Η διαφημιστική δαπάνη στο μικροσκόπιο της Magna Global

Η Magna Global ανήκει στον όμιλο της IPG Mediabrands. Είναι μια εξειδικευμένη εταιρεία που παρακολουθεί και καταγράφει όλα τα metrics της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς και προβλέπει την εξέλιξή τους τα επόμενα χρόνια. Πρακτικά έχει θέσει τα standards στον τομέα αυτό, αφού παρακολουθεί την παγκόσμια αγορά για πάνω από 60 χρόνια. Παράγει περισσότερα από 40 reports ετησίως με audience trends, media spend και ad effectiveness.Έτσι προσφέρει στους πελάτες μας μια ξεκάθαρη εικόνα της αγοράς εξασφαλίζοντάς τους ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, σύμφωνα με την Άρτεμις Τσιμρικίδου, Head Of Research του ομίλου.Σύμφωνα με τις προβλέψεις μας στο πιο πρόσφατο report Ιουνίου, η  παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί κατά +3,7% ($505 δις.).  Αυτό αποτελεί επιβράδυνση της ανάπτυξης, κάτι που η MAGNA είχε ήδη προβλέψει.  Η απουσία αθλητικών γεγονότων παγκόσμιας εμβέλειας αποτελεί σημαντικό μέρος της αιτίας αυτής της επιβράδυνσης.Η ανάπτυξη στα ψηφιακά μέσα εκτιμάται στο 14% και αναμένεται η παραδοσιακή τηλεόραση να περάσει στη δεύτερη θέση όσον αφορά στη διαφημιστική απορρόφηση. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 54% των διαφημιστικών εσόδων των ψηφιακών μέσων προέρχονται από impressions και clicks σε κινητές συσκευές.Στη μεγαλύτερη αγορά, τις ΗΠΑ, τα διαφημιστικά έσοδα θα αυξηθούν κατά 1,6% στα $185 δις. Αφαιρώντας την επίδραση μεγάλων αθλητικών γεγονότων και των εκλογών του 2016, αυτή η αύξηση αντιστοιχεί σε 3,4%.Τέλος, η ελληνική διαφημιστική αγορά για το 2017 προβλέπεται ελαφρώς αυξητική (+2%) σε σχέση με το 2016 – μια χρονιά που εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών του 2015 παρουσίασε υψηλότερη ανάπτυξη (6,4%).  Και στην Ελλάδα, τα ψηφιακά μέσα είναι σε ανοδική πορεία. Το display εξακολουθεί να απορροφά το μεγαλύτερο μέρος των διαφημιστικών εσόδων, όμως ο ρυθμός ανάπτυξης είναι πολύ υψηλότερος σε video & social advertising.