Διέρρευσαν φωτογραφίες των νέων Honda Gold Wing και Bagger

Μια σημαντική υποκλοπή κατέστρεψε την μεγάλη έκπληξη που ετοίμαζε η Honda για τις διεθνείς φθινοπωρινές Εκθέσεις.Πρόκειται για φωτογραφίες από το πρες-κιτ ή το διαφημιστικό φυλλάδιο της νέας Goldwing και της αδερφής της F6Β που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο έναν μήνα πριν την επίσημη εμφάνιση των δύο μοντέλων. Η Honda σχεδίαζε να τα αποκαλύψει στις 24 Οκτωβρίου σε ειδικό event του Tokyo Motor Show και αργότερα στο Μιλάνο κατά τη διάρκεια της EICMA.Όμως κάποιοι στα ολλανδικά περιοδικά MaxxMoto και Oliepeil έχουν μυστήριες άκρες μέσα στους κατασκευαστές και κατάφεραν να τσιμπήσουν τις φωτογραφίες της νέας mega τουριστικής πρώιμα. Η εμφάνιση δεν έχει αλλάξει ριζικά, αλλά είναι φανερά ανανεωμένη. Αυτό που κραυγάζει ως «νέο» στοιχείο είναι το μπροστινό σύστημα ανάρτησης. Πρόκειται για μια εκδοχή του συστήματος Hossack παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιεί η BMW ως Duolever στη σειρά των τετρακύλινδρων «Κ».Καθόλου περίεργο, αφού τα τελευταία χρόνια η Honda έχει πατεντάρει διάφορα εναλλακτικά μπροστινά. Από τη σχετική φωτογραφία βλέπουμε ότι και το πλαίσιο είναι καινούργιο.Ο κινητήρας παραμένει εξακύλινδρος και με 1.800 κυβικά -κατά πάσα πιθανότητα-, αλλά έχει δεχτεί πολλές βελτιώσεις που από τη μία των καθιστούν νόμιμο ως προς τις νέες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro4, κι από την άλλη του προσδίδουν σπιρτάδα.Το κυριότερο χαρακτηριστικό του ως σήμερα υπάρχοντος εξακύλινδρου είναι η ροπή του από μηδέν στροφές και η βελούδινη λειτουργία του. Όμως μια ένεση δύναμης δεν θα του έκανε καθόλου κακό γιατί όπως και να το κάνουμε οι 116 ίπποι είναι λίγοι για τα 420 κιλά χωρίς αναβάτη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σε κάποιες εκδόσεις των Goldwing και F6Β η κίνηση θα περνάει από τον στρόφαλο σε ένα αυτόματο ή ημιαυτόματο κιβώτιο DCT με επτά σχέσεις και όπισθεν. Αν κοιτάξετε μάλιστα προσεκτικά, το Bagger F6Β) δεν δείχνει να έχει λεβιέ ταχυτήτων. Δεν γνωρίζουμε αν οι εκδόσεις με το DCT θα είναι οι στάνταρ, αλλά καθόλου απίθανο καθώς η Goldwing ταιριάζει απόλυτα στη χρήση του κιβωτίου αυτού.Οι φωτογραφίες καθιστούν φανερό πως η ανανέωση πέρασε και στον πίνακα οργάνων και ελπίζουμε σε χειριστήρια/διακόπτες που είχαν για δεκαετίες παραμείνει μηχανικά και ξεπερασμένα τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόκριση.Πάνω στο ρεζερβουάρ υπάρχει προσαρμοσμένο ένα pod με ένα κεντρικό χειριστήριο τύπου iDrive και διακόπτες για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, τη θέρμανση της σέλας και των γκριπ.Αυτό οδηγεί μάλλον στο συμπέρασμα ότι η έγχρωμη οθόνη στο κέντρο του πίνακα οργάνων δεν είναι «αφής» και καλύτερα για την ασφάλεια στον δρόμο.Μένοντας στα όργανα διακρίνουμε δεξιά την ένδειξη «Tour» πράγμα που μαρτυρά την ύπαρξη διαφορετικών διαμορφώσεων λειτουργίας του κινητήρα και των βοηθητικών συστημάτων, όπως του συστήματος μη-ολίσθησης και του DCT. Ακόμα πιο δεξιά βλέπουμε το εικονίδιο ενός αναβάτη που ίσως σημαίνει την ύπαρξη πολλαπλών διαμορφώσεων λειτουργίας των αναρτήσεων ανάλογα με τον αριθμό αναβατών και το φορτίο.Οπωσδήποτε, εφόσον, αν η Honda φιλοδοξεί να συγκαταλέγεται η Goldwing στις τεχνολογικά σύγχρονες μοτοσυκλέτες, θα πρέπει να την έχει εξοπλίσει με ένα σύστημα ήμι-ενεργητικής και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης.Σχετικά πέρυσι ο αξιότιμος Junichi Sakamoto, διευθυντής σχεδίου για τη νέα Gold Wing, είχε δηλώσει: «Όταν με το καλό έρθει η ώρα του νέου Gold Wing, θα θέλαμε να εκπλήξουμε τον κόσμο με το εύρος της τεχνολογίας του». Δηλαδή το νέο Gold Wing θα διαθέτει τα πάντα.Και στα δύο μοντέλα ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται ηλεκτρικά κατά το ύψος, κάτι που έλειπε εδώ και 15 χρόνια τουλάχιστον από την τρέχουσα Goldwing.Περιθώρια βελτίωσης υπήρχαν και στον τομέα «αεροδυναμική», αφού το υπάρχουν φέρινγκ προσφέρει μεν πολύ καλή προστασία, με αρκετές όμως παρενέργειες –βλ. αυξημένη υποπίεση πίσω από τη ζελατίνα, αναρρόφηση σκόνης αλλά και χαλικιών από την επιφάνεια του δρόμου...Αμφότερα τα μοντέλα θα προσφέρουν επίσης τον αερόσακο αναβάτη που αποτελεί σημαντικό εξτρά ασφαλείας της σημερινής Goldwing.Σε διάφορα site διαβάζουμε επίσης πως παράλληλα με τις εξακύλινδρες εκδόσεις θα παρουσιαστούν και δύο με τετρακύλινδρο υβριδικό κινητήρα και τους ίδιους κωδικούς με τη διαφορά ότι αντί στη θέση του 6 θα υπάρχει το 4.