Premium αναβαθμίσεις των Tiger 1200 και 800 για το 2018

Οι δύο Tiger παρότι πρόσφατα είχαν δεχτεί σημαντικές αναβαθμίσεις, εμφανίζονται το 2018 ριζικά ανανεωμένες και βελτιωμένες.Ακόμη και το Explorer που είχε πρόσφατα υιοθετήσει (στην κορυφαία του έκδοση) τις εντυπωσιακές ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP, υπέστη ριζική ανανέωση τόσο οπτική όσο και ουσιαστική σε κινητήρα, πλαίσιο και τεχνολογικό εξοπλισμό του - εξαιτίας φυσικά του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνισμού.Πρώτη αλλαγή στη 1200 είναι η εγκατάλειψη του ονόματος Explorer. Η “μεγάλη” ονομάζεται πλέον απλά «Tiger 1200». Περιλαμβάνει έξι εκδόσεις που καλύπτουν τόσο τη χρήση στην άσφαλτο (4) όσο και στο χώμα (2).Οι πρώτες είναι αυτές με τα ακρωνύμια XR, Xrx, XRx low (με χαμηλή σέλα κυμαινόμενου ύψους από 815 ως 835 χιλ.) και η κορυφαία XRΤ. Οι δεύτερες είναι οι XCx και η κορυφαία XCA. Από τις 6 επιλογές η Triumph αναμένει πως την πλειοψηφία των πωλήσεων θα κάνουν οι κορυφαίες εκδόσεις Tiger 1200 XRT και XCA.Μαζί με το όνομα Explorer η 1200 ξεφορτώθηκε και 10 ολόκληρα κιλά βάρους χάρη στις κάπου 100 συνολικά επεμβάσεις ελάφρυνσης. Κι αυτό παρά τον εξαιρετικά πλούσιο και “φορτωμένο” εξοπλισμό που περιλαμβάνει εκκίνηση χωρίς κλειδί, ημί-ενεργή ανάρτηση, φανούς στροφής, σιλανσιέ τιτανίου της Arrow, θερμαινόμενα γκριπ αλλά και σέλες, αδρανειακή μονάδα έξι αξόνων, ABS με λειτουργία Cornering.Οπτικά το 1200 έχει γίνει πιο κοφτερό και πολύ πιο ελαφρύ, αίσθηση που συνδράμει και αναδεικνύει την πραγματική μείωση του βάρους. Η μείωση του όγκου συνοδεύεται από την ορατή και εντυπωσιακή βελτίωση του φινιρίσματος και της εφαρμογής των διαφόρων μερών μεταξύ τους που υποστηρίζουν απόλυτα τον στόχο της 1200 να τοποθετηθεί ανάμεσα στις κορυφαίες premium προτάσεις της κατηγορίας.Τα βασικά τεχνικά των Tiger 1200:XRx: κινητήρας 1.215 κ.εκ. τρικύλινδρος εν σειρά / ισχύς 139,5bhp @ 9350σαλ. / ύψος σέλας 835-855χιλ. / βάρος 244κ. (χωρίς υγρά)XCx: κινητήρας 1.215 κ.εκ. τρικύλινδρος εν σειρά / ισχύς 139,5bhp @ 9350σαλ. / ύψος σέλας 835-855χιλ. / βάρος 248κ. (χωρίς υγρά)Tiger 800Με δικαιολογία τη διατήρηση της εξαιρετικά επιτυχημένης εμπορικής πορείας του, η Triumph προχώρησε σε ακόμα περισσότερες αλλαγές στη μικρή Tiger –200 τον αριθμό, σύμφωνα με αυτόν που είχε το καθήκον να τις μετρήσει.Αγγίζουν κάθε τομέα της μοτοσυκλέτας, από την κοντύτερη πρώτη σχέση στο κιβώτιο ως τη βελτιωμένη ευστροφία του κινητήρα, την TFT οθόνη 5 ιντσών και την εύκολα ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις ύψους ζελατίνα του φέρινγκ.Ενδιάμεσα, η 800 κληρονομεί και τις βελτιώσεις του 1200, από τον πίνακα οργάνων ως τους φωτιζόμενους διακόπτες, τη διαμόρφωση απόδοσης Off-road Pro (την 6η με το καλό...) στις εκδόσεις XC, τους φανούς LED παντού αλλά και το έξυπνα απλοποιημένο cruise-control που ξεδιπλώνει με τρεις μόνον κινήσεις όλες του τις λειτουργίες.Τα βασικά τεχνικά των Tiger 800:XRx: κινητήρας 800 κ.εκ. τρικύλινδρος εν σειρά / ισχύς 94bhp @ 9500 σαλ. / ύψος σέλας 810-830 χιλ. / βάρος 199 κ. (χωρίς υγρά)XCx: κινητήρας 800 κ.εκ. τρικύλινδρος εν σειρά / ισχύς 94bhp @ 9500 σαλ. / ύψος σέλας 840-860 χιλ. / βάρος 205 κ. (χωρίς υγρά)Η 800 XRx low έχει κυμαινόμενο ύψος σέλας από 760-780 χιλ.Μεγάλη και μικρή Tiger μοιράζονται ένα σωρό ηλεκτρονικά καλούδια, εκτός της εξαιρετικής TFT οθόνης που πρωτοείδαμε στην Street Triple του 2017 με πλοήγηση από διακόπτες και τζόιστικ στο τιμόνι. Οι διακόπτες διαθέτουν τώρα οπισθοφωτισμό, διευκολύνοντας τη χρήση τους και την επιλογή των μενού το βράδυ.Επιπλέον η σειρά 1200 διαθέτει ιδιαίτερο εξοπλισμό, όπως λειτουργία quickshifter για αστραπιαίες αλλαγές σχέσεων χωρίς χρήση συμπλέκτη, εκκίνηση χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα γκριπ και έξυπνους προβολείς LED –ξεχωρίζουν ανάμεσά τους οι φανοί στροφής που έχουν την ικανότητα να μεταβάλλουν προοδευτικά τη φωτεινότητά τους.Δείτε το βίντεο με τις νέες Triumph:[embedded content]Let's block ads! (Why?)