιανάπολη και το Λος Άντζελες στις ΗΠΑ και το Τορίνο στην Ιταλία.Ήδη περίπου 80 οχήματα και 32 σταθμοί φόρτισης είναι έτοιμα για δημόσια χρήση, ανακοίνωσε η BlueSG την Τρίτη. Τα σχέδιά της περιλαμβάνουν έναν στόλο 1.000 ηλεκτρικών οχημάτων και 2.000 σταθμών φόρτισης ως το 2020. Σύμφωνα με την εταιρεία, η υπηρεσία της Σιγκαπούρης θα γίνει το δεύτερο μεγαλύτερο πρόγραμμα διαμοιρασμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά το Παρίσι. Ωστόσο, δεν αποκαλύφθηκαν λεπτομέρειες σχετικά με το πόσο μπορεί να κοστίζει το όλο πρόγραμμα- αν και η κυβέρνηση της Σιγκαπούρης παρέχει ως ένα βαθμό χρηματοδότηση για τις σχετικές υποδομές.Τα αυτοκίνητα της BlueSG είναι δίθυρα και μπορούν να μεταφέρουν τέσσερα άτομα, ενώ λειτουργούν με μπαταρίες που παρέχουν αυτονομία 200 χλμ με πλήρη φόρτιση. Οι ενδιαφερόμενοι εγγράφονται σε ένα από δύο πλάνα συμμετοχής και χρεώνονται είτε 0,33 δολάρια Σιγκαπούρης το λεπτό με ετήσια συνδρομή, είτε 0,50 το λεπτό. Σύμφωνα με τη BlueSG, 2.000 μέλη είχαν εγγραφεί ήδη από πριν την εκκίνηση του προγράμματος.