Τη διάχυση ποιοτικού βίντεο online, αναλαμβάνουν Phaistos Networks/Glomex

Τεχνολογία που έχει αναπτύξει η ελληνική Phaistos Networks για τη διαχείριση της διαδικτυακής διαφήμισης και την προβολή των κατάλληλων μηνυμάτων υπό μορφή βίντεο στο πλέον κατάλληλο κοινό θα αξιοποιήσει η glomex, νεοσύστατη θυγατρική του γερμανικού κολοσσού των μέσων μαζικής ενημέρωσης ProSiebenSat.1.Η συμφωνία χαρακτηρίζεται «στρατηγική», ξεκίνησε από το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους και στα σχέδια των εταιρειών είναι η επέκταση της διάθεσης κοινής τεχνικής-εμπορικής λύσης σε άλλες χώρες της Ευρώπης.[embedded content]O Michael Jaschke, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Glomex μιλά για το content syndication για την μεγιστοποίηση της απόδοσης από την κοστοβόρα παραγωγή ποιοτικού βίντεο. Η Glomex έχει αναπτύξει τη δική της πλατφόρμα για την ελεγχόμενη διάχυση του περιεχομένου βίντεο.Συγκεκριμένα, η glomex θα αξιοποιήσει το ADMAN και το Adonium που ανέπτυξε η έμπειρη Phaistos στις υπηρεσίες Video Value Service και Media Exchange Service. Μαζί, θα προωθήσουν στην Ελλάδα και στη συνέχεια σε άλλες χώρες της Ευρώπης μια ενιαία, τεχνική-εμπορική λύση. Στόχος τους, να αυξηθούν και να αξιοποιηθούν βέλτιστα τα αποθέματα ποιοτικού βίντεο των παραγωγών, με βάση πληροφορία που προκύπτει από τα πραγματικά στοιχεία διαδικτυακής συμπεριφοράς του δυνητικού θεατή, ώστε να μεγιστοποιείται το αποτέλεσμα. Ειδικά, το λεγόμενο programmatic buying στο Adonium αναλαμβάνει την ακριβή στόχευση του πλέον κατάλληλου κοινού για το εκάστοτε μήνυμα, βασισμένο σε (ανώνυμα) στοιχεία για τη διαδικτυακή του συμπεριφορά.[embedded content]Δείτε ένα σχετικό βίντεο: Πώς μπορεί να αξιοποιηθούν βέλτιστα τα αποθέματα περιεχομένου βίντεο των τηλεοπτικών σταθμών ώστε να διοχετευθούν στο πλέον κατάλληλο κοινό online; Η τηλεόραση, η πρόταση για programmatic buying και τα προβλήματα που επιλύει.Στον πυρήνα της λύσης που αναπτύχθηκε από κοινού μεταξύ glomex και Phaistos είναι το περιεχόμενο και η διαφήμιση υπό μορφή ποιοτικού περιεχομένου βίντεο. Οι συνέταιροι δίνουν μάλιστα τη δική τους απάντηση στην αυξανόμενη χρήση επεκτάσεων στα πρόγραμμα πλοήγησης που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις και δηλώνουν παρών για να διαθέσουν και να προωθήσουν αποτελεσματικά πρωτογενές περιεχόμενο βίντεο από τους δημιουργούς/παραγωγούς στους ιδιοκτήτες δικτυακών τόπων και εκδότες.«Για την αντιμετώπιση του προβλήματος του adblocking, έχει ήδη ξεκινήσει η εφαρμογή του πρώτου μέρους της λύσης μέσω της υπηρεσίας Video Value Service (VVS) στα website τηλεοπτικών καναλιών της χώρας, με βάση την οποία καθίσταται εφικτή η παράκαμψη των adblocker σε πραγματικό χρόνο άρα και η «απελευθέρωση» του μέχρι πρότινος «κλειδωμένου» video inventory -preroll, midroll και postroll», επισημαίνει η Phaistos Networks. «Το monetization γίνεται από το ADMAN και το Adorium σύμφωνα με την εμπορική πολιτική του εκάστοτε εκδότη/ιδιοκτήτη του περιεχομένου».Τους επόμενους μήνες, αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο μέρος της κοινής λύσης που αφορά στην υπηρεσία Media Exchange Service (MES), «μια μοναδική, σε παγκόσμιο επίπεδο, πλατφόρμα trading πρωτογενούς premium video περιεχομένου», σύμφωνα με την εταιρεία που δραστηριοποιείται αμιγώς στο Διαδίκτυο από το 1997.