Καταιγισμός βελτιώσεων στο MV Agusta Dragster 800 RC του ’18

Μετά την ανεύρεση επενδυτών, η MV Agusta έχει ξαναμπεί σε φουλ δημιουργική φάση. Η πολύπαθη ιταλική εταιρεία κατασκευής πανέμορφων μοτοσυκλετών ανοίγει εκ νέου πανιά με βελτιώσεις για όλα της τα μοντέλα.Από το δημιουργικό πάθος δεν θα μπορούσε βέβαια να ξεφύγει η Dragster 800 RC. Πρόκειται θυμίζουμε για την έκδοση περιορισμένης παραγωγής της Dragster με γραφικά σχεδιασμένα από το Reparto Corse -το Αγωνιστικό Τμήμα της εταιρείας.Βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου πέρα από την θεϊκή εμφάνιση είναι το 200άρι πίσω λάστιχο που λειτουργεί σαν δικαιολογία και για το όνομα Dragster. Καμία σχέση βέβαια με μοτοσυκλέτα dragster. Τούτη εδώ είναι μια πάναγνη σουπερσπόρ που και το 2018 θα κατασκευαστεί σε μόλις 350 αριθμημένα αντίτυπα.Ας δούμε συνοπτικά τις αλλαγές για το μοντέλο 2018:Μηχανικά μέρηΝέος καταλύτης στην εξαγωγή με μεγαλύτερη πυκνότητα κυψελών (62 ανά τετρ. εκ.) και μεγαλύτερα τελικά.Τοποθετήθηκε βαλβίδα ρύθμισης της ροής των καυσαερίων στην εξάτμιση, για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο μοντέλο.Οδηγοί βαλβίδων από νέο συσσωμάτωμα μετάλλου και λιπαντικού υλικού για τη μείωση των τριβών.Προσαρμογή αντίβαρου στον στρόφαλο για μείωση κραδασμών και θορύβου.Ανασχεδιασμένη μίζα για βελτίωση της αξιοπιστίας της.Αντικραδασμικός άξονας με νέα  σχεδίαση ώστε να μειώνονται ο εκπεμπόμενος θόρυβος και οι τριβές (μέσω διαφοροποιημένου προφίλ), ενώ ελαχιστοποιήθηκαν οι ανοχές  των κουζινέτων του.Στις αντλίες νερού και λαδιού γυρίζουν τώρα ξανασχεδιασμένα γρανάζια με 30% μεγαλύτερη εμπλοκή, ώστε να μειωθούν θόρυβος και τριβές.Παρόμοιες βελτιώσεις δέχτηκε και ο μηχανισμός επιλογής και τα γρανάζια της πρωτεύουσας μετάδοσης.Οι ανοχές των γραναζιών του μηχανισμού επιλογής μειώθηκαν κατά 45% (!), με αποτέλεσμα οι αλλαγές να γίνονται με μικρότερες δύναμη και διαδρομή του επιλογέα.Νέα είναι τα καπάκια κάρτερ που προσφέρουν αυξημένη προστασία σε περίπτωση πτώσης, μειώνουν τον ήχο του κινητήρα, αλλά ενισχύουν τις ιδιαίτερες συχνότητες που δημιουργούν το μοναδικό ηχητικό αποτύπωμα του τρικύλινδρου.Ηλεκτρονικά μέρηΝέα «χαρτογράφηση» των παραμέτρων λειτουργίας του κινητήρα. Βελτιστοποίηση του Traction Control με τα 8 επίπεδα παρέμβασης για ακριβέστερη εμπλοκή και λειτουργία.Το λογισμικό του ηλεκτρονικού επιλογέα ταχυτήτων EAS 2.0 δέχτηκε βελτιώσεις, ώστε οι αλλαγές να γίνονται ταχύτερα, ομαλότερα και πιο προοδευτικά.ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GRLet's block ads! (Why?)